Jump to content

אייל טמסוט

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. יחתיכת סטייק מזדיין מכבי שלטה היום לאורך כל המשחק ואם לא אבידור הבן שרמוטה זה היה נגמר אחרי 90 דקות אבי פתח עם 2 חלוצים והמשחק היה בידיים שלנו, אני אישית ממש לא רציתי שבוזגלו ישחק
  2. איפה אני יכול לראות תמשחק הזה? שאני נכנס לאתר של ספורט5 רשום לי שזה לא אפשרי בארץ שלי ושאני צריך להיכנס ל-Sport5israel.co.il מזה החרא הזה?
  3. אתה בא לדבר איתי על פוטנציאל או על קבלות? כי בפועל יש לנו קבוצה יותר נלחמת ויותר מצליחה בהרבה מאשר בית'ר העונה וכן בזכות זה אנחנו גם באים פייבוריטים ואין פה שום שחצנות זאת האמת ואל תנסו להצטנע לי פה אנחנו צריכים לנצח!!!
  4. אין ספק שלא הולך להיות קל ואני לא אומר שזה באנקר אבל זה משחק שאנחנו יכולים וצריכים לעבור אותו וביתר יבואו כאנדרדוג ונבוא בכל הכח לנצח!
  5. אני מבין שאתה מעדיף את כל הלוזרים פה שבוכים שהלך הגביע אה? אתה בא להגיד לי שאנחנו לא מסוגלים על ביתר של השנה?יש בינינו יותר מ10 הפרש.
  6. אתה ממש לא ריאלי.. אנחנו הרבה יותר טובים מביתר השנה וגם ניצחונ אותם, מי הם בכלל? זה בידיים שלנו כמו שאמרתי
  7. מי זאת ביתר כוסעמק?!?!?!?!?! אנחנו מזיינים אותם גם בבלומפילד וגם בטדי! אנחנו הרבה יותר טובים מהם
  8. איזה מקום ביתר?איזה אנחנו? מי ניצחה השנה את מי? המשחק הזה הוא 60-40 לטובתנו (נכון לעכשיו) מה אתם מרימים ידיים כאילו קיבלנו משחק בקריית אליעזר.. ניצחנו אותם השנה לראשונה מזה 4 וחצי שנים שברנו תמנחוס ואני מאמין שלא ניפול מהם גם בטדי... הייתי רוצה לראות תתגובה שלכם אם היינו מנצחים אתמול......זה בידיים שלנו!
  9. אין לנו שום בועט פנדל...... גם בקושי שרקו לנו פנדלים העונה, מישהו סימן שחקן שבאמת יודע לכבוש מפנדל?
  10. לא הייתה נגיעה באף,ובטח שלא עבירה.
  11. איך אני מגיע לקריית שלום דרך תחנה מרכזית?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.