Jump to content

TomerusH-

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About TomerusH-

  • Birthday 14/06/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. מוכר 2 ניקובים למשחק מול קריית שמונה! אחד לשער 8 ואחד לשער 7.. 50 ש"ח כל אחד.. 8 ( חייל או ילד) 7 ( מבוגר )
  2. ברק! החלוץ מספר 1 שלנו + ישראל.. אתה לא מבין כמה כאב זה גרם לי לראות אותך נפפצע! ברמות שאתה לא מבין אפילו! אתה התקווה היחידה שהייתה לי מכל השחקנים החדשים האלה.. היחיד שידעתי שגם עם הלחץ במכבי אתה תצא גדול! ששום תאוריה ושטות אחרים לא יכולים להשפיע עלייך.. ידעתי שתפיץ ביכולות וכמה ששמחתי לראות אותך עושה בית ספר לכל קבוצה אחת אחרי השניה.. אוהב אותך גבר! החלמה מהירה!! אבל ממש מהירה! ספיידי.. NUMBER 9
  3. למה נראלך אחי?! זה הגועל.. הם והמזל שלהם כפרה יבטלו בסוף את העונש.. כמה שאתה רוצה אחי שאם דרבי מחזור ראשון , יהיה קהל..
  4. מין הסתם יא חציל! חח כמו כולם.. אם לא מצליח עוזב אם כן נשאר.. לא כזה קשה להבין.. לא הולך לנמני זה מה יש! אולי באמת הגיע הזמן שהוא יוותר על תפקיד המאמן ויהיה משהו אחר.. אתה רואה שלא הולך! עם ים האהבה שיש לי אליו! אומר לך בכנות! אם זה היה מאמן אחר, היו שולחים אותו הביתה בשניה! וואלה נמני - נמני אבל חלאס! כמה אפשר לסבול את זה! אתה מבין שהפסדת לאחי אתמול! אתה מבין את זה?! תכניס לראש שלך כמה קבוצה סוג זבל יש לך!
  5. חלאס כבר יא בכיין! מה יש לך! אז נפלת בדרבי .. כאילו שלא יהיו עוד 100 כאלה.. לפעמים מפסידים לפעמים מנצחים! מתי פעם אחרונה הבאת עונה כזאתי טובה? שברת שיא של נצחונות רצופים ! מכבי משחקת מצויין! אז אתמול לא הלך ונפלנו.. בקטנה! מרימים תראש ולומדים מטעיות! בהגנה! בהתקפה! שבחון שחקן טוב חלאס לחיות בזין.. הרבה שחקנים לא היו טובים אתמול!!!! אללה לא קרה כלום אנחנו עדיין מכבי ! זה שהפסדנו להפועל כשאנחנו בעונת בנייה! של צעירים..! ולא שחקני מפתח בשביל לקחת אליפות (כמו הפועל) לא קרה כלום.. זה שהם מתלהבים מזה הופך אותם לכל כך קטנים וגרועים.. ואם בעונה הכי גדולה שלהם אנחנו בהפרש 2 מהם (אחרי הקיצוץ..) אז כפרות מה שאני מציע שהם ילכו לאכול חצילים וכמה שיותר .. סתם גרועים!! יאלללה תפשו תראש שלכם!!!
  6. כי מאיוקה פצוע וצריכים אותו לעוד משחקים ... וקפילוטו עוד ילמד במשך השנים !! לא צריך להוריד לו את הביטחון!!! לא נורא הפסדנו! מרמים תראש! כנסו לפה ותראו איך בשניה אתם הופכים להיות האנשים הכי גאים שיש!!! http://www.one.co.il/Oppinion/221/153570.html
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.