Jump to content

Eldar8

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. יהיה היום עוד בכדורעף?! או שיהיה בפתח תקווה בשבת? בקשה תעדכנו מהר
  2. עזרה בבקשה, אני אשמח לדעת איפה השחקן הוציאו את הצעיפים של הארגון, או אם אתם מכירים בכללי מקומות באזור שמדפיסים צעיפים כאלה מצמר בסגנון. תודה מראש זה מאוד יעזור לי
  3. מלך באמא שלי! אנחנו אכן מיוחדים
  4. כמו כל אחד פה, אני ושב בפורום, יום לפני דרבי, מתחרפן כבר לא יודע מה לעשות. מנסה לחשוב על מה אנחנו יכולים לעשות בשביל לעזור לקבוצה שאנחנו כלכך א והבים להחזיר את השליטה בעיר, ולהסתובב עם הראש מורם. כמובן שהשירה והעידוד הם החלק העיקרי שלנו, לדחוף אותם שישמעו כמה עוצה עומדת איתם ומאחוריהם. אבל תפקיד חשוב לא פחות, נכנס בעיקר כשאנחנו רוב של 12,000 צהובים מול 2000 אנשי חיזבאללה. כל נגיעה של אחד הקומוניסטים בכדור שריקות בוז וצרחות שלא יוכלו להתרכז, שאף שחקן שלהם לא ירצה להיכנס ללחץ של ליגוע בכדור ולפחד מה לעשות! אנחנו נפחיד אותם הם יכנסו ללחץ ומכבי תשלוט בכדור, ואני פונה פה גם לשחקן, ולאנשי גדר, גם אם זה להפסיק רצף של שיר, ומסבך את העידוד, זה חשוב לא פחות! תובילו את כל בלומפילד להפחיד את הזונות באדום, ולדחוף קדימה את הקבוצה שלנו! עוד 1 למנייאק ש ג ע ת !
  5. אני מוכר ב100, אם את רוצה שלחי הודעה בפרטית
  6. מחפש בדחיפות כרטיס/ניקוב לשער 11 לדרבי! מוכן לשלם 200 שקל, יש אופצייה גם ל2 כרטיסים/ניקובים. לשלוח הודעה בפרטית או לצלצל 0526683346. (תמיד יש פעם ראשונה עם החברה בדרבי)
  7. איזה בן אדם גדול. מרגש אותי כל פעם מחדש
  8. מחפש לקנות כרטיס/ניקוב לשער 11, אם מישו מוכר שישלח לי הודעה בפרטי תודה :]
  9. מחפש לקנות כרטיס/ניקוב לשער 11, אם מישו מוכר שישלח לי הודעה בפרטי תודה
  10. מתי המכירה תיהיה? לפני? אחרי? במהלך? ואין מצב שיהיה XL אחד?
  11. אני מרעננה, אני לא יוכל להגיע למשחק מול עכו, ואני מת לסווצ'רט המשוגע הזה, יש מצב שיש מישו באזור שיכול למכור, או שתעשו איזה יום מכירה מרוכז באזור? יש ביקוש ענקי לסווצ'רט הוא באמת אש! רק שהוא באמת יגיע לכל מי שירצה
  12. ניסו קפיל*טו + שרן ייני = אסון בין-לאומי!!!!!! לא מסוגל לראות את השחקנים האלה על המגרש. איכס
  13. שמעו המנגינה של ברני אחרי השיר עם הצעקות יכול ליהיות משו קטלני אש, זה אירופאי אחושרמוטה נצא כגדולים אם נשיר את זה תגיבו מלא כל מי שרוצה את המנגינה של הברנו אני בטוח שכולם בעד הבלה צ'או יכול לבוא בנוסף לא צריך שזה יפגע בזה זה יכול ליהיות ענק תשנו!
  14. באמת שאין דבר שאני יותר אוהב בכדורגל את השילוב של מכבי ת"א והשחקן ה12. אתם ארגון גדול אתם תותחים, עושים תפאורות גם במשחקים הכי קטנים והיכולת שלכם להרעיד את בלומפילד ולהריםם את כל היציעים באוויר רק בשביל לדחוף את הקבוצה שכולנו אוהבים - מכבי - זה משהו שקשה לתאר. בעיקר כשרואים ושומעים מה קורה כשאתם לא מגיעים. אבל- ויש פה אבל גדול, אתם לא חבורה של קוקסינלים, אתם פאקינג הארגון אוהדים של מכבי תל אביב! אף אחד פה לא חושב שיש צורך ליוהות כמו האולטראס שאני לא ארחיב בדיבור אבל פאק מכבי במומנטום השנה ועכשיו היא צריכה אותנו וזה אומר במיוחד אתכם! תפסיקו להתנהג כמו חבורה של כוסיות ולבכות להנהלה על האלימות תוותרו על קצת אינטרסים משלכם תגיעו להסדר עם האולטראס או שאל תגיעו להסדר אבל תבואו לשבת בשער 11 כמו שהיה תמיד וכזה היה האולטראס והשחקן 11 לא היה קהל חזק מאיתנו יותר בכל הליגה המזדיינת הזו! בבקשה מכבי צריכה אותנו תוותרו על כמה אינטרסים של הארגון או על כבוד של כמה אנשים בארגון, תנסו לשתף במשחק הזה פעולה עם האולטראס עד שתגיעו להסדר למרות שאני לא סובל שאתם משתפים איתם פעולה אבל זה עדיף מכלום ויאללה. שוב, אתם פאקינג הארגון הכי גדול ומשמעותי שיש היום בכדורגל בישראל ולא באים למשחק חשוב שיכול להבטיח לנו את אירופה ולדחוף אותנו לפני הדרבי? ובגלל 20 אנשים מהצד השני? יאללה כולנו פה איתכם ובחיים לא ניתן למה שקרה לקרות שוב! בבקשה תבואו נמאס לי כבר שכל העולם יורד עליי בבצפר שאנחנו קהל פח! ואין לי מה להגיד לקומוניסיטם המסריחים האלה כי כמה שזה כואב - זה מהצד נראה מדוייק ואתם רק מחזקים את זה במקום להילחם או להתעלם מהגרומים השליליים שיש בקהל הזה! אני מצפה פה בבקשה לתשובה מהשחקן כי באמת שאנל'א יכול עוד.
  15. יש יש אני ידעתי מההתחלה שהמנחוס זה התבלושת הכחולה, התלבושת הלבנה הזו זה אירופה ;], וזה הצבעים המקורייםש ל מכבי צהוב כחול לבן! סתם ועכשיו ברצינות סוף סוף לא שיחקנו כמו קוקסינלים ייני וראלדס לא היו פרייאריןם של אפחד, ומאיוקה לא פוחד לאט לאט גודל לנו פה חלוץ אמיתי! שבוע טוב וצהוב ושנשמע רק טוב עד סוף העונה הזובעזרת השם! יש יש אני ידעתי מההתחלה שהמנחוס זה התבלושת הכחולה, התלבושת הלבנה הזו זה אירופה ;], וזה הצבעים המקורייםש ל מכבי צהוב כחול לבן! סתם ועכשיו ברצינות סוף סוף לא שיחקנו כמו קוקסינלים ייני וראלדס לא היו פרייאריןם של אפחד, ומאיוקה לא פוחד לאט לאט גודל לנו פה חלוץ אמיתי! שבוע טוב וצהוב ושנשמע רק טוב עד סוף העונה הזובעזרת השם[/color]!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.