Jump to content

אבאדר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,607 profile views
  1. יש עוד הרבה להספיק היום!! אירווויזיון וחטופים
  2. אוקי, אחלה. כתוב: only members can see posts אז אני רק מוודה- אם מישהו עושה שם לייק, מגיב לי וכד' זה לא משנה. אף אחד מחברי שאינו בקבוצה לא ייראה זאת? קנאי לפרטיות בעניין הספציפי הזה.
  3. היי חברים, אני קצת מאותגר עם העניין הזה- אני רוצה לפרסם משהו באחת הקבוצות בפייסבוק בהן אני חבר אבל לא רוצה שאף אחד מחברי ייראה את המודעה הזו- רק חברי הקבוצה. זה אפשרי בכלל? אם כן, אודה להסבר איטי למתקשים תודה
  4. זה המשחק שהיה בו הפיו פיו הראשון? ואללה לא זכרתי ואיזה שתי הצלות של חואן !!
  5. סי, תני איזו סקירה לגבי הטורניר באבו דאבי. יש למה לצפות?
  6. רביד-אורי קיבל פטור מכמה סיבובים כי נראה לי פרשו משתתפים ולכן הוא התחיל ברבע הגמר ואכן שלושה ניצחונות שווים זהב. סי תודה על ההסבר, גם אני התחברתי לזה מאוד ומתכנן באפריל ללכת לתחרות בארץ.. יכולה להקביל את הגרנד פרי לטניס נגיד ששם יש גראנד סלאם שזה הכי נחשב ואז מאסטרס ואז ATP 500 וכך הלאה. אז איפה בערך הגראנד פרי הזה ממוקם?
  7. אהלן, מסתבר שאורי ששון זכה היום במדליית זהב באיזו תחרות בטשקנט אוזבקיסטן. הישג כנראה יפה. העניין הוא שאין לי מושג או מדד להשוואה, זאת אליפות נחשבת? כמה תחרויות כאלו יש בשנה? יש דרגות של יוקרה בתחרויות השונות? לא מבין איך זה עובד, אם מישהו שמבין יכול להסביר אז אחלה.
  8. למה? מול מי הוא היום? בסוף הוא וראפא עולים, זאת הגדולה שלהם
  9. איך בא לי שראפא ייקח את זה, אחחח
  10. ואוו לגמרי, מה הוא בגין? הבנאדם חי ובועט מה נסגר?
  11. איזה עולים, איזה להוציא שמונה נק' ואיזה נעליים. אנשים פה בהזיות, הפסדנו לבית"ר השבוע כן? 2 הפסדים לויאריאל ומתוך ארבעת המשחקים הנותרים- 2 נפסיד אחד ננצח אחד תיקו לסיכום: 4 נק' במפעל ולא גרם יותר מזה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.