Jump to content

Silvio

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,794 profile views
  1. אח, אפשר גם להודות שתפסו אותנו עם המכנסיים למטה. ברור שלא יספרו לנו הכל, כי זה כמו לספר לשאר אויביי ישראל איך אפשר לתפוס אותנו עם המכנסיים למטה. אני כן מעריך שיעשו ניסיון אמיתי להסביר את המחדל הזה וינסו להרגיע אותנו שמחדלים כאלו לא יקרו בעתיד.
  2. התחלנו להדהד בתוך הפורום פרופגנדה איראנית-חמאסית?
  3. אבל זאת הסתכלות מאוד מאוד צרה. 1. המטרה במפעלים אירופאיים היא לא (רק!) למשוך שחקנים בפרופיל יותר גבוה, יש את העניין השולי הזה של כסף. כמו גם למשוך אנשי צוות, לצבור ניסיון אירופאי (כדי להצליח עוד יותר בהמשך) ועוד. 2. כשמסתכלים על פרק זמן קצר, אני מסכים איתך שזה פחות מושך שחקנים, אבל אני משוכנע שמועדון עם קבלות אירופאיות (יעני העפלות חוזרות לשלבי בתים באירופית/קונפרנס ולפעמים אפילו צ'מפיונס) יכול למשוך יותר שחקנים מועדון שהוא רק מקומי. זה אגב נכון לכל הסתכלות קצרת טווח. נתת את הדוגמא של ביתר. זה נכון שבהגעה חד פעמית למוקדמות אין הרבה משמעות. אבל אם מייצרים את זה פעם אחר פעם, מדי פעם הם גם היו מצליחים להדיח קבוצה או שתיים ולהרוויח ניקוד, הם היו מצליחים גם להתשחל לשלב בתים, ומשם יש הכנסה יותר יציבה של כסף, שיכולה להניע עוד הרבה תהליכים חיוביים עבורם. 3. מסכים איתך שיהיה קשה לשמור על מקום 15. אז מה? לא לשאוף לשם? 4. נכון שיהיה קשה יותר להעפיל לשלב בתים ממסלול לא-אלופות. אבל יהיה קל יותר להעפיל לשלב בתים כלשהו, בניגוד לשנה הנוכחית, שיש כמה הגרלות שהיינו יכולים לקבל על אף הדירוג שלנו, ולהיות מודחים בוודאות כמעט מוחלטת.
  4. בחיי שאין דרך להבין מתי אתה ציני ומתי לא. אם זה לא ציני, זה פשוט ענק.
  5. נראה לי שהוא מתכוון שהם מטורללים וגם הם תומכים ההפיכה. מסכים איתך שצריך שינוי, אבל לא בדורסנות של הצד השני ובעיקר לא בדורסנות כנגד בית המשפט.
  6. אני מסכים איתך סה"כ (אם כי אני חושב שיש עוד תהליכים עמוקים יותר, למשל דמוגרפיים, שיש להם הרבה יותר משמעות). אבל מה זה קשור למה שכתבתי?
  7. לכאורה, ביבי הולך ומברך את בועז טופורובסקי (יש עתיד) שחוזר אחרי תאונה או משהו והם מחוייכים ושמחים במקום לדקור אחד את השני. אגב זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד. הקולות שנגד (שמאלנים) זה מצפים להחרמות והימנים מצפים שאם הם ככה מחויכים אז שיפסיקו להסית. אני בעד הידברות ודווקא מאוד בנוח עם התמונה הזאת.
  8. הקיצוניים בשני הצדדים (הכי קולניים והכי כוחניים) לא מאפשרים הסכמה רחבה. הקיצוניים משמאל בהיסטריה מאובדן שליטה ומסרבים להכיר בבעיות שהימין מציף, מהימין עסוקים בוואטאבוטיזם ודורסנות.
  9. שמע עקרונית זה די קרה בשנה שעברה. בכל מקרה, אם הוא מראה שהוא מסוגל להעמיד קבוצה יוזמת במחזורים שנותרו וגם לקחת אליפות, משאיר אותו. הימור שלי - זה לא קורה ואני ארצה שיעוף עוד לפני הפלייאוף.
  10. ברמת העיקרון הוא מושאל לפה אז הוא די על הזין שלי אבל - איזה שטויות! הוא נכנס אתמול למשחק מבולגן בטירוף נגד הקבוצה הכי טובה בליגה, אחרי שבקושי שיחק השנה ועדיין לא משלים 70 דקות במכבי. הוא עשה מהלך שהטעה שני שחקנים שוחרר כדור נהדר לפרץ (מהלך גלוך קלאסי שאנחנו גומרים עליו פה) ועדיין, לשפוט אותו לכאן או לכאן זה מגוחך. מה שכן, אלא אם הוא מביא פלייאוף טוב+ (נגיד, 3 שערים ו-3 בישולים) שמביא אליפות או לחלופי יש תוכניות לקנות אותו, זו העברה מטומטמת.
  11. דמיינו שבמקום ימין ושמאל כתבתי ליברלים ושמרנים כי זה מתחיל להיות הוויכוח האמיתי במדינה.
  12. ברוך השם אני לא רואה טלוויזיה מלבד סדרות וסרטים אז אני לא יודע איך נראות מהדורות החדשות. כנ"ל לגבי עיתונים. אבל היום באינטרנט, ברדיו ובטח עיתונאים ברשתות החברתיות מרגישים לי הרבה יותר מאוזנים. מה גם שקם ערוץ 14 כערוץ ימני וגם יש כל מיני עיתונאים שהם מובהק ימין (איילה חסון, עמית סגל וכו') שעובדים בערוצים המרכזיים. בקיצור, אני מסכים שהתקשורת הרבה מגוייסת מפעם, אבל זה מגיע משני הצדדים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.