Jump to content

TheyWereAllYellow

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ציקו סיים את העונה באופן וודאי מקשר ישיר שיש לי אליו תאמינו או לא בחירה שלכם אבל זה מה שציקו אומר
  2. בדיוק מה ששנאנו אצלו בקבוצות אחרות אנחנו חולים על זה אצלנו
  3. תראו בסופו של דבר וודאי שיש סיכונים ולקחתי הכול בחשבון. לטוס בכול מקרה אני טס שהיעד בסופו של דבר הוא וורגיניה דרך אגב לגביי ניסיון במכירות עסקתי במכירות בכמה מהחברות הגדולות בארץ בחלק הלך פחות טוב ובחלק יותר טוב אז אי אפשר באמת לדעת. תכלס לא בהכרח רק הכסף הוא זה שמניע אותי,אלא גם החוויה/עצמאות שאני אחווה .לא בונה על לעשות ארגזים בקטע מוגזם..אלא היה מסופק מ-x סכום מסויים+החוויה עצמה מבחינתי תשיג לי את המטרה שלי. אם לא ילך כפרה לא נורא לארץ תמיד אפשר לחזור בסופו של דבר בגלל זה אני לא נבהל. לגביי הסתבכות עם החוק זה כבר בטוח לא יהיה בשליטתי מה ייפול המזל ייפול. בכול מקרה אני טס בסוף החודש,תאחלו לי בהצלחה,ועם למישהו יש עוד עצות אשמח,ואעדכן מהמסע
  4. אהלן מאמין שבטוח יש פה כמה שהיו וחוו אני מתכנן לסגור כרטיס בחודש-חודשיים הקרובים. עדיין לא סגור על היעד הסופי כול המלצה או טיפ יתקבלו בברכה יעדים טובים להתחלה למכירות דברים שכדאי להביא מהארץ דברים שצריך לסגור מראש כמה כסף להביא עצות כלליות תבורכו ??
  5. העניין שהארגון לא מצליח להוביל,שהקהל הרחב פשוט לא מחובר אליו,שיש המון שבעצמם לא מעודדים,כבודם במקומם מונח אבל מזמן איבדנו את הדרך.
  6. איך אתם אוהבים להמליך,הכול טוב משחק גביע טוטו,שימשיך ככה נדבר
  7. ברגע שבוצע שימוש במכשיר האופציה להחזר מתבטלת החוק תופס רק במידה ולא בוצע שימוש במכשיר במשך 14 יום. בכול אופן גש למקום ממנו קנית(או ליבואן,מי שאמרו לך שמעניק תאחריות) ותתלונן על הבעיות שיש לך,החברות לרוב נותנות שנה אחריות על תקלות שהם לא נזק לקוח,ככה שבמידה ובאמת יש תקלה הם יתקנו לך ללא עלות או אפילו יחליפו לך מכשיר תלוי במקרה.
  8. עכשיו דווח בחדשות 10 ששייע גלזר נעדר מצהריי היום אחריי שיצא מבית האבות בו הוא נמצא המשפחה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו
  9. מאוויס ציבוטה עולה כמחליף אצל קונגו(הופעת בכורה?) בהפסד 5-1 לגאנה
  10. סגרתי אני+2 800 יורו ספרד,ריאל נגד דורטמונד,בארסב-ספורטינג ליסבון- ומכבי ויאריאל.
  11. היציע שאפואל ניקוסיה ישבו בו במשחק פלייאוף בליגת האלופות נגד סלביה פראג
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.