Jump to content

EEyaLL

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. נוסא הוא בדיוק כמו מיטרוביץ', תנו לו שקט וזמן והוא ייתן את שלו הקהל שמקלל רק מזיק לקבוצה. עם כל התגובות של כולם על איגיבור ועל חואן פאבלו, אף אחד לא מדבר על האשם האמיתי בשער, ובכל שער שמגיע מהאגף שלו כשהוא משחק, שחקן כזה 0 שהנעל שהוא העיף על הקוון יותר חכמה ממנו (עומר אצילי עולה לנגיחה מעליו כמו בוגרים מול נוער).
  2. מסכים איתך, אבל אם אוסקר היה רואה את כל המשחקים של מכבי בעונה הקודמת, אתה עדיין חושב שמרגוליס היה החילוף שלו (ואני יודע שחצי פורום פה מעריצים את הילד אהבה עיוורת - כן גם אני ראיתי משחקים שלו בנוער) אבל על סמך מה הוא עלה לשחק בחילוף הזה ברגע ומשחק כל כך קריטי? זו הטעות היחידה שלו ויש מצב טוב שבגללה גם שילמנו.
  3. אני איתך, וזה רלונטי מאוד לגומלין. כי שם נצטרך ליזום מול הגנה צפופה ופה יש יתרון ב 3 בלמים.
  4. אני בסה"כ דיי מרוצה מהמשחק (לא המתוצאה), כל חוליית ההגנה שיחקה טוב כמובן חוץ מהנעת הכדור כשקצת לחץ הופעל עלינו, אייגבור נראה השחקן בדיוק במקום שחסר לנו - אני מקווה שהוא ייכנס לכושר טוב מהר. שפונגין הזכיר לי את שפונגין של פעם. ובן בסט עוד יפרע את השטרות!. שני דברים קטנים הפריעו לי, החילופים של 1)מרגוליס 2)דן אייבינדר. 1) לא נראה לי חכם להכניס שחקן לא מנוסה כמו מרגוליס במיוחד שעשה כבר כמה טעויות הגנתיות במשחקים המועטים שנכנס כמחליף בעונה שעברה ולא הוכיח את עצמו בליגה ולכן במעמד הנ"ל לא הייתי חושב לשתף אותו. 2) דן אייבינדר - פשוט קשה לי להתחבר לשחקן שלא מסוגל לבעוט לשער במיוחד שחקן שמשחק בעמדה שמגיעים בה לכל כך הרבה עמדות בעיטה לשער - באמת מהרגע שנופל מצב למכבי שמגיע לרגל שלו ברור לי שאין סיבה להסתכל על המסך, במקרה הזה אני רואה חיסרון בשיחרור של מיטרוביץ שהיה מצוין לפי דעתי במשחקי מכבי באירופה בשנה שעברה(למרות הסלידה של רוב הקהל ממנו- זו דעתי האישית) - וזו העמדה שבה אנחנו צריכים חיזוק - ואולי בעמדת החלוץ(תלוי איפה עדן בן בסט ישחק כחלוץ או כקיצוני או כחלוץ שני). התוצאה הכואבת הזאת והלא מוצדקת הזאת במשחק הכי חשוב שלנו העונה תהיה מאוד קשה לעבור בגלל שאין לנו שער חוץ למרות שההפסד מינימאלי אני מעריך את הסיכויים ל 60-40 לטובתם לצערי הרב, אם כי בבלומפילד אני מאמין שהיינו עוברים. יאללה מכבי תתפסו יום בשבוע הבא!
  5. מסכים איתך שעוד אחד זה יהיה נחמד, אבל מיכה ואלטמן ומרגוליס וטב"ח זה שחקנים שאתה לא רוצה למנוע מהם להתקדם ונותנים תפוקה מצוינת לא בטוח שזר יהיה טוב מהם (במיוחד במקרה של מיכה וטל בן חיים), מצד שני למה לא להביא עוד בלם(טיבי יכול עדיין לעזוב למרות עונה פושרת שלו), קשר 50-50, חלוץ(שזו בעיני העמדה החלשה שלנו כי פריצה לא יכול לעמוד בה עונה שלמה, ובדש שאני מת עליו הוא לא מספיק טוב לרמה של הרכב ראשון לקבוצה ששואפת להגיע לשלב הבתים) או מגן שמאלי(במידה בן הרוש ישחק כבלם). בעיני רכש אולטימטיבי לפי עדיפות: 1. קשר 50-50 תותח - שפה הייתי שם את הכסף הגדול. 2. תומר חמד. 3. שיר צדק. 4. ועדן בן בסט יהיה בונוס נחמד רק שלא יבוא על חשבון דור מיכה 5. מגן שמאלי זר עם עדיפות לשחקן שיכול לשחק גם כקיצוני/בלם - יתן הרבה אפשרויות בהגנה ביחד עם בן הרוש ושירן ייני.
  6. מישהו יכול להסביר לי למה אנחנו מתעניינים בקיצוניים כל הזמן כשטל בן חיים, דור מיכה, גאל מרגוליס ישבו על הספסל חצי מהעונה...
  7. חד פעמי השנה יעשה המון למועדון, הדירוג שלנו יעלה מה שיגרום לנו להיות מדורגים בכל שלב של המקודמות מה שיעלה את הסיכויים להעפלה נוספות ל 50-50 או אפילו יותר(בשנה שעברה אנחנו היינו ההגרלה הכי קשה שבאזל יכלו לקבל בשלב הפליאוף מהקבוצות הלא מדורגות) בכל שנה שנזכה באליפות ואולי אפילו מקום שני שיוביל לשם. אני מאמין שזה יעודד את מיטצ' להשקיע באצטדיון סוף סוף - שאצטדיון של בערך 30000 (שאני מעריך עם ממוצע צופים של 20000 בלבד מכניס כ 30,000,000 מליון ש"ח בשנה לפחות רק ממשחקי ליגה) מקומות אומר שנוכל להחזיק תקציבים בעלויות של היום מבחינת הכנסות, Break Even מה שנקרא - מה שאומר שגם אם מיץ' יעזוב אז נוכל להעמיד תקציבים זהים - זה מה שאני מאחל לנו, מלבד העובדה שזרים הרבה יותר טובים יכירו בנו כמועדון יותר גדול ויהיה הרבה יותר קל למשוך שחקנים ברבה אירופאית גבוהה יותר אלינו (יקל משמעותית על ג'ורדי).
  8. במשחק הכי חשוב של העונה, ישחק הסגל מהעונה הקודמת גם אם היית מחתים זר לפני שבועיים, אתה לא יכול להכניס שחקן חדש לשיטה ולכימיה הקבוצתית תוך פחות מחודשיים שלושה לפחות. (עדן בן בסט / עומר דמארי / מאור מליקסון / מולינה או כל שאר המועמדים האפשריים - לא יודע עם יהיו עדיפים ביכולת על טל בן חיים דור מיכה או ראדה פריצה בשבועות הראשונים של ההתאקלמות) זה היה רלונטי אם היינו מחתימים זר שהוא בכמה רמות מעל הסגל הקיים - אבל הסגל הקיים מצוין! ואני נהנה להגיד את זה - וגם מאמין שהוא שווה אליפות בארץ ללא חיזוק. זו דעתי האישית. רכש יהיה רלוונטי לשלבים היותר מאוחרים של הליגה ולעומק של הקבוצה כשניכנס לעומס.
  9. ג'ורדי אתה גאון, בכל מקרה מה שיקרה זה 1 מ-3 אפשרויות מההסתברות הנמוכה לגבוהה : 1.נקבל את דמארי ולא נצטרך זר נוסף בעמדת החלוץ 2. דמארי יחתום בהפועל ב"ש ואז להפועל ת"א לא יהיו מנויים, ולב"ש יהיו בעיות אגו רציניות עם ארביטמן פלט דמארי ובארדה ובור תקציבי שתוך שנה שנתיים יקרע את אלונה שלפי דעתי קפצה מעל הפופיק הקיץ (מנסיון עבר רכש כזה מסיבי בד"כ מוביל לכישלון בשנה הראשונה לפחות). 3. דמארי נשאר בהפועל, הפועל משלמים כסף ללוזון לא ברור מאיפה ומשלמים משכורת גבוהה יותר לדמארי, בעיות אדירות מבחינת שחקנים אחרים שקיצצו במשכורת ומחסור בתקציב להבאת רכש שגם ככה אין. בכל מקרה הרווחנו וזיינו את הפועל
  10. נכון זה בדיוק ההבדל בין הקבוצות, אני מקווה שבבלומפילד נלחץ אותם בחצי שלהם.
  11. יש לנו בלמים טובים, שנתנו משחק טוב, אבל הבעיה במכבי לפי דעתי היא שכשלוחצים אותנו בחצי שלנו, יש לנו בעיה שקשה לנו להניע את הכדור, המון איבודי כדור של זהבי, יצחקי, אלברמן, אלטמן וההגנה שלנו ובמיוחד עם זיו, אם תשימו לב היו המון חטיפות כדור שלנו שבמקום למסור לשחקן איבדו את הכדור מיד במסירה הראשונה תחת לחץ או בעיטה סתמית, וכמובן שכדורים ארוכים זה לא תמיד צולח למרות פריצה שנתן משחק טוב... השליטה המוחלטת שלנו במגרש במשחקי ליגה מגיעה מלחץ טוב של הקישור שלנו על ההגנה, אבל הבעיה האמיתית כשמתמודדים מול קבוצה איכותית שלוחצת אותנו היא העברת הכדור בין ההגנה לקישור.
  12. מצאתי לינק נחמד http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.html אם הבנתי נכון מכבי חיפה צריכים 3 הפתעות כדי להיות מדורגים בסיבוב הבא, הפועל מדורגים בטוח בסיבוב הבא.. ואנחנו כרגיל נקבל הגרלה קשה, חייבים לייצר איזשהי מסורת באירופה שבשנים הבאות כן נהיה מדורגים.
  13. במידה ונעוף מול באזל אנחנו נהיה מדורגים בפליאוף של הליגה האירופית?
  14. אחי אני מצטער אבל גל אלברמן השחקן האחרון שדוחף קדימה. במקסימום הוא דוחף לצד לעומת זאת ראדי כן דוחף קדימה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.