Jump to content

בית שאן תודה רבה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. מה שבטוח זה שיש לנו את הקהל הכי חרא בעולם. אחד המנהלים תעשו לי טובה ותמחקו לי את המשתמש, תודה.
  2. אני מאוד מרוצה מהפוקופון שרכשתי לפני חודשיים וחצי. פעם ראשונה שלי עם שיאומי ולבנתיים הכל מעולה. ההבדל מ G3 הוא ענק. אני משתמש כ 4-5 שעות מסך ביום שזה כולל גלישה וואצפ ויוטיוב וחוזר עם לפחות 60 אחוז, ככה שהבטרייה אמורה להספיק לכ 10 שעות מסך שזה מעולה בעיניי. גם הטעינה מהירה ולוקח בערך שעה ל 50 אחוז. חוץ מזה הטלפון ממש זריז ומערכת ההפעלה סבבה לגמרי ולא נתקלתי בשום בעיה. קראתי תגובות של אנשים שכתבו שבעידכון האחרון הבטרייה נגמרת יותר מהר אבל אני עדיין על אנדרויד 8.1 ואין לי שום צורך לעדכן כרגע. עושה רושם שזה טלפון ממש מוצלח למחיר שלו, כרגע עולה כ 1130 ובטח עוד 50 שח אם תרצה מטען מקורי. בשביל כ 1200 שח לקבל מכשיר שיש בו 6 גיגה ראם ומעבד הכי טוב בשוק כרגע נשמע מעולה, צריך כמובן לראות איך המכשיר יחזיק מעמד בהמשך וגם רצוי שתראה סרטונים לגבי מערכת ההפעלה MIUI 10 שאולי לא מתאימה לכל אחד, למרות שאני ממש אהבתי הכל זריז ולא רואה שינוי מהותי מאנדרויד.
  3. את מי היא מעניינת בכלל? הישג ספורטיבי צריך לכבד בדיוק כמו שאנחנו רוצים שיכבדו אותנו ובלי קישקושים על כסף/ליגה חלשה. לקחה מועדון שלא התקרב לאליפות 40 שנה והפכה אותו לאלוף 3 שנים ברציפות. הלוואי מחר תתפוצץ פרשת הסמים וזה יעיב על כל האליפויות שלהם אבל עד אז הישג זה הישג. בדיוק כמו שאני שונא את שחר ורוצה שיכשל בכל מה שהוא יעשה הוא עדיין ככל הנראה הבעלים הכי משמעותי שהיו בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי (בעזרת השם מיץ עוד יעבור אותו). וכמה שאני שונא את הפועל ידעתי להודות בזמנו שהם היו קבוצה גדולה. כך גם עם אלונה, אני שונא אותה כי חלק מההתנהגות שלה היא עלובה (מכתבים,מכבי עושים לי בכוונה) ואני מאחל לה כישלון בהכל אבל עדיין מכבד את מה שהיא עשתה בבאר שבע ולא משנה לי מאיפה הכסף.
  4. זה לא יותר טוב זה פשוט מדויק. בדיוק כמו שמשתמשים בתקשורת במונח "נהרגו" ולא "נרצחו" בחלק מהמקרים.
  5. רק בוא נדייק הם רוצחים כל מה שזז ותינוק בבטן אימו בין היתר וישראל עוצרת מחבלים קצת שונה מ"להרוג אחד את השני"...
  6. לא יודע אם "חומה' זה פתרון ישים אבל פתרון זה לא עיין ערך עזה.
  7. חחח גבול נקווה שהפעם בג"ץ לא ישאיר חלקים ממנו פרוצים בגלל "זכויות אדם". מעריך את המחשבה שלך לפחות ומקווה שאתה מפוכח לגבי האשפה שממולנו.
  8. כל מילה שווה לתחת. מעניין אם גם ב-1929 היה כיבוש. להקיא מהשמאל הדוחה.
  9. מצאתי אפליקציה להוספת שליטה על סאונד דרך איזור ההתראות, Volume Notification, עובד מצוין. אני נוב לגמרי לכל מה שקשור לטלפונים סינים.. אם יש לי גרסה גלובלית אני יכול לעדכן את המכשיר תמיד שיהיה עדכון זמין? ללא שום חשש? תודה
  10. בדיוק קניתי פוקופון אחרי כמעט 3 שנים עם LG G3. מרגישים את ההבדלים מיד. גם לי היה נדמה לי מיקרו סים וגזרתי בעזרת מספריים, נכנס בדיוק.. אפילו טיפה בלחץ. צריך ממש לחתוך את כל "הלבן", יש פה דוגמא: https://tech.walla.co.il/item/2911738 אחרי יום וחצי עם הפוקו אני ממש מרוצה, בשביל 1300 ש"ח לקבל מעבד הכי מתקדם ,6GB RAM, 64 GB ובטרייה חזקה, שווה לאללה. שני דברים שממש התרגלתי ב G3 בגלל השנאה שלי ללחוץ על כפתורים הם האפשרות לפתוח ולנעול בלחיצה כפולה ואפשרות להנמיך/להגביה את הסאונד מאיזור ההתראות. אז פתיחה/נעילה בלחיצה כפולה יש בפוקו, לצערי לא מצאתי אפשרות בהתראות, אם מישהו מכיר דרך כלשהי אשמח לשמוע. נראה לי שראיתי שבאנדרואיד 9 יש אפשרות כזו אז יתכן שבקרוב גם בפוקו יהיה אפשרי.
  11. כן זה ברור הבעיה אצלי היא שאני לא זקוק למימר השני אבל כן זקוק למתאם המוקה שמגיע איתו, אני פשוט אתקשר אליהם ונשמע מה יש להם להציע. תודה על העזרה.
  12. שלום ותודה על התשובה.מה הכוונה לא מוכנים לתת החזר על הממיר? תוכל לפרט.. תודה. במקרה שלי יש לי 2 ממירים של סלקום אחד אני מעוניין להשאיר כי גם ככה מקבלים ממיר אחד ללא תשלום.. ואחד חשבתי להחזיר על מנת לחסוך 30 שח לחודש.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.