Jump to content

devil

משתמשים רשומים
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by devil

  1. אני אהיה בלונדון ביום רביעי. מישהו יודע אם יש ערוץ ספורט בטלוויזיה באנגליה שעשוי לשדר את המשחק נגד ריאל?
  2. אם נעבור שלב מחר, תהיה לזה השפעה גדולה לדעתי על מכירת המנויים לקהל הרחב ביום ראשון. אותו דבר לגבי הדחה מאירופה.
  3. תמיד מצדיע לשחקנים כמוהו. ברשימה עם יובל שפונגין ודומיו שאשכרה מצליחים להתפרנס מכדורגל עם אפס כישרון. שתי דקות אחרי הגול היה לו מצב נגיחה מהרמה של גלזר, אשכרה מ11-12 מטר הוא ניסה לנגוח בלי לקפוץ, או שאתה קופץ או שאתה עומד ומשתלט עם החזה, שחקן כדורגל לא יכול לנגוח ממרחק כזה בעמידה על הדשא. מבחינתי זה מעיד באמת על חוסר הבנה ביסודות הכי בסיסיים של המשחק. בנוגע לגול, הרמה פסיכית של חוזז, גם אם היה שם קונוס - הכדור היה ברשת.
  4. אינשאללה. קונה בשתי ידיים שהמשחק הראשון בבלומפילד יהיה ב27-28 לאוקטובר נגד ב"ש.
  5. יש פה מישהו שאשכרה חושב שבלומפילד יהיה מוכן לפני נובמבר-דצמבר?
  6. בגדול אתה בנאדם מרגש. העניין הוא שאם מישהו מצלם אותך, זה אומר פחות שתי ידיים עובדות. מתוך: "מחשבות שמלחיצות אותי"
  7. ביזיון שאין סרטון נורמלי לדבר היפה הזה שקרה לפני המשחק.
  8. הגולגולת באמצע לובשת את הקפוצ'ון החדש של הארגון?
  9. פוטנציאל לקונפטי לאצטדיון שלם. תביאו כמה שיותר.
  10. מעבר לעלויות הענקיות, לא בטוח שזה ימשוך כמות אמיתית של אוהדים, ברוב המשחקים האצטדיון לא יהיה סולד אאוט ויהיה אפשר לקנות כרטיסים. רלוונטי רק לב"ש, דרבי, חיפה ובית'ר, גם במקרים אלה, הייתי מעדיף לשבת בבית עם חברים. מעבר לזה שמסך ענק דורש שטח עצום לשבת בו בנוחות ולצפות, סטייל הדשא בווימבלדון. דבר אחרון, יש לי תחושה שיש יותר מדי גורמים ואוהדי יריבות שישמחו לזרוק אבנים באמצע הלילה ולהרוס את המסך הזה. תחושה.
  11. כן, תודה, הוא התחיל לחפש בקבוצות הללו. יש לכם עוד רעיונות מקוריים?
  12. היי, תודה רבה על העזרה. לשאלה אחרת, האם אתם מכירים ישראלים בשוויץ? מה לדעתכם הדרכים הכי טובות להתחבר ולהכיר ישראלים? בתי כנסת, חב"ד - עוד רעיונות יצירתיים?
  13. היי, אחי הקטן התקבל לעבודה בשוויץ לשנה הקרובה. רציתי לעזור לו במציאת דירה באזור החדש שלו. מה לדעתכם האתרים המומלצים לחיפוש דירה להשכרה בחו"ל? אגב, האזור הספציפי הוא prevessin בשוויץ ו- meyrin בצרפת (סמוכות אחת לשנייה) והתקציב הוא עד 1200 פרנק לחודש (בערך 1000 יורו). תודה מראש לעוזרים!
  14. קליפ ביצועיםבמקרה הזה הוא רק כדי לחסוך לך לראות את כל תקצירי ליגת העל. התכוונתי לקליפ ספציפי מהעונה הזאת ולא לאורך קריירה. אני תמיד אומר שאם היו קונים לפי קליפים, עטר ויצחקי היו בברצלונה.
  15. יאללה, משחק עד שיגיע הרכש. סיפור ההנפצה הטוב ביותר יזכה בנושא מלפפוני חורף על שמו. בן שהר בדרכו לקריית שלום, עובר בדיקות רפואיות מגיע לחתום על חוזה. טלפון מאלונה לשהר: "דיא סבע לא מוכן לחתום בלי סעיף יציאה, תגיע". שהר מבקש ללכת להשתין כדי למשוך זמן. ג'ק מקבל שיחה מהסוכן של סבע, הוא רוצה לעבור למכבי. דיא סבע חותם במכבי עם חוזה לארבע שנים, בן שהר חוזר לב"ש. שבוע לאחר מכן, בן שהר נתפס על שימוש בחמרים אסורים לאחר שהנהלת מכבי העבירה להתאחדות את שאריות השתן שלו מקריית שלום.
  16. שוער יכול לתת עונה גדולה גם עם הגנה טובה, ראה ערך ריאל וברצלונה. מוזמנים להסתכל על קליפ ביצועים של הרוש בעונת הירידה עם הפועל ולהגיד לי את דעתכם. הציל אותם המון פעמים ולא ספג כמעט שערים באשמתו. מבחינתי, שחקן לא אמור לקבל הנחה בגלל שהוא צעיר. בנוגע לחיימוב, טעה אתמול בגדול, מוזמנים לעקוב אחריו, משחק רגל הכי טוב בארץ, תמיד עם כתובת. ראייקו לעומתו, כל כדור שבלם מוסר לו אחורה, כשיש קצת לחץ, מעיף פצצה למעלה 90% מהזמן גם לא מכוון.
  17. חיימוב והרוש לדעתי שתי רמות מעל ראייקו. הם יצטרכו לטעות ממש הרבה\ראייקו ייתן עונה גדולה, כדי שאני אתחיל לחשוב אחרת. ונאמר אמן.
  18. היית צריך לנסות 3-4 חודשים שישמע יותר אמין. חבל, היה לזה פוטנציאל.
  19. אני פשוט לא יכול לסבול הערות כאלה על שחקנים זרים שראינו בקושי חודש. מזכיר לי איך נפתח נושא על באבין אחרי משחק וחצי - "וואו!" ,"טנק", "פגענו בול". לגיטימי לומר את דעתכם, שהוא נראה טוב, מגמת שיפור, בלה בלה בלה. הכי טוב בליגה, בפער.
  20. ההתנהלות של ב"ש בקיץ הזה, טירוף. ירקו על חיימוב, הבריזו לשטקוס. יאניס ושיימן באו למשחק וחצי והלכו. נפטרו מפקהארט, ניסו להיפטר מקורהוט, פתאום אורן ביטון גמר את העונה וקורהוט מגן שמאלי ראשון. ממן שחקן העונה בשנה שעברה, בקושי ראה דקות אחרי למעלה מ-8 משחקים רשמיים (אירופה וליגה). החלוץ הכי טוב שלהם גם כן בקושי מקבל דקות ובדרך החוצה. סאגת החולצה ההזויה. וכל זה כשברקע ההדחה מאירופה והעזיבה של הכוכב הכי גדול שלהם.
  21. במבט על ההחתמה בלבד - החתמה מעולה. בניגוד לשנה קודמת בה הוא חווה עליות וירידות והיה לא יציב והמקום שלו בהרכב היה מובטח, השנה הוא מגיע כמגן מחליף וחובת הוכחה היא עליו, בכל פעם שיקבל הזדמנות. לראשונה, אחרי הרבה שנים, יש לנו שני מגנים בכירים בכל אגף, אני מרוצה מאוד בהיבט הזה. במבט על החוזה. אורך החוזה לטעמי קצת תמוהה, הוא אמנם יסיים את החוזה בגיל 31 שזה גיל סביר לחלוטין, אבל אני לא חושב שיש צורך להחתים אותו לחוזה כל כך ארוך, במקרה ויציג יכולת ירודה\ יפצע, החוזה שלו יישב לנו כמו עצם בגרון, בדומה ליובל שפונגין. כמה הוא ירוויח בשנה, זאת השאלה שבאמת מעניינת אותי, מעל 200 אלף יורו, זה ביזיון לטעמי.
  22. אם עטר היה שחקן זר והייתי רואה קליפ ביצועים שלו, הייתי אומר להחתים היום גם במיליון יורו לעונה.
  23. יימכר ב1.5 מיליון יורו 50% מהכרטיס של איזי (20% סוכנים, 30% של השחקן עצמו) 750,000 כפול 4.1 (שער היורו) = קצת יותר מ-3 מיליון ש"ח.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.