Jump to content

יריב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אתה בגדול צודק מאיוקה זיין אותנו !!! אבל דייייייייייייייי אני לא יכול לראות את הקבוצה הזאת יותר נמאס לי !! כבר נשבר הלבבבבבבבב איכססססס שפונגין גפני ויבוריאן הביתההההההההההה
  2. אף אחד לא אמר לעשות בלאגן !! רק דבר אחד וברור !!! שלא עושים כזה דבר ובמיוחד לא לסמל כמו אבי נימני זה הכללללללללללללללללללללללללל! ואין שום סיבה לעשות את זה למאמן שיש לו עונה טובה ולא קשור שקוראים לו נימני .. פשוט לא עושים כזה דבר !!
  3. בואנה אחי אתה דפוק !!! תגיד לי אתה מפגר או שאתה עושה את עצמך ?!? כמה שנים נמני מאמן את מכבי ?!?! עונה וחצי .. כמה פעמים נימני בנה את מכבי בתור מאמן עונה אחת .. עכשיו אתה מבין ?!? יותר ברור לך ?!? צודקקקקקקקקקקקקקקק
  4. ודרך אגב אם מישהו חשב לעצמו .. אני לא חייל של נימני ואני לא מהאולטרס או משהו .. אני פשוט אומר דבר אחד !! שלא עושים כזה דבר לא רק לנימני אלא לכל אחד !! ואני אוהב את נימני בזכות מה שהוא עשה בשביל מכבי .. אבל לא אמרתי לרגע שהוא מעל הקבוצה
  5. אבי בוא נתחיל מזה שתרגע .. ואל תקרא לי שקרן ! מה שקרן ?!? אני דברתי על נימני בתור מאמן !!! וזאת השנה הראשונה שנמני בונה את הקבוצה בתור מאמן! לא דיברתי על נימני בתור אחראי רכש או לא יודע מה .. דבר שני אני חולה מכבי .. ומכבי זה החיים שלי !! אבל לי פשוט אין זכרון קצר .. מילא היינו עכשיו בעונה גרועה אז לא הייתי אומר מילה .. אבל יש לנימני עונה סבבה .. ולא ראוי לעשות כזה דבר מאחורי הגב שלו .. אני לא יודע איפה אתה עובד ..אבל הייתה רוצה שיביאו מאחורי הגב שלך עובד חדש ויעיפו אותך ככה ביום אחד ?
  6. סבבה כבר אני מבין מה הדעה שלך על נימני וכמה שאתה מת שהוא יעוף ממכבי .. אז מחר בבלומפילד .. אם אתה בא בכלל אל תשכח לצעוק לנמני להתפטר.. אני לא יודע בן כמה אתה .. אבל אני גדלתי על נימני ואני לא שוכח לרגע מה הוא עשה למען מכבי !
  7. מה אתה עושה ממני צחוק ?? בתור מאמן זאת השנה הראשונה שהוא בונה את הסגל ..
  8. קראתי חלק מהתגובות ואני לא מבין אותכם בכלל !! נימני בעונה מצויינת מבחינתו ..וזאת השנה הראשונה שהוא בונה קבוצה. למה ללכת מאחורי הגב של נימני ולעשות כזה דבר בכלל ?!?! בושינסקי מנסה להעיף את אבי בכח ממכבי ואין מצב שזה יקרה כי הראשון שיעוף זה יהיה בושינסקי בעצמו אבי לא זז ממכבי גם לא בשביל פרגסון !! אבי מצליח אבי הוא סמל אבי אוהב את מכבי יותר מכל אחד אחר אבי יודע איך להתנהג עם השחקנים אבי נימני הוא המלך !! אז חלאס עם תגובות כמו חלום ובניה וכל הבולשיט הזה !! מה אתם חיים בסרט ?!?! כבר שכחתם את נימני - שלמה שרף !?!? נימני איתך לאורך כל הדרך !! אוהב אותך!!
  9. אני לא יודע אם זה יעניין מישהו אבל סתם בא לי לרשום .. קצת לשתף ברגשות ביום שאחרי .. כמו כולם חיכיתי לדרבי הזה שבועות .. חיפשתי כל דרך אפשרית להדליק את עצמי.. כל היום הראש שלי היה רק בדרבי .. ואז שוב כמו כל פעם בשנים האחרונות הכל מתפוצץ בפנים .. הפעם ממש האמנתי שננצח הפעם הרגשתי את זה בכל הגוף וגם האווירה לפני המשחק שיפרה לי עוד את ההרגשה שזהו אף אחד לא יכול עלינו היום.. ואז קרה לי משהו מוזר איך שנפתח המשחק פשוט לא יכלתי להוציא הגה מהפה .. כאילו הרגשתי שמשהו נורא הולך להיות . וכבר דקה ראשונה קפליטו נופל ושכטר בהזדמנות ראשונה .. דקה 5 שוב אותו שכטר מול שטראובר 1 על 1 ... ודקה 30 .. כבר 3-0 להפועל ! התאכזבתי כאבתי קיללתי התעצבנתי לא ידעתי מה לעשות .. בערב בבית פשוט לא נרדמתי כל הזמן חשבתי למה למה זה קורה לנו ?!?!? למה מאז שאני מנוי למכבי משנת 96 אני לא רואה כלום חוץ מפרשות ואכזבות .. למה בכל דרבי מחורבן אנחנו הולכים עצובים .. קמתי בבוקר יום שלישי ואמרתי לעצמי יאללה חפיף אין מה לעשות , אבל לא זה לא עבר ! העצב, התחושה של התבוסה לקבוצה שאני הכי שונא .. כל היום הייתי מבואס ... ואז העצבים כבר קצת עברו ונזכרתי בכמה שאני אוהב אותה .. כמה שאני לא יכול בלעדייה .. ועם כל האכזבה מכבי אני אוהב אותך !!! מאוד !!!
  10. וזוג נעליים אל תשכח אנחנו יכולים לקבל 4 על מה שעשינו אבל למי אכפת?
  11. אני לא יודע אם זה יעניין מישהו אבל סתם בא לי לרשום .. קצת לשתף ברגשות ביום שאחרי .. כמו כולם חיכיתי לדרבי הזה שבועות .. חיפשתי כל דרך אפשרית להדליק את עצמי.. כל היום הראש שלי היה רק בדרבי .. ואז שוב כמו כל פעם בשנים האחרונות הכל מתפוצץ בפנים .. הפעם ממש האמנתי שננצח הפעם הרגשתי את זה בכל הגוף וגם האווירה לפני המשחק שיפרה לי עוד את ההרגשה שזהו אף אחד לא יכול עלינו היום.. ואז קרה לי משהו מוזר איך שנפתח המשחק פשוט לא יכלתי להוציא הגה מהפה .. כאילו הרגשתי שמשהו נורא הולך להיות . וכבר דקה ראשונה קפליטו נופל ושכטר בהזדמנות ראשונה .. דקה 5 שוב אותו שכטר מול שטראובר 1 על 1 ... ודקה 30 .. כבר 3-0 להפועל ! התאכזבתי כאבתי קיללתי התעצבנתי לא ידעתי מה לעשות .. בערב בבית פשוט לא נרדמתי כל הזמן חשבתי למה למה זה קורה לנו ?!?!? למה מאז שאני מנוי למכבי משנת 96 אני לא רואה כלום חוץ מפרשות ואכזבות .. למה בכל דרבי מחורבן אנחנו הולכים עצובים .. קמתי בבוקר יום שלישי ואמרתי לעצמי יאללה חפיף אין מה לעשות , אבל לא זה לא עבר ! העצב, התחושה של התבוסה לקבוצה שאני הכי שונא .. כל היום הייתי מבואס ... ואז העצבים כבר קצת עברו ונזכרתי בכמה שאני אוהב אותה .. כמה שאני לא יכול בלעדייה .. ועם כל האכזבה מכבי אני אוהב אותך !!! מאוד !!!
  12. איווניר לא אנטי מכבי !! איווניר הוא מכביסט אמיתי והוא מת על מכבי ! בכל רגע שהוא יכול הוא מפרגן לה .. והחלום שלו זה לאמן את מכבי ! מוטי אתה תותחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 9 שנים במכבי לא באות ברגל !!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.