Jump to content

yonatan410

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. נתתי ביקורת ופרגון ,מסכים עם החוקים ,לא עם הדרך.ואין דבר כזה ארגונים שפועלים בדרך חזקה יותר. לגם במגרש כדורגל יש חוקים ומותר להיות בני אדם. אסור לאף אחד להגיד מה לעשות ומה לא לעשות. סה"כ ביקשתי שידברו יפה ,יסבירו ולא ירביצו ויאיימו. לגיטימי.. ושוב נתתי להם פרגון תקרא למעלה.
  2. אני גם בעד שביציע עידוד יעודדו ולשם אנשים יגיעו ,אבל אם אנשים בדיוק בדקה שבא הבחור לא עודדו והוא ישר צעק עליהם וכמעט הרביץ זה רחוק מאוד, שוב גם אם זה יציע עידוד או לא ,או שנמצאים בגוש של הארגון זה עדיין יציע שאנשים שילמו כסף כדי לראות כדורגל ולאסור לצלם ולחייב לעודד ולאיים במכות זה לא יפה ובטח שלא מותר חוקית. בארגון הכדורסל הם בדיוק באותו ראש של עידוד כל המחשק ולהגיע רק בצהוב אבל הם לא מאיימים ולא מורידים לאנשים מצלמות. הם מבקשים יפה ומעמידים צלם מטעמם. בקיצור בעד לעודד 90 דק' , מודה לכם על התפאורות והעידוד בכל הארץ אבל חושב שגם אתם תסכימו איתי שלאיים ולהרביץ ולהעיף זה לא הדרך.
  3. יום שני האחרון ישבתי בגוש המעודד וההתנהגות של אנשים מהארגון פשוט מזעזעת ,שולחים אנשים לאסור לצלם בתוך הגוש תוך כדי איומים ולא נותנים הסברים (אני יכול להבין שמפחדים שזה יגיע למשטרה )-שלכאורה אם אתם עושים הכל חוקי אז אין מה לפחד אבל נניח, יש דרך לבקש ולא לבוא באלימות ,גם ככה אין להם שום זכות לאסור לצלם ,זה לא מגרש של אבא שלהם. דבר נוסף ,הגיע אחד חצי שיכור והתחיל לאיים ולתפוס בחולצות של אנשים ולהעיף אנשים כי הם לא עודדו ,שוב זה התנהגות מגעילה ,אחר כך הארגון רושם בפייסבוק שמתנכלים אליו והוא שה תמים. זה לא תורם להגדלת הגוש ובטח לא לאווירה הטובה. כמובן שזה לא כל הארגון ומגיע מילה טובה שהם רוצים בטובת מכבי ושיהיה רמת עידוד גבוהה אבל אלימות ובריונות זה לא הדרך. אשמח אם אנשים מהארגון שקוראים כאן יעבירו את המסר לאנשי הגדר ולשאר החברים שידברו יפה לאנשים ולא יתנהגו באלימות.
  4. אפשר להזמין ולקבוע עם מישהו מהשחקן שמוכר שגר בראשון להיפגש ואני אקנה ממנו?
  5. מה נהיה בעצם? בניגוד לעבר כבר אין סירטונים שמצלמים מטעם השחקן באיכות.. מאכזב
  6. בסוף מי שהיה על הבמה ושר הם היו השחקנים?
  7. דחופפ אני יכול לעשות מנוי אצלכם בשחקן? נשארו לכם?
  8. את זה הבנתי..הפירסומים אומרים שנשאר מספר מצומצם של מנויים ל-8 ו-11 אז אם יגמרו כל המנויים כל ה2500 לכל שער אז לא יוצאו כרטיסים לשערים האלה..?
  9. אז מי שלא עושה מנוי נדפק? לא יוכל ללכת למשחקים? אולשער מסוים?
  10. שאלה..אם ייגמרו כל המנווים לשער 8..אז במשחקים לא יהיו כרטיסים? או שההנהלה שומרת מספר של כרטיסים לכל יציע למשחקים..?
  11. יש מצב שהדרבי יהיה בשבת ולא ביום שני? למה אין יותר משחקים מרכזיים בימי שני?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.