Jump to content

לא לגרור מי גורר

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,028
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About לא לגרור מי גורר

  • Birthday 08/12/1992

Recent Profile Visitors

7,714 profile views
  1. לא ייאמן שהפורום של השחקן ה12 זה בסוף המקום שריכז אליו את שונאי הקהל הכי גדולים. תכף תגידו לי בתקופות של השחקן לא היה ככה כאילו לא הייתי אז. תשארו בבית כל השנה לא רק בדרבי.
  2. הייתי עונה לך על הכל, אבל ברור שגם אתם וגם הנהלת מכבי כבר החלטתם שמכבי תל אביב בלי קהל חשובה יותר ממכבי תל אביב עם קהל, וכל מה שאמרתי לא שווה כלום עם הגישה של כולם זה שאפשר לוותר על הקהל. התחזית שלי הגיע ממש עכשיו במשחק ביום שלישי, בהתחלה לקחו את התפאורות, אחרי זה את התופים, בסוף את הקהל. כל מה שכתבת כבר איבד מהרלוונטיות שלו כי הוכח מה המצב האמיתי, אנחנו אלה שיזרקו מתחת לגלגלים בהזדמנות הראשונה שיהיה משבר ועלינו יוותרו בלי להניד עפעף. אם אתם מרגישים טוב עם עצמכם שזה המצב שהביאו אותו אלינו, נשב ביחד בבית ונצפה בדרבי בזמן שיהיו שם אלפי אוהדי הפועל ואף לא אוהד מכבי. אני סיימתי לנסות להסביר פה, אתם לא רוצים לשמוע כי אתם בעצמכם תוותרו על הקהל בדיוק כמו ההנהלה שלנו, כנועים רופסים ועצובים בבית של עצמכם. תספרו לי עוד על זה שאנחנו אותו דבר אני ואתם, שאתם לא לקוחות של המוצר ושברגע שיחתכו אתכם בפנים אתם תגידו אמן, ואז גם תגידו לי שאני טועה. אתם לא אוהדים יותר מבחינתי, אתם אפיזודה שבן מנספורד יחליט אם היא רלוונטית או לא וישתמש בה כשנוח לו.
  3. אתה מציג את זה כאילו זה 2 האופציות היחידות. אני חושב אחרת ממך, אתה חשוב שזה טוב כי זה מביא איתו דברים מסויימים ואני חושב שזה גרם להרבה ניתוק בין המועדו לאוהדים בהרבה דברים אחרים. זה לא אומר שהאופציה האחרת היא להיות בני יהודה זה רק אומר שאתה לא מפסיק מבין בזה כדי לחשוב על אופציות אחרות
  4. כי אם אתה עשור שלם מוכר לקהל הרחב שלך סיפורים על כמה מכבי זה מועדון אירופאי ואמור להיות מעל כולם אז אנשים מתייחסים בביטול לכל מה שהוא לא גדול, כל המיתוג של מכבי בשנים האחרונות זה כמה הקבוצה מוצלחת ואדירה ומשחק משעמם נגד איזה קבצוה איסלנדית זה כבר "לא לרמתם" כי ככה מתייגים את זה במועדון כבר שנים.
  5. בגדול, יש אשמה גדולה על המועדון שהגענו למצב הזה, להאשים את הקהל זה נוח אבל לשם המועדון לקח אותנו בשנים האחרונות ולשם בסוף הגענו.
  6. לכיוון הזה יש בעיה והיא ידוע לכל ועד שלא יסדרו את עניין הרמזורים זה ישאר ככה, לצד השני הנסיעה קלילה
  7. יהיה פתרון לכל אוהדי מכבי מורשה ללובלין וחזרה אחרי המשחק, לא יודע עוד איזה.
  8. אח שלי, הארגון 15 שנה נלחם ולא היית בשום דבר (אתה מעיד בעצמך) אני לא חושב שזה ישתנה בשום שלב ולכן זה לא רלוונטי.
  9. תקשיב זה או שרמת האיקיו של כל האנשים פה התרסקה או שהם פשוט בכוונה מתעלמים ממה שאני כותב וקוראים אך ורק מה שבא להם
  10. אתה מדבר כאילו אנחנו אלה שנלחמים בהם והמצב הוא לא הפוך. זה שאתה החלטת להיות צרפת לא אומר שהמלחמה לא באה אלייך
  11. ברור שיתהפכו, תמיד מתהפכים, גם על השחקן התהפכו. הקהל הרחוב לא רלוונטי כי הוא לא רוצה להיות כזה, זה לא ישתנה.
  12. קודם כל אנגליה היה איסור על תופים במשך עשרות שנים, וזה ממש המודל שכולם מדברים עליו בתור "נגד החוליגנים", לא הייתי מתעלם מזה שהם משמ אומרים שזה הכיוון. אני פשוט אומר שאם ממש תשקיע ותרצה לחפש הודעות שלי פה מ2013 שאני אומר שזה בדיוק מה שיקרה ואנשים כמוך אומרים "תשמע אתה מגזים אין סיכוי ש..." ואז עשור אחרי זה קרה, איך שאני תופס את זה זה לא עניין של אם זה יותר עניין של מתי. אתם יכולים להגיד לי אתה מגזים וזה לא יקרה ואתה פרנואיד אבל בינתיים כל מה שאמרתי כבר אז קרה והפך לסטטוס קוו.
  13. לא יודע אם הייתי משתמש בביטוי אוהדי מכבי סל למה שהוא מנסה להגיד אבל אם בסוף נשאר עם מחירים יקרים לכרטיסים (ראה ערך כל מה שקורה באירופה כבר שנים) עם שעות לא נוחות וקהל שבעיקר נדפק עם מתקנים וכל הזבל מסביב רק בשביל שבסוף יגדיו לנו אסור לכם לעודד ושבו בשקט ביציע ותקפצו רק כשיש גול, עדיף שנמנע את זה
  14. אין בעיה, בפעם הבאה שישירו טועמה מחבל גם יורידו נקודות - אז אתה תהיה נגד ואז ישירו דני עמוס ההומו ויורידו נקודות - אז אתה תהיה נגד ופעם אחרי זה יגידו שאנחנו צריכים ללמוד מהאמריקאים ותופים זה אסור, ומי שיכניס תופים - נוריד לו נקודות - אז אתה תהיה נגד אז תגיד לי אתה, עכשיו אחרי שמחזיקים אותך בביצים כי כל פעם שיגידו "אני אוריד לכם נקודות אם לא תפסיקו" אנחנו נקשיב מה אתה חשוב שיקרה? המודלים קיימים, ההצהרות של בעלי התפקידים קיימים, האיומים תמיד היו ותמיד יהיו אותו דבר, פעם עונשי רדיוס היו מפריעים לקהל והיום כבר לא, מצאו שיטה חדשה לגרום לקהל לריב עם עצמו ולצאת אחד נגד השני כאילו זה גזירת גורל ולא החלטה של בעלי הקבוצות. רק בחיאת, תפסיקו לשקר לעצמכם שאתם תדעו לשים את הגבול, כי עובדתית אתם הפקרתם את הארגונים פעם אחרי פעם (עוד בתקופת השחקן) כשהם היו צריכים להלחם, אני בטוח שגם אם יפסקו האבוקות אתם תסבירו יפה מאוד למה גם הפעם אתם לא יכולים לתמוך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.