Jump to content

נאור בר ציון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

  1. סליחה שאני אומר את זה. אבל 2 ההפסדים האחרונים קמים ונופלים על שחקן אחד ביתר ים - טל בן חיים המוח זניט - אלי דסה. וכל העניין הזה לגביי החוק החדש. אם אני שחקן לא מקצעוני ואני מכיר את החוק הזה כי הוא נכנס עוד ביורו... אז אני מצפה ממישהו במכבי שידאג לעדכן את השחקנים מאמנים וכו. למרות שאני מאמין שעידכנו אותם. פשוט אינטילגנציה זה לא הצד החזק של דסה. בקיצור, אנחנו לא קבוצה. לפחות לא בהפסדים, כי ההפסדים קמים ונופלים על שחקן אחד בצורה יותר מידי שקופה. מה יהיה?
  2. אני כמעט בטוח שהליגה בסקוטלנד היא חצי מקצוענית חוץ מ 3 קבוצות. ניר ביטון שחקן מצויין שיש לו מקום בכל קבוצה בליגת העל בהרכב הפותח. בכללי סלטיק קבוצה לא משהו, ואפילו רעה. לצורך העניין, אני באמת מאמין שאם מכבי הייתה משחקת בליגה הסקוטית, יש סיכוי מאוד גבוהה שהיינו לוקחים אליפות. ככה אני חושב. מה שכן צריך לפרגן להפועל ב"ש, שכן עשתה את קפיצת המדרגה משנה שעברה, סלטיק קבוצה מאוד פיזית, וכל הכבוד שהם לא נפלו מהם לשנייה אחת בפיזיות. חוץ מהשוער שלהם, דודוגורש, שהוא בכלל שם של קבוצה לודוגורץ
  3. קודם כל זו רק דעתי כן. צ'יבוטה היה אתמול בין השחקנים הכי טכניים על המגרש. אולי הכי טכני - הכי זריז זה בטוח. בכללי, היה לו משחק לא טוב. אבל מה עם הגול? משתלט על הכדור יפה, מוסר לטל איילה ( אם אני לא טועה) כדור יפה ומסובב מאחורי שחקניי ההגנה ( אני בספק אם יש מישהו במכבי שיודע לחשוב ככה ). עושה תנועה בין 3 שחקני הגנה ומבטל אותם, וכובש עם הראש שער מאוד יפה. עכשיו תגידו זה רק גול ובלה בלה. אבל זה שער של כדורגל, ושער שהוא יצר לבד נגד ההגנה שלנו (שהיא נחשבת לאחת הטובות בליגה. ) לפי דעתי, וזו רק דעתי. - מכבי חייבת שחקן צעיר - זריז - טכני - מהיר - והכי חשוב, שיש לו אחד על אחד! אין במכבי שחקן עם אחד על אחד חוץ מבן חיים. אם הוא היה ישראלי, ממזמן הייתי מביא אותו. פתח את העונה טוב, הלוואי ימשיך ככה ויסיים עם 11-13 שערים ויחזור אלינו!. אני ממש אוהב אותו עוד מהנוער, ראו שהוא רמה מעל - במיוחד בסיומת הקלאסית . ( סיים נגד מכבי חיפה פעם אחת בצ'יפ ממש יפה)
  4. איך אפשר לשרוק בוז לשחקן שהעיף את ריאל מדריד מליגת האלופות... ? אני לא מבין את זה. כל מי ששרק לו בוז, אין לו כבוד והערכה למשחק הכדורגל. זה לא באמת משנה איך הוא משחק.( לפי דעתי הוא עדיין טוב ) כל מי ששרק בוז אין לו כבוד והערכה לכדורגל. וזה ממש לא מעניין אותי שהוא היה במכבי חיפה. קצת פורפורציות. למה לא יודעים לכבד בישראל? אני חוזר שוב, תנו כבוד והערכה למשחק הכדורגל. תחשבו קצת. הריי כולם יודעים פה על הקריירה של יוסי, ומה הוא עשה . בכל מקרה, כל הליגה הזו + כל הקהלים בליגה + כל המאמנים + כל דבר מי שדורך במגרש כדורגל, צריך למחוא ליוסי בניון כפיים. כפיים על זה שהוא הגיע לרמות הכי גבוהות באירופה דרך ביצת הכדורגל הישראלי. כפיים על זה שכמעט בכל הגילאים ( פרט לאייאקס ) הוא התאמן פחות מכל שחקן ששיחק איתו, ועדיין יש כאלה שהיה יותר טוב מהם . כפיים על זה שהוא עשה את הבלתי יאמן כמו מעטים בכדורגל הישראלי, ויצא לרמות הכי גבוהות בכדורגל האירופאי כמה כאלה יש? ( ברקוביץ, אוחנה, רוני רוזנטל, אבי כהן ז"ל וסליחה אם שכחתי מישהו ). בכל מקרה.. כבוד לכדרוגל.
  5. מכבי הציעה לו כבר 1.5 מיליון יורו נטו לעונה, שזה 3 מיליון דולר, הסינים נתנו לו הצעה של 6 מיליון דולר בשנה סהכ פי 2. אבל הפי 2 הזו תחסל לך את הקריירה נו באמת, הליגה הסינית? לליגה הסינית הולכים בסוף הקריירה לו בשיא הקריירה, אני אתאכזב מאוד.
  6. התקשורת לא אמורה להשפיע על הקבוצה. בשנים האחרונות זה לא קרה, השנה זה קרה. מכמה סיבות, חלקן המוות של יוהאן ז"ל. אי אפשר לזכות בהכל כל הזמן.. אבל אני גאה בקבוצה שלי, שהדרך היחידה לנצח אותנו זה לא דרך כדורגל, אלא דרך ביזבוזי זמן ובונקר. בסדר גמור, נעשה חושבים נשתפר, ויהיה בסדר שנה הבאה. יאללה מכבי
  7. תשמעו אתם צוחקים וזה מסתלבטים והכל. אבל בואו נדבר רגע ברצינות אוקיי? זה הישג ענק, לא רגיל, שלא יחזור גם עוד 40 שנה. רק אני אובר מתלהב מזה?
  8. http://www.eurotopfoot.com/gb/soulierdor.php3 וואלה זהבי מלך חחחחחחחחחחחחחחח
  9. אני לא יודע איזה משחק אתם ראיתם אתמול.. אבל אם דור מיכה היה משחק בבני סכנין אז המשחק שהוא נתן אתמול היה מצויין אבל נחשו מה, הוא משחק במכבי תל אביב. כמות ההתקפות שהוא ניהל אתמול, היו חייבים להוביל למשהו, שלא נדבר על זה שמול השער הוא כמו ילדה בת 6. באמת שהבישולים שלו לא כאלה מעניינים אותי כבר, כי זה לא מספיק. לא מקבל את זה ששחקן בוגרים לא יכול לבעוט מחוץ לרחבה, פשוט לא. זה חוסר מקצוענות או משהו כזה. זה לא קיים בעולם, תראו לי שחקן אחד בעולם, שמשחק בקבוצת צמרת בליגה שלו, והוא לא מגיע לשער מחוץ לרחבה. (נעזוב את הגול המדהים שלו נגד דינמו קייב,כי זה פוקוס מהסרטים ) . הוא יכול להיות אחלה אופציה מהספסל, לא חלק משלישיית ההתקפה. פשוט חמאה מידי לשמה.
  10. תקשיבו אני נשבע היום שראיתי חדשות הספורט \ מגרש פתוח יש קטע ברור שאבידור לוקח את אבוקסיס משמה ורואים בבירור שהשפתיים שלו אומרות "אני דחפתי אני דחפתי" מישהו יכול להביא שנייה את הקטע? זה היה בחדשות הספורט או במגרש פתוח ממש רואים את אבידור לוקח את אבוקסיס לצד ואומר לו "אני דחפתי אני דחפתי" תקשיבו זה לא יאמן חח
  11. הקטע שהבן אדם לא טיפש, מבין סיטואציות. הוא פשוט מדבר סובייקטיבי. וזה מה שמרתיח מה שעוד יותר מרתיח אותי זה שהוא אשכנזי שעושה את זה בצורה צינית ורוב האנשים מתייחסים אליו ברצינות. בואו נפסיק ליפול לפח הזה, הם עושים את זה בכוונה בשביל לשחק לנו ברגשות ( רייטינג ) . חאלס עם זה . נמאס מהם. איזה כייף שהליגה הספרדית כבר לא משודרת שמה !!!!!!!!!!!!!
  12. קראתי את כל מה שכתבת ויש מצב שאתה צודק אבל לפי דעתי האישית הגול הגיע בגלל השחקן ששמר על ההרמה הוא לא באמת מנסה לחסום את ההרמה , הוא פותח לו נתיב הרמה מהצד כזה, כאילו הוא אומר לו תרים אחשלי מסובב לרחבה. וזה לא מתקבל על הדעת עדיף קרן, עדיף לחסום, עדיף הכל . תסתכל על זה ותבין על מה אני מדבר (:
  13. מכבי כמועדון חייבת לעשות את זה.. למה? כי זה האבא של המנהל הספורטיבי שלנו, ואם זה יוהאן קרוייף, אחד מהגדולים שנגעו בכדור. מכבי חייבת לעשות טקס בשביל ג'ורדי, שנראה לו שגם אנחנו יודעים להחזיר אהבה ולתמוך מתי שצריך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.