Jump to content

Echoes

משתמשים רשומים
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Echoes

  • Birthday 13 בפברואר

Recent Profile Visitors

4,951 profile views
  1. שפת הגוף של לא מעט שחקנים מתחילת העונה מספרת את הסיפור של הקבוצה הזו ואת הסיבה שאנחנו נראים ככה. אנחנו לא קבוצה, אנחנו אוסף שחקנים, חלקם מלאי אגו וחלקם פחות, שלובשים את אותם מדים. לא הגיוני שבכל פעולה לא טובה יש תמיד שחקן שירים ידיים או יביע תסכול בדרך כזו או אחרת, זה סימן לחולי עמוק עמוק בחדר הלבשה. לצערי ערן שהוא המנהיג של חדר ההלבשה ויש לו אחריות גדולה, הוא הראשון והמוביל בהרמות ידיים והבעות תסכול. אם הוא ושאר הקבוצה לא יתחילו לשנות גישה אין מה לדבר על אליפות בכלל.
  2. ערן זה החתמה רומנטית בשביל הקהל שאני הייתי בעדה עד אשדוד, שהבנתי שאין לו מקום בהרכב למשחקים הקשים בליגה. בדיעבד ברור שלהביא אותו על חשבון פריצה זה מחדל מקצועי, במיוחד שגמרנו גם את גורגה על הדרך, שמתחילת העונה ניכר היאוש שלו מהסיטואציה והיכולת המופלאה של שניהם לרוץ ביחד לאותם שטחים בטח לא תורמת למשחק ההתקפה שלנו.
  3. איך לקחנו צמד חלוצים טופ שניו פה ששווים ביחד 35 גולים בעונה מינימום, אחד איבדנו לגמרי ולשני גמרנו את החיים? קבוצה שנבניתה בשם הרומנטיקה וגחמות אוהדים. מיצ׳ תתעורר את יצחקי לפטר. החזיר אותנו אחורה עשר שנים בהתנהלות.
  4. איך טסים במחיר של יוון ?
  5. תודה על העצה עיניי ראו מספיק מהנוכלות,הצביעות, רחיצות הידיים של כל המערכת המסואבת והמושחתת הזו. 333 עדים 80 מליארד סעיפים ותתי סעיפים עד הפסק דין ביבי כבר יהיה עמוק בקבר ואני אהיה בשער 13 על כתב אישום מחורר, ללא קבילות משפטית, שכל עד מדינה ותביעה שעלה בו עד כה שימש בסוף כעד הגנה.
  6. הסיפור שמעניין הוא לא ביבי הקורבן, נמאס לי קצת לחזור על זה. ביבי כנראה לא יחיה עוד הרבה שנים, ואני בטוח שהמשפט שלו יגרר עד שהוא ימות. אז זה לא האישיו מבחינתי. הסיפור פה זה שיש במדינת ישראל גוש ממאיר שגדל והתפשט בפרליקטות-משטרה-תקשורת, שמפיל ממשלות,ראשי ערים, מינויי מפכ''לים,מינויי רמטכ'לים, כדי לשים את אנשי שלומם- ככל הנראה משנות ה90(אני בטוח שברק היה הראשון שתפסו לו את הביצים חזק חזק). זה לא מפחיד אותך? אני אישית חובב דמוקרטיות שונא פוליטיקה אבל כרגע מעדיף דמוקרטיה על כל משטר אחר אז כן זה מטריד אותי מאוד שפקידים לא נבחרים, שאין עליהם גרם של ביקורת, מסוגלים לקבוע לי את סדר היום. ואם זה לא מפחיד אותך עדיין, תדמיין שעוד 10 שנים הכוח בפרקליטות-משטרה-תקשורת יהיה בידיים של שמעון ריקלינים וינון מגלים.
  7. מה חדש? מסתובבים במדינה אנשים שביודעין ביצעו הפיכה שלטונית תוך כדי בזבוז מאות מליונים מכספי ציבור, טמטום ושיסוי של החברה בישראל, ועינוי מתמשך של איש אחד שהעז לא ללחוץ להם את היד. ביום שהם ישפטו לצינוק או מוות בתלייה תקפיץ
  8. האמת? 2 העונות האחרונות הן לזכותו בעיקר של איש אחד- ברק בכר. לקח חבורה של קוקסינלים מחוזקים ב2-3 זרים טובים וערבי טוב באמצע והפך אותם לאלופה בק2בק אני מופתע מההתנהלות הארגונית המסריחה שלהם, ומהקהל החלש שלהם שב10 שנים לא טובות הפך להיות חיקוי סיני של הפועל. איפה הם אחרי 10 שנים שחונות, ואיפה אנחנו ב2013- רק להעריך את קיומם של השחקן, האולטראס, הפנאטיקס ואת הפורום הזה, ששמרנו על המנטאליות ועל הדרך והערכים של מכבי גם בעשור הגרוע ההוא.
  9. אמת. משום מה זה מרגיש לי יוצא דופן ולכן לא זכרתי את זה כי כשאנחנו פרוסים 4-1-2-1-2 ומנסים לצאת להתקפה- זה תמיד נגמר במבוי סתום. גם המצבים האלו באו מפעולות אישיות(השליחה של ריקן ליובאנוביץ')
  10. דל'פ- משחק רע מאוד שלנו. עד הגול, שגם הוא הגיע מטעות של ההגנה שלהם, היינו באותה רמה-נחיתות מול הרכב טלאים מסריח עם בלמים בני 18 של הפועל ולא הצלחנו לייצר מצב נורמלי אחד. ולמעט הבלמים וגלזר, כל השחקנים היו בתצוגה נוראית. הגול הראשון(מטעות בהגנה וביצוע נדיר של החלוצים שלנו) שחרר קצת לחץ, הגול הענק וההזוי מהקרן(שוער חלש מאוד) כבר פירק אותם לגמרי.
  11. לצערי ב103 יושבים לה פמיליה הייתי שם אתמול אחרי יותר משנה שלא התקרבתי לצד הזה של היציע מחריד. לא ככה צריך להיראות יציע עידוד מעבר לעוינות של האנשים- מילא אתה בפוזה של העבריין אבל למה על חשבון חברים שלך ליציע? יש ב102\103 גוש של 500-800 איש לפחות שלא ברור למה הם שם ולא בשער 2.
  12. חובה. במיוחד את המטומטם הראשון שזרק איזה כדור ניילון צהוב מהתפאורה לקרן שלהם. וגרר אחריו גל טמטום מ11 ו5
  13. לא אני באמת חושב שעד לא מזמן היית יכול למצוא שרידים של פוליטיקאים שבאמת באו לעבוד בשביל הציבור. מיקי רוזנטל ואורי אורבך האחרונים שעולים לי לראש. היום אני אולי אולי יכול לציין את בצלאל סמוטריץ. אבל מאז המהפיכה החוקתית של ברק, נוצרה פה מציאות שנבחרי הציבור הם ניצבים בהצגה, מה שהוביל להתפרצות של וירוס הפופוליזם הזול(שביבי היה המאסטר שלו ודווקא בשנותיו האחרונות התמתן) שהתפשט בכנסת כמו ****. הכל שפיט הכל מטומטם ואנחנו משלמים את המחיר
  14. אין פה דמוקרטיה מתפקדת, אז למה שיהיה אכפת למישהו מהציבור? ואם למישהו כבר אכפת מהציבור, אז האליטה נכנסת בו. יש פה קבוצת אנשים ששולטת במדינה מיום הקמתה, שאוחזת במוקדי כוח הכי חזקים במדינה וקובעת פה סדר יום. כל מה שהיא עושה זה לעצמה וכל מה שקורה לציבור על הדרך (לטוב ולרע) זה נגזרת של זה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.