Jump to content

אביעד

משתמשים רשומים
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

877 profile views
  1. נושא בשדים על סגירת הפורום לאורחים .. ״אני מכיר קבוצות שלקחו אליפות עם פורום פתוח.״ ״אדמין אשם. לא ברור איך רמון לא הבין את זה״ ״הפורום הזה פשט את הרגל מזמן.״ נושא ההודעה: פורסם: 01 פברואר 2015, 00:52 ״אגב סגירת הפורום, זה מתווסף להדחות מביכות בגביע, הפסדים בדרבים, ופאשלות באירופה. נשאר רק להחליף את הצבע לצהוב והפכנו סופית למכבי.״ ״MoToBOy כתב: אתם חושבים שלכתבים אין משתמש רשום פה? צנציפר זה בלאדברדר. חמי אוזן זה ליפסקי. שירלי בר דיין זו צפונית. מאיה חסון זו הדבורה מאיה.״
  2. המחשבה עליו לובש 8 עושה צמרמורת.
  3. כל הכבוד על זה ששחקן שלובש את המדים של מכבי מגיע לקהל במשחק אליפות ומקללים אותו בלי בושה... ממש חוליגנים שונאי זרים .
  4. בעקבות הנושא של ראדי שנחסם..לא מעניין אותי שכרגע אני כותב בנושא לא קשור ורוב הסיכויים שזה יימחק...הפורום הזה הפך לביזיון והקהל שלנו הפך לקהל פאדיחה ברמות קשות..מי שלא מבין את זה בבעייה.
  5. יפה שלמדת מילה חדשה או שתיים...דמגוג ...אני הייתי מטר מליד הבחור שקיבל את האבן ורק זבלים כמוך ייקחו את הדברים שאמרתי ויחשבו שאני מצדיק דבר כזה...האבן נזרקה אף ורק מהטיפשות של המשטרה שסגרה אותנו ככה ויצרה מצב שמה לעשות בלתי נמנע..הקהל שלהם עובר מתחינו מקלל ועושה זין ואנחנו מחזירים קללות...אני בטוח שאם היו נותנים ללכת הבית בשקט לא היה קורה כלום . נכון שסכנין שרה מכבי זונה ואנחנו נזיין אותכם...אבל בחיית רבאק כל משחק זה קורה.. ואם אתה רוצה לבוא לתת לי כמה כאפות כמו שאתה אומר ימגה גבר אתה מוזמן להגיע לפינה של שער 13 צמוד ל11 נכיר כמו אחים
  6. ולפני זה לא שרו כלום ?...הר הבית בידינו? ילדים שלא יודעים מה זה הר הבית שרים שירים סתם בשביל לעשות בלאגן... שאני רואה חבורה של ערסים ששרים באמצע המשחק ראדי על הזין זה יותר קריטי אם אני מדייק בעובדות. מי אתה בכלל ילד?! מסכן!
  7. שיש לך קהל כמו של ביתר ברור שהרמה שלו תרד ככה...ביזיון לראות אוהדים שמקללים שחקן ששנה שעברה בבעיטה חופשית שלו קפצו כמו ילדות ב2-2 במהפך. אתמול בסכנין, שרים מוות לערבים ,כהנא חיי, ברוך במערה, אין מדינה וכד.. (שיותר משליש היו אוהדיי מכבי מהמגזר) ואז מתפלאים שזורקים אבן...מצחיק לראות שהחוסר עניין שלנו בליגה בשנות האלפיים גרם לחלק מהקהל לתת למכבי איזה פן לאומני ולתת למי כמוך באלים פן של פאשיטים.
  8. לא לזלזל במראבל , פיספתם את זה שדור מיכה תופס לו באימונית...איזה נוכל
  9. אנחנו פשוט רחוקים מלהיות קהל מתואם ! מצטער אני התייאשתי ...מה שעצוב שלפעמים באותו יציע יש חובר תיאום..
  10. חברים יקרים , עובדים על זה באימונים . 4 זה שמור להפועל ורק של הפועל , אתה לא יכול לפרגן ברבעיות לקבוצות כמו חיפה וקריית שמונה . שימשיכו ב3-0 הקטן ואני מבסוט .
  11. חבל על הבן אדם... היה משחק אצל אוסקר היה נהנה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.