Jump to content

ofir_s

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. הגיע אליי הנוסח האמיתי: "אנשים שאנחנו משתמשים בהם כדי להתרים כסף לכיס שלנו שלום רב, בתקופה האחרונה נדהמנו לגלות שהשחקן ה-12 עשה מהלך שכלל כ"כ הרבה ויתור אישי והסכים להתפרק למען עתיד טוב יותר ליציע. אנחנו שהבטחנו במשך שנים ולכל מי שביקש שנתפרק מיד אחרי השחקן ה-12 כמובן לא עמדנו בהבטחותינו בגלל שאנחנו לא סופרים אף אחד ומזמן לא מעניין אותנו עידוד או תפאורות, אלא רק כסף וכו. כאשר ארגון ה"מכבי פאנטיקס" רצה לקום והציע לנו להצטרף ופרש את ידיו לכבודינו נתפסנו בכל מני נושאים מפגרים (כגון: השם) על מנת שנוכל להמשיך להיות הסרטן של היציע. כעת המצב בארגון מתדרדר. איבדנו כל רסיס לגיטימציה שהייתה לנו מהקהל עכשיו כשהשחקן ה-12 התפרק (הצלחנו בדרך נס לגרום לאנשים לחשוב ששני הצדדים אשמים ולא רק אנחנו, אבל מה נגיד עכשיו?) התומכים שהיו לנו מבחוץ מפסיקים לתמוך, ואפילו אין לנו מה להגיד לחיילים שלנו בארגון שכן הם עברו שטיפת מוח אבל.. יש גבול. ואחרי המשחק מול אשדוד זה הגיע לשיא. השנאה נגדנו מתפשטת ומקיפה מכל עבר. אנחנו מרגישים ממש כאילו הפעולה האחרונה של השחקן ה-12 בפירוק שלו הייתה לטפל בנו עם כימותרפיה. אפילו באלימות מגעילה לא הצלחנו לנצח. מה נשאר לנו? אם לא בריונות ועבריינות ביציע? איזה זכות קיום יש לנו? הגענו לתהום. ללא ספק. לכן אנחנו כותבים את ההודעה הזאת, שאין בה בעצם שום דבר. אין ארגון חדש מצידנו וגם לא יהיה, לא נעזוב את השם Ultras Maccabi 1896 (או מתי שהמצאנו שקמנו) ובטח שלא נוותר על מוקדי הכוח שהשגנו באלימות ובדרכים מפוקפקות. אבל אנחנו חייבים לכתוב את זה, לכתוב משהו. אנחנו לא מצפים ממכם שתאמינו לנו, אנחנו יודעים שזה מופרך. אנחנו יודעים שאף אדם הגיוני מבחוץ לא יאמין להודעה כ"כ פתטית וחסרת תוכן. אבל לא אליכם מופנת ההודעה השקרית הזאת - היא מופנת אלינו, לחברי ארגון שלא מסוגלים עוד. הנה, קחו את ההודעה הזאת. תאחזו בה. זה יהיה התירוץ שלכם מעתה והלאה. גם אנחנו רצינו, גם אנחנו ניסינו. ברור שלא באמת, אבל ממתי אנחנו דובקים בעובדות או במציאות? שלכם, מכאן ועד שימצאו תרופה לסרטן ארגון Ultras Maccabi 96.
  2. חס וחלילה. אני בטוח שמכבי חשובה מאוד לאבי. אין לי ספק בנושא. אבל בחיאת, להגיד שרק טובת מכבי מול עיניו? זאת נאיביות שאני לא יכול לקבל כבר. בעונה הראשונה, כשהוא "נקרא אל הדגל" והלך באבירות להציל את מכבי, צודק. מקבל את זה. עונה אחרי זה שנשאר? סבבה. עם שניידר אבל למה? היה כסף להביא מאמן טוב, מנוסה, שיצעיד את מכבי קדימה. ונגיד שלא, נגיד שרצה לתת לזה צ'אנס. כבר מעונה שעברה ראו שהוא לא איזה "מאמן מבריק" אלא סוג כלשהו של ברירת מחדל. אז למה להשאר העונה? קבוצת המליונים של גולדהאר, היציאה לדרך חדשה (כי שום בנייה לא הייתה העונה) לא לגיטימי ביותר שנודה לאבי על כל מה שהוא עשה ושהוא ילך צעד אחורה? שיעזוב את התפקידים המקצועיים שלו ויתן למאמן אמיתי, ותיק, מנוסה. כזה שקבוצה כמו מכבי ת"א צריכה. אבי נמני רצה את התפקיד הזה, ובצדק. הוא רוצה להתקדם. אין לי האשמות אליו בנושא, זה לגיטימי. אבל להגיד שרק טובת מכבי לפניו בהחלטה הזאת? ...
  3. המילה הכי חשובה בהודעה הזאת.
  4. בא בטוח!! כולם שם, נוכחות חובה. אנשים שלא מגיעים לתמוך בקבוצה שלהם, שלא יעזו להתלונן שהיא לא מספקת את הסחורה. כשהם בעצמם לא מספקים את הסחורה.
  5. לא נשבר לך העכבר מכל הsave load?
  6. זה באמת לא ברור, המיקום של מדו. אני מניח שמדו רוצה לשחק יותר מקדימה ולהיות יותר מעורב, אני מניח שהצוות המקצועי צריך לרצות שהוא ישחק בעמדה יותר קדמית וישפיע יותר. אז למה זה לא קורה? למדו אין מה לעשות בעיגול האמצע ואחורה, הוא צריך ליזום, להשתתף, לאיים על השער. הוא השחקן עם היכולות הכי טובות במכבי, עם יכולות פנטסטיות מול השער, וקבלת החלטות נפלאה. רק שיהיה יותר מעורב, יותר קדמי - הוא כבר יחזיר על זה בשערים ובישולים.
  7. בלי קשר לכן דרבי לא דרבי - אם יש יתרון כלשהו במפעל הבזוי הזה זה שאפשר לשתף מחליפים. הזדמנות פז לשחקנים כמו כחלון, אבידור, ייני וכ"ו לקבל קצת דקות למניעת חלודה, למקרים שבהם כן נצטרך אותם. כמובן שאין שום סיבה לסכן אף שחקן הרכב/חשוב וזאת יכולה להיות אחלה הזדמנות לשתף שחקני נוער מוכשרים.
  8. http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.398.85376.html זה אפשרי?! אבל הבני זונות משחקים בליגה הישראלית!
  9. נפטר לפני שעות אחדות. משתתפים בצערו משפחת הפיראטים וגן הצפארי ברמת גן
  10. בערך 400, יהיה חם. 400 של אולימפיאקוס זה כמו 2000 אוהדים. כוח רציני. אבל אם הקהל של מכבי יעודד כמו שהוא יודע ולא יתן לאוהדים של אולימפיאקוס בכלל הזדמנות שישמעו אותם יהיה בסדר. 10,000 שמעודדים של מכבי צריכים להעלים לחלוטין כל 400 אוהדים בעולם. גם כל 1000.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.