Jump to content

tomkreker

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. לא משנה אם לשער של מכבי או ב"ש. תודה.
  2. גילינו שאנחנו יוצאים פסח ב', מחפשים 2 כרטיסים או ניקובים לכל שער. תודה! 0546744233
  3. אם אתה תולה את המשבר של הקבוצה הזאת בזה ששיחקנו באיצטדיון רמת גן, אתה באמת עיוור. הקבוצה שלך מגיעה למצב וחצי במשחק, משנה מערכים ושחקנים כל חמש דקות, רביעיית ההגנה שלך לא נשמרה פעם אחת ממשחק למשחק, אין לך אפילו שוער קבוע, ואתה חושב שהמשבר הוא הרבה בזכות האצטדיון? נו באמת.
  4. על סמך זה שב3-4 שנים האחרונות, מאמנים במכבי לא מחזיקים יותר מעונה, במקרה הטוב. ולאן זה הוביל אותנו? קשטן, עוד פעם קשטן. קשטן בתחילת דרכו בבני יהודה היה על הפנים, האמינו בו ועכשיו הוא נהדר. במכבי הקהל היה קורא לפיטוריו מזמן. אולי לא המאמן המתאים ביותר, אבל לפחות החתימו פה מאמן לחוזה של יותר מ10 דקות. הגיע הזמן באמת.
  5. 2 נקודות מתוך כל המשחקים שהיו לנו עד עכשיו במשחקים מול 8 הקבוצות הראשונות בטבלה. אחרי השקעה של סכום עתק בקיץ, אנחנו 14 נקודות מהמקום הראשון. 4-0 נגד קריית שמונה. 3-0 בבלומפילד נגד נתניה. כל העובדות היבשות האלה שציינת מתגמדות לצד היכולת המביכה הזאת בפועל.
  6. קשטן בתחילת דרכו בבני יהודה היה נראה ככישלון חרוץ. הם נראו זוועה בתחילת הדרך, לא הצליחו לתת גול ורבים תהו מה קרה למאמן הדגול הזה, מעמדו בבני יהודה לא היה מאוד חזק גם מבחינת הישגים וגם אצל האוהדים. ותראה מה קרה? הופה, משהו התהפך והקבוצה מתחילה לתפקד. הם אפילו בתמונת הפלייאוף העליון. במכבי? הקהל היה גומר אותו אחרי 5 משחקים בלי ניצחון. ככה זה פה, כל מאמן שעושה כמה תוצאות לא טובות מחוק אצלנו. הקהל פה הוא הבעלים של הקבוצה לא פחות מגולדהאר בנושא הזה, והוא מתפקד רע. רע מאוד.
  7. ראית את אלברמן נגד נתניה? הוא רץ כמו גיז'ה רק באמת מצליח לחלץ כדורים. רדף אחרי שחקן מקו חוץ אחד לשני, המשיך איתו על הקו וירד לגליץ' לקחת לו את הכדור וכל זה בספרינט, אין דברים כאלה.
  8. אתה מדבר מהרגש ואומר שטויות, אז תחשוב על מה שאתה אומר כי זה פשוט לא נכון. סידיבה זה ממש לא שחקן שאתה יכול להגיד עליו שהוא זורק זין.
  9. הלוואי היו לנו עוד כמוהו בקבוצה. לפעמים עושה פאולים מטופשים, אבל הוא רץ, נלחם, מתקל מעולה, נותן את הנשמה כל משחק, מעריץ אותו.
  10. הוא המחיש את זה שהבוז לא נותן שום דבר - היום היה בוז, אפילו סמרטוטים, אבל זה לא הוביל אותנו לשום מקום.
  11. תגיד לי אתה אמיתי? תקרא עוד פעם מה שכתבת. אם הייתה להנהלה יד חופשית, והיה המון כסף, לעשות כל מה שצריך בשביל לבנות קבוצה שתרוץ לאליפות, וקיבלנו את הקבוצה שנראית כמו שהיא נראית ומנוהלת כמו שהיא מנוהלת, אז איך אי אפשר להאשים את ההנהלה? איך? אפשר להאשים גם את השחקנים, אפשר להאשים גם את המאמן, אבל בטח ובטח שאפשר להאשים את ההנהלה.
  12. איזה גארבג' טיים? איפה אתה חי?! אנחנו 5 נקודות מק"ש, נגיד 3 אחרי קיזוז. אני באמת לא רואה איך אנחנו מצליחים לסיים מקום שלישי העונה עם היכולת עד עכשיו במשחקים נגד הקבוצות החזקות, אז בפלייאוף פתאום הכל ישתנה? אנחנו עוד עלולים לסיים עונה בלי מקום באירופה, אז המשחקים שנשארו הם ממש, אבל ממש לא גארבג' טיים.
  13. מסכים במיליון אחוז. אם חושבים שאיווניר לא מתאים - להחליף אותו בסוף העונה ולהחתים מאמן חדש לשנתיים. העיקר שיחתימו מאמן לטווח ארוך, שיציג תוכנית עבודה ויהיה לו זמן לבנות קבוצה, כי לקנות 11 שחקנים בקיץ ולהגיד להם תשחקו פשוט לא עובד. צריך זמן כדי שקבוצה תתחבר, ומאמן צריך לעבוד בשקט. אלונה ברקת עשתה מהלך גדול, ואני מאוד מקווה שבמכבי ילמדו ויבחרו מאמן ויחתימו אותו ל2 עונות לפחות בתור התחלה. עוד אחד מהדברים שאפשר ללמוד מיריבתנו העירונית ומחיפה. העונות הכי גדולות של חיפה היו עם מאמן שאימן 5 עונות, גוטמן מאמן מ2007 ולא צריך להסביר איך הקבוצה שלו נראית לעומתנו...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.