Jump to content

ben8

משתמשים רשומים
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ben8

  1. אני זוכר בתקופה של השחקן, שזה בעצם בין התקופות הכי גרועות (מקצועית) שהיו למכבי, כל פאקינג משחק הייתה תפאורה מפחידה. אף קהל אפילו לא התקרב אלינו (אולי קצת הפועל) כבר הרבה זמן שלא עשינו משהו שמתקרב לתקופה ההיא. (מניח שחוץ מהחשק של הדור הצעיר, גם הבלאגנים עם המשטרה הוציאו את האויר מהמפרשים)
  2. ben8

    Macbook

    מי שמבין באמת ימליץ לך על מקבוקים ישנים (דור אחורה). מדובר בסוסי עבודה והכי חשוב, יש להם את כל היציאות שצריך. בחדש יש רק טנדרבולט ולכל דבר אתה צריך מתאם. כמובן שאני מדבר על כאלה עם נתוני קצה שמתאימים להפקות ועריכה. עוד דבר, אם כל החיים שלך עבדת עם פיסי יהיה לך מאוד (אבל מאוד) קשה להתרגל למק. אם אתה לא זקוק נגיד ללוג׳יק אז כדאי לך לשקול את זה.
  3. ben8

    שרופים

    https://tziun3.co.il/?p=1192 יש גם בספוטיפיי
  4. ben8

    שרופים

    סדרה שבקלות יכולה להפוך לקאלט. ד״א הכותב של הסדרה זה איציק שאשו מבלייזר/ ציון 3 שאתמול היה להם את הפרק הכי מצחיק ששמעתי בחיים.
  5. בעיה שהייתה גם בבלומפילד הישן. נראה לי שזה פחות בגלל האקוסטיקה ויותר בגלל האופי הדפוק של הקהל הרחב. אנשים שרים מהר כאילו מישהו רודף אחריהם ואחרי שני משפטים כבר אין להם אויר. הארגון עושה מה שהוא יכול (ולדעתי הוא צריך להמשיך להתעקש עד שהקהל הרחב ילמד) ושר בקצב איטי, הגיוני (וגם הכי מרגש). הגברה בטוח תעזור, אבל גם העלאת המודעות לקהל הרחב יכולה לעזור.
  6. ספר את זה לשער 5 כשהוא יהיה סולד אאוט נגד ביתר. דמגוג.
  7. יש פה 4 וחצי קבוצות שמביאות קהל למשחקים והוא רוצה לסגור אחת. מה שבטוח, כדורגל אתה לא אוהב.
  8. על הנייר הרכב של ייני/בלטקסה ונחמיאס בלמים סאבו וגרלדש קישור של גלזר גולסה קניקובסקי חוזז/גררו הזר אכזר החדש על הקוים פריצה בחוד האמת, אם היו עושים מחנה אימונים ביחד- מדובר בהרכב דיי מפחיד (ועם ספסל יותר מסביר)
  9. ענק ענק ענק. אשכרה כל משפט ראוי לקעקוע על הגב.
  10. אם ג׳ורדי היה במכבי, אבו פאני היה צריך להחליף מספר טלפון.
  11. אחד המרשימים שנראו בפורום לדורותיו.
  12. מאיפה הנתונים האלה?? שכטר הרויח חצי. ואל תשווה את עידן הקורונה לפוסט קורונה.
  13. לגבי החישוב. צודק טעות שלי. לגבי כל השאר, ברור שהאלטרנטיבה לא להחתים בכלל היא הכי גרועה. אבל אתה צריך להבין שהמשמעות של חוזה ארוך זה סיכון לארגון ולא לשחקן. הרי הוא יכול היה להפצע באימון הראשון של אחרי החתימה ואז עדיין היינו משלמים לו 300 אלף כפול 5 שנים. למה כשזה הפוך, אין לנו זכות להתלונן מבחינתך? ושוב, יש פה שחקנים שישבו על חוזים שהם במקרה הטוב שליש ממה שיוני הרויח ועדיין הם יצאו לאירופה בסכום גבוה יותר. שחקן שמקבל טופ שכר ישראלי בליגה לא יכול לדרוש שישחררו אותו תמורת 1.2 ועוד לליגה שניה. אתה באמת לא יכול להסכים איתי על זה?
  14. אתה רואה את זה בצורה שטחית. אתה יודע מה המשמעות של חוזה ל5 שנים??? שזה חוזה ל5 שנים!. אתה רוצה לצאת, תן לארגון שהאמין בך ושילם לך את מה שרצית, את הכבוד המינימלי. אל תנהל מו״מ עם הארגון באינסטגרם. ואם אתה מכביסט אמיתי, תדע שהקבוצה צריכה אותך. היא לא נערכה לעזיבה שלך. (יש עוד לפחות עונה וחצי לזה). ובמיוחד כשאתה יודע שמכבי היא הקבוצה הכי ג׳נטלמנית כלפי השחקנים בהיסטוריה של הליגה. (לא סיסמה, זו האמת). ואז מה אתה עושה, מקבל הצעה מקבוצה שלא שיחקה בליגה ראשונה איזה 30 שנה ואתה זורק הכל במשבה שישכחו את זה בעתיד כשתרצה לחזור. אני באמת מקווה שמכבי לא תחזיר שחקנים שפעלו כמוהו. אין לנו שם עתיד כלכלי ואין טעם להשקיע בנוער אם שחקנים יפעלו כמו שיוני פעל.
  15. פי 2.5 הרויח 300 ורצה לצאת תמורת 1.2 אל תשכח שאם הוא לא היה מעונין לחתום על חוזה חדש אז הוא לא היה רואה הרכב ובעצם לוקח סיכון לסיים את העונה כשאין לו הצעות ואין לו חוזה. וזה לפני שנזכיר את האפשרות להפצע ובעצם להפסיד כמעט הכל. מה שהוא עשה זה להבטיח לעצמו רווחה כלכלית לעוד 5 שנים מבלי לשלם את העלות של זה. תהיה בטוח שאם מכבי הייתה יודעת שבזמן שהוא חותם איתה על 5 שנים הוא מתכנן תוך עונה וחצי לברוח לליגה שניה בארופה לא משנה מה, הוא הייתה פועלת אחרת.
  16. עוד דבר, אין דין שחקן שמשחק בקקי כשיש לו עוד חצי עונה או עונה לחוזה. היה לו עוד פאקינג 3 עונות לתת. המו״מ עליו היה צריך להתחיל לפחות עוד עונה וחצי. מאיפה הבושה להכריח את הארגון לשחרר אותך כשהחוזה הוא כלכך טרי.
  17. חתם על חוזה של 270 אלף לפני בונוסים.
  18. וכל מה שכתבי מתייחס לכך שהוא שוחרר לליגה שניה לקבוצה שרוב הסיכויים לא תעלה. אם היה מקבל הצעה מקבוצה סבירה מאחת מהליגות הגדולות, עוד היה אפשר לנסות להבין. אבל הצעות כאלה, יש לשחקנים בכל עונה. ואם מדובר על השכר שלו, מה הוא לא ידע לפני שנה וחצי(כשחתם) שהוא יודע עכשיו?
  19. יש אלף דוגמאות של שחקנים שלא פעלו כמוהו. אם כל אחד היה פועל כמו יונתן, לא היה טעם להחתים שחקנים ליותר מעונה אחת.
  20. פרץ לפחות היה גבר. לקח סיכון על עצמו ולא חידש את החוזה. מה שיוני עשה זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. גם לחתום על חוזה גבוה (בלי סעיף יציאה) ולהנות משכר טופ בליגה וגם ללכת מתי שבא לו. אפילו דסה (שגם יצא גברי ולקח סיכון על עצמו ולא חידש חוזה) לא הוציא פאקינג פוסטים ברגעים קריטיים של תחילת עונה בשביל לקבל שחרור קל. המהלך של יוני פוגע בכל היסודות הכלכליים של המועדונים בארץ. בא ארגון, מחתים אותך ל5 עונות עם כל הסיכונים שקיימים בזה (ניקוליץ, יאניוטיס). לא מתחמק לעולם מחובות לשחקנים. ואז בא יוני ומנסה לעשות למועדון חוואה בפנים (ועוד ברגע של חולשה של מכבי). לפחות מיטץ עמד על הרגליים האחוריות וקיבל סכום יחסית סביר עליו.
  21. היה מחכה שנה. כן הפקיר. אל תשכח שהוא שם את מכבי בפינה. מבחינתו היה לצאת תמורת מיליון דולר. איפה נשמע ששחקן יוצא (בלי סעיף יציאה) בסכום שהוא חצי ממה שהוא מרויח בעונה. הוא חתם לפני עונה וחצי על חוזה ל5 שנים. אם הוא היה בן אדם גברי, לא היה חותם. או דואג לסעיף יציאה נמוך תמורת חוזה נמוך. אבל לא. יונתן רצה גם חוזה גבוה. ומבחינתו סעיף היצאה הוא חסר משמעות כי בכל מקרה הוא לא תכנן לכבד את החוזה. אם אתה לא רואה באקטים שלו כמה שיכולים לפגוע מהותית במכבי, אז נראה לי שאתה אוהד יונתן. לא מכבי. מזל שזה נגמר ככה. בקלות המהלך שלו יכול היה לפרק לנו את חדר ההלבשה. אז שיהיה לו שלום ולא להתראות. שבני יהודה יעודדו אותו מהבית.
  22. בשורה התחתונה, יזכר כמי שהפקיר אותנו ברגעים קשים בשביל קבוצה מליגה שניה. מה גם שמבחינתו מכבי הייתה צריכה להסתפק בחצי מהסכום שקיבלה. עוד מהרגע שראיתי אותו מבקיע (נראה לי גול ראשון אפילו) מול בני יהודה ואשכרה לא חגג, הרגשתי שהוא לא ״משלנו״. אתה לא לא חוגג מול הקהל שלך בגלל עונת השאלה בקבוצה זניחה. ונעזוב את זה שהיה לו חוב פתוח אחרי הסיומת של עונה שעברה בליגה. הבן אדם ראה ששחקנים חשובים עוזבים ובמקום לקחת את המקום שלהם, (כמו פרץ עונה שעברה) הוא החליט לברוח ועוד כשיש לו חוזה לעוד 3 עונות. שאף אחד לא יתרגש יותר מידי ממנו, בראיה אובייקטיבית, כל שחקן כנף (שהמשחק עליו) במכבי של 3 העונות האחרונות היה מביא מספרים. לא אומר שהוא לא שחקן טופ ליגה, אבל הוא בטח לא אצילי או אפילו גררו (פוטנציאלית). אז שיהנה לו בליגת הגמורה שלו. אם הוא ימשיך עם שפת הגוף שלו והאי השתתפות במשחק ההגנה, אני מאמין שהוא ימצא את עצמו מהר מאוד בבאר שבע. *לגבי מי שניסה להשוות למקרה של זהבי? לא מתקרב להיות דומה. זהבי לא רצה לעזוב את מכבי עד הרגע האחרון. פלוס זה שקיבלנו עליו פי 3 כסף (לשחקן יותר מבוגר) שהכניס לנו בחישוב מלוכלך 150 מיליון שקל. אבל באמת. ליטרלי במו רגליו.
  23. שמע טוב, כותרת ליד היה כתבה - *פרסום ראשון ״אדגר דיוידס חתם במכבי בתמורה לזה שלוני יתן לו את הזיכיון של סוני״.
  24. תאמין לי שאם מכבי הייתה מרשה לעצמה לרדת ליגה כל כמה שנים, גם היא הייתה מוכרת ילדים במיליונים. אל תשווה את המטרות של הלוזונים לשלנו.
  25. הוא לא סיפר לאשתו שילדה נפלה בשירותים לפני שמצאו אותה. מדובר בשקר. הוא דיבר עם הבוס שלו (שהיה חבר של משפחת ראדה ואשתו השתתפה בחיפושים) על זה שמחר הוא לא צריך להגיע לעבודה כי מצאו ילדה מתה בשירותים. (הבוס ששמו ג׳נאח טוען שהוא לא אמר לרומן שום דבר על ״ילדה בשירותים״ כי הוא דיבר איתו רק ב7 וחצי) לבסוף, לפי פירוט השיחות של הבוס, הוא דיבר איתו ב9 וחצי מה שמעיד על כך שהוא ידע בוודאות שילדה מתה בשירותי בית הספר (שוב, אשתו השתתפה בחיפושים). הוא טוען שהוא לא הזכיר את המילה ״שירותים״ כי לא ידע שמדובר בשירותים. אני טוען שהסיכוי שלא ידע הוא אפסי. הרי הוא דיבר עם אשתו, היא סיפרה לו על תאיר, היא ניתקה ישר? לא הוסיפה את הפרט ה״שולי״ שמצאו אותה בשירותים? לא נראה לי סביר. ככה שעוד ראיה ״כאילו חזקה ומוכמנת״ היא סתם חרטא של חוקרים ועד שמנסה לעזור יותר מידי. עוד אנקדוטה קטנה, בגלל שהעבודה בבית הספר הופסקה, הבוס של רומן (ג׳נאח) אמר לרומן לבוא לעבוד בבית הפרטי שלו. וגם על הדרך ישמור על הבת שלו ואשתו כי ״יש רוצח שמסתובב בקצרין״.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.