Jump to content

מקובי

משתמשים רשומים
  • Posts

    717
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About מקובי

  • Birthday 06/06/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4,738 profile views
  1. הפוך. היה קודם כיכר רבין ואח"כ הם המשיכו לבלומפילד. משחק כדורגל ראשון שלי בחיים מהיציע. (איחרנו לכיכר אז המשכנו לבלומפילד, איחרנו לגול הראשון ולמה שהיה לפני המשחק עם הכדורסל)
  2. הרגע הכי זכור לי מעונת הצ'מפיונס הראשונה, שער 11 באיכסטדיון- אוהדי מכבי ואייאקס שרים ביחד "הבה נגילה". היה הזוי ומרגש בעיניי.
  3. יש דרך להגיד כל דבר. והשיח בנושא הזה היה מגעיל- מההודעה הפותחת דרך תגובות של מספר משתמשים פה. גם אני לא חושב שהיה צריך לצאת עם זה לתקשורת אגב.
  4. עד שהוא נפצע ההגנה של מכבי היתה מדהימה, אבל התקפית היה קצת מקרטע (כי הוא אכן הלך הרבה ראש בקיר והחזיק יותר מדי בכדור). ברגע שהוא נפצע עד הגמר ההתקפה השתחררה ומכבי שיחקה הרבה יותר מהר. בגמר החיסרון שלו היה מאוד משמעותי כי המשחק היה מאוד הגנתי, ומול פאו ז'ליקו ודיאמנטידיס במשחק של התקפה נגד הגנה היתרון הלך ליוונים.
  5. עם כל הכבוד לסויר- למה צריך לוותר על משהו? אנחנו מכבי ואנחנו רוצים הכל. לא מוותר על כלום.
  6. וזה עוד לפני ההתקדמות המקצועית של השחקן לאירופה. הפתרון המושלם זה סעיף ביי באק. (אפילו בקצת יותר מהסכום)
  7. יש סרטון של הגול הפסול? כמובן הורידו אותו מהתקציר...
  8. 1. מדברים על אוקארו וויט, שיכול להתאים בצורה מאוד יפה לסגל שלנו. מסכים שהסגל לא אידיאלי (בלשון המעטה) מצד שני קיין ורול היו שחקנים לגיטימיים בשנה שעברה (שבה לא היינו רחוקים מעלייה) 2-3. מסכים. מכבי נכנסה לבור לא קטן. ופתיחת העונה הזו היתה יכולה להפוך לטובה אם היינו מצליחים לנצל את אחד ממשחקי החוץ. מצד שני יש עוד הזדמנות מחר, ויש עוד כמה הזדמניויות (ז'לגיריס, מילאנו, חימקי חוץ) זה הכי חשוב. שיתחילו לשמור להילחם ולהראות קצת כדורסל. אחרי זה גם התוצאות יגיעו. אחרי צסק"א יצאתי מעודד כי היתה תחושה שהם רצו, נגד ריאל היה פשוט ביזיון כי היתה תחושה שההפסד מבחינתם מובן מאליו.
  9. בתחילת העונה הסגל היה נראה בסדר גמור. עד עכשיו לא היה רצון לשמור, לא היה שיטה או לסיכום: לא היה מאמן. אז אני לא אומר שאנחנו פייבוריטיים למקום 8, אבל שאתה במרחק 2 ניצחונות ממקום 8 להגיד שהעונה גמורה שנותרו עוד 23 משחקים בקופה, זה קצת מוגזם. ברור שהוא יצטרך לעשות קסמים ולגרום לחבר'ה שם לשמור (כישרון התקפי יש בכמויות) אבל העונה ממש לא גמורה. בסה"כ כולם ציפו ל1-5. "ההחלקה" היחידה היא גראן קנאריה שזה משחק שהיינו חייבים לקחת.
  10. הקבוצה הולכת אחורה. לא קדימה. לא רואים שיטה, סדר, כל אחד לוקח כדור וזורק לי שלשה. 4 פסקי זמן הוא לקח אתמול לאחריהם 2 איבודים ו2 החטאות, וזה לא בפעם הראשונה השנה. כל משחק, אבל כל משחק- יש פרק זמן של 5 דקות שבהם מכבי פשוט לא עושה סל. תבדוק את זה, גם משנה שעברה (גם בדרבי, רק שאז זה קרה שהיינו ב27 הפרש אז זה לא הורגש). בהגנה אף אחד לא נלחם. אם נגד צסק"א יצאתי מעודד, אתמול יצאתי עצבני. היה נראה שלאף אחד אין חשק והתרגלו להפסיד. ובמקום שהמאמן יזרוק את כל מה שיש לו הוא מכניס לי שחקנים אפאטיים שעושים טובה. מבחינתי שיזרוק את אבדיה, בטוח יהיה לו אכפת יותר מכל ריי (ואני לא מדבר על ג'ונדי שיובש אתמול כמעט כל המשחק- אולי השחקן עם הכי הרבה נשמה במכבי) שינסה, שיעיז. יאללה, הביתה.
  11. יש להם באיצטדיון מקום שמוכר אוכל כשר (בוקשר) כדי שהיהודים יוכלו לאכול שם. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5324081,00.html
  12. חולון הביאה בשלבים יותר מאוחרים של העונה שעברה את רייס ואת המילטון, ושניהם שחקנים נהדרים (רייס חולה בראש אבל מבחינת יכולת כדורסל הוא נהדר) זה לא מדויק שהכל בררה כי יש הרבה ניפויים מהסגלים הסופיים של הNBA.
  13. רעיון מבורך. בעיקרון בכל מקרה זה עדיין אסור מבחינה הלכתית (אין הבדל בין זה לבין למכור לחבר כזה או אחר- אם הם היו אומרים שהם קונים בכל מקרה גם אם לא יקנו את זה אז יכול להיות שהיה מה לבדוק) וכן, אני מנוי, ודתי, ואני לוקח בחשבון שיהיו ניקובים במנוי שילכו לפח במהלך העונה (בשנים האחרונות זה יוצא באיזור 4+-) זה עדיין לא אומר שזה לא באסה (ואנחנו מדברים על הבדל של שעה- שעתיים..)
  14. שחקני נוער: יונתן אטיאס, דורי סהר, עמית אהרוני, שיר מוראידי ורזיאל חיון. חוץ ממוראידי כולם היו בנבחרת הקדטים בקיץ 2017. אומרים שעמית אהרוני (הבן של אורן אהרוני) פוטנציאל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.