Jump to content

רון עמיקם

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,067 profile views
  1. א. כי הוא נמוך יחסית לבלם, ויש פה תפיסה חצי מפגרת שבלם חייב להיות 1.90 מ', כאילו מהירות וכוח על הקרקע זה לא פקטור. עובדה, במכבי ייני הוא בלם. ב. בעונת הבוגרים הראשונה שלו, בגיל 17, בליגה א', הוא שיחק כמגן, במקביל לכך ששיחק כבלם בנוער, וכשרצו שהוא ישווה בנוער, הוא הפך לשחקן כנף. מכאן נוצרה האגדה. הוא שחקן הגנה מעולה.
  2. ההצעה של מכבי הייתה הכי טובה בסופו של יום, והכי ממשית, והכי רצינית. אני מתאר לעצמי שראשי יפו לא היו ממהרים למכור אותו למכבי רק כי זו מכבי. השיקול היה טובת הילד וטובת המועדון. לא לשכוח שהילד הוא ממשפחה חד הורית, על כל המשתמע מכך
  3. שמח שנתת לי אישור. אני יכול לפגוש במייקל בכל רגע נתון. אנחנו מדברים, אתה יודע
  4. אם יורשה לי, מכבי רכשה בכסף קטן שחקן בן 18, עם גנים אפריקאים ודרכון ישראלי, שיכול לשחק במגוון תפקידי הגנה, עם כוח מתפרץ בלתי רגיל, עם נסיון אדיר שצבר במדי קבוצה בוגרת בליגה לא פשוטה מבחינת כוח ומהירות, עם ניסיון בינלאומי. שחקן שהיה 3 ימים בבוגרים של הפועל ב"ש, שמכבי נתניה ישבה עליו ועקבה אחריו באדיקות, שקרית שמונה ואשדוד הציעו עליו הצעות טובות מזו של מכבי והוא במכבי ת"א. לא יודע מה יילד יום. בסופו של דבר מכבי ת"א מיסמסה לא מעט שחקנים מצויינים שעברו דרך מחלקת הנוער שלה, אבל יש פה פוטנציאל שאפשר לעצב. גיא צרפתי ראה אותו כמה פעמים באימונים ובמשחקים מולו (יפו שיחקה העונה וניצחה פעמיים את הנוער של מכבי), ומאוד התרשם. יתחיל בנוער, אולי יראה כמה דקות בגביע הטוטו. דברים הם דינאמיים. מחר נפצע מגן, חסר מחליף, מקפיצים מהנוער, מקבל הזדמנות ומי יודע איפה זה נגמר. מייקל עצמו נכנס מחליף במשחק של יפו בקרית גת, לאחר כמה ימים שיחק בהרכב נגד הפועל ר"ג בגביע ומאותו רגע לא החסיר דקה. שיחק יום אחרי יום בוגרים ונוער, לפעמים 210 דקות בסוף שבוע אחד. שיהיה לו בהצלחה.
  5. כן. אינטיליגנט מאוד הוא יליד הארץ, גר בתל אביב, לומד בגימנסיה הרצליה. ישראלי. האבא ניגרי.
  6. רואה אותו על בסיס יומי. משהו מיוחד. שחקן אפריקני עם ראש ישראלי. שחקן הרכב בבוגרים ועוד לא בן 18.
  7. הכוכבים שם מגיעים כדי להעביר את הזמן עד ה-1 בחודש, יום המשכורת. זהבי לא יעביר שם את הזמן, זה לא הוא, ולכן יהפוך מהר מאוד להיות כוכב
  8. זה לא לוגו הקבוצה. זה הלוגו של הקבוצה הטובה בעיר...
  9. 1. אין סכנה שזה יקרה. גם למוקדמות ליגת האלופות הם לא יגיעו... 2. האיראנים לא מגיעים לגמרים של הדברים האלה. הליגות החזקות במערב אסיה הן של איחוד האמירויות וקטאר. 3. אם טניסאים ישראלים נכנסים לקטאר ודובאי, אז שחקן ישראלי בקבוצה סינית ייכנס גם ייכנס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.