Jump to content

Maccabist10

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. רוברט קורן שחקן מצויין , הלוואי ויגיע. שחקן וקפטן נבחרת סלובניה. בן 30 מנוסה מאוד , כבש ושיחק במונדיאל האחרון. קשר מרכזי 50-50. יודע לעשות התקפה והגנה וישחק בליגות בכירות מאוד. מכבי נתנו לו 48 שעות להחליט אם הוא רוצה להגיע ואם הוא ישיב תשובה חיובית הוא יגיע.
  2. חברים.... 765 יורו לאדם זה מחיר פצצה רוצו לקנות ! מלון 3 כוכבים , טיסות שכר הלוך ושוב עם השחקנים והצוות המקצועי , כרטיס כניסה למשחק שזה יקר מאוד , העברות מהמלון לשדה הלוך ושוב ומהלון למשחק הלוך ושוב. וכל זה כולל מיסים . זה יופי של דיל ! http://www.kal.co.il/HE/main.asp?pi=3139 צלצלו עכשיו ל - 1-700-700-447 מספר המקומות מוגבל. זה מטוס במיוחד לשחקנים ולצוות המקצועי של מכבי יחד עם האוהדים.
  3. מספיק לקטול שחקנים לפני שהם שחקו משחק אחד. סידיבה עם 46 הופעות בנבחרת מאלי , כבר ארבעה שערים שימש כקפטן 4 שנים של הנבחרת. שיחק בליגה הצרפתית השנייה והראשונה הוא החלה שחקן. והוא ירד כבר 5-6 קילו רשום בספורט 5.
  4. יהיה טירוף , יהיה אש , בעזרת השם נעבור שלב בלי נדר. כולנו בבלומפילד !
  5. שער 7 , שער מצויין באותו מחיר כמו שער 8. מי שלא הספיק לקנות לשער שימהר ויקנה לשער 7. יאללה חברים לשבור שיא מנויים בלי נדר.
  6. קדימה חברים , המנויים הולכים ואוזלים , להזדרז ולקנות מנויים ! זה התודה שלנו למיץ' גולדהאר. מכבי או מוות !
  7. אנגליה - גרמניה לא מעניין בכלל. מכבי מעל כולם ! מכבי או מוות ! הכל בשביל מכבי !
  8. שחקני הרכש החדשים שנראה באימון היום(ראשוןן) הם : יצחקי , עטר , קולאוטי , זיו , סבן , באנינג , נבאלדו ומדוניאנין שנוחת הלילה בין שבת לראשון. יהיה טירוף , יהיה אש , יהיה קרנבל ! מי שלא בא לא קיים ולא אוהד מכבי. מכבי או מוות , הכל בשביל מכבי ! קדימה לבוא חברים להרעיד את קריית שלום בשעה 18:00 !
  9. אין מכירה של מנויים בקריית שלום , אלא רק בבלומפילד ! בקריית שלום אפשר רק להתקשר אליהם דרך הטלפון , או לבלומפילד ולהזמין דרך אשראי. כמו גם אפשר להתקשר ללאן , חבר , הסתדרות המורים ולהזמין דרכם ואפשר גם דרך האתרים שלהם. בכל מקרה מיום ראשון עד יום חמישי הקופות בבלומפילד פתוחות מהשעה 10:00 בבוקר עד השעה 18:00 בערב. קדימה לשבור שיא מנויים !
  10. לבוזגלו יש חוזה והוא במכבי... אבל אני אשמח אם ברוכיאן או מליקסון יחליפו אותו ואז יהיה לנו שקט מהאבא שלו.
  11. יום ראשון הקרוב כנראה יצאו המחירים אבל המכירה עצמה לדעתי תתקיים או בשני או בשלישי.
  12. מאמן מצויין עם המון ניסיון ואיכות הוא רק יכול לעזור שיהיה לו ולאבי בהצלחה !
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.