Jump to content

שארפ המלך

משתמשים רשומים
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About שארפ המלך

  • Birthday 05/07/1997

Recent Profile Visitors

2,781 profile views
  1. כל חצי גמר ליגת אלופות נופל על יום השואה/הזיכרון/העצמאות
  2. עד לפני כמה שנים לא אהבתי בכלל כדורגל, בטח לא ישראלי. מה שמשך אותי זה הכדורסל וככה הגעתי למכבי. בלי השחקן, אני לא יודע כמה הייתי נשאר אוהד מכבי, כי מה שהחזיק אותי ברגעים הכי קשים של הקבוצה זה הארגון הזה. להתרגש מהחזרה שלכם נגד בית"ר כאילו זה פעם ראשונה שלי ביציע. להיות פעם ראשונה מתחת לתפאורה שלכם ולהיות חלק ממנה. לתרום לכם בקופות לפני משחקים ולהרגיש טוב עם עצמי וידיעה שתרמתי גם למכבי. כל משחק לנסות ולהתקרב כמה שיותר לגוש של השחקן, כי אני יודע ששם אפשר לעודד. קראתי את זה עם דמעות. תודה על כל הזכרונות.
  3. ספרדים בוודאות, לפחות לפי נוסח התפילה.
  4. בדיוק, בבית הראשון מירו יוצא בדיוק נגד אותם אנשים שאומרים ש"אהבה באה רק מיליון לאחד" ואחרי זה הוא גם אומר שאותם אנשים "אומרים שאין סיכוי שהשמש עוד תזרח עלי", כאילו שגם אם אומרים שאין לו סיכוי למצוא אהבה או אין סיכוי שהשמש עוד תזרח הוא עדיין יקום ויפול...
  5. השיר מדבר בדיוק על ההפך מהמשפט הזה אבל פסדר...
  6. קצת שירים בעברית: "אבל יופיו של פרפר, גם אם ימות מחר מאותת לי שעדיין הכל אפשר ומאובן מושלם, שנפלט מתוך היום, רומז לי שעדיין לא מאוחר" "כל סוף הוא התחלה חדשה העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה" "דמיינו לעצמכם שניקח אחריות על גורלנו נפסיק לתת לחארות לחרבן גם עלינו"
  7. "טיימינג זה עניין של תזמון" "העיניים הן המראה האחורית של הכושלירבאק" "עולם ורוד אפשר לראות רק דרך עיניים אדומות." "בן אדם מתכנן תוכניות ואלוהים מצחקק צחוקיות" עספור
  8. הכל בשביל מכבי ויאללה תרימו תידיים
  9. טרי מהיום: אני ודוד שלי מדברים על הגמר אלופות, ואז אחותי שואלת "מי משחק?" "באיירן מינכן-צ'לסי" "אה אז זה גמר הליגה האנגלית?"
  10. "אם הם כל הזמן מפסידים למה אתה אוהד אותם? לא הגיע הזמן שתחליף קבוצה?"
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.