Jump to content

mac

משתמשים רשומים
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. תודה. את האמת מצאתי לצפייה ישירה למי שרוצה - http://vidto.me/983r4vf3fqor.html
  2. גם רשם תוך כדי המשחק של ב"ש-הפועל ת"א בדקה (60-70+-) שהפועל ת"א ישוו עד הדקה 74.. נו.. אז רשם...
  3. אז כמה אליפויות יש למכבי? סופרים לפני קום המדינה או אחרי? בדיוק. סופרים כשיש את הנתונים. (כך שמין הסתם סופרים לפני קום המדינה) כאשר אין את הנתונים של כמה בישולים יש לשחקנים לפני שנות ה90.. זה אומר שמסי הוא מלך הבישולים.
  4. וזה שהתחילו לספור רק משנות ה90 אומר שמסי לא מלך הבישולים?
  5. לגבי החברים... הם הרי יודעים שאתה חולה בראש (בקטע טוב, כן? ) אז הם בטוח יבינו אותך בסוף
  6. לדעתי זה מעגל קסמים כזה מבחינת ערוץ הספורט... ערוץ הספורט רוצה רייטינג -> וויכוחים, ריבים והתנהגות ברברית מביאה רייטינג -> מי יש כאלה? שלמה שרף! -> איך גורמים לו להתנהג כמו בהמה? אברם גרנט! -> מה עושים? רסקין, קופמן ושות' מחממים אותו (והוא מספיק "טיפש" בשביל ליפול בזה כל פעם) מבחינת שלמה שרף אני כבר לא מאמן, אז איך דואגים לכסף? זמן מסך (הרי אני הייתי מאמן נבחרת!!!! מי לא ירצה לראות אותי?) -> איך נעשה? בוא נמצא נושא -> הי! אני כועס על גרנט! -> איפה נעשה? יציע העיתונות -> נצעק כמו מפגרים וכולם יתנו תשומת לב. (אותו הדבר עשה על ההתאחדות אגב... זה התחיל עם קופמן... שרף עוד איכשהו הגן עליהם ואז קלט שצעקות וברבריות מביא זמן מסך...) ככה שערוץ הספורט לא באמת יפסיק את עבדותו של שרף... והוא מבחינתו מצא דרך לעשות כסף קל עם התנהגות של שוק. והצופים? בכל זאת אנחנו ישראלים.. חייבים לראות.
  7. ובהמשך לצבירת הנקודות... ניצחון שבוע הבא מעלה ל-4/12 שנתיים אחרונות זה היה 6/12 12/13 (מחזור 21) מכבי 44 חיפה 34 13/14 (מחזור 21) מכבי 53 ב"ש 47 14/15 (מחזור 21) מכבי 47 ק"ש 45 מעין שילוב של שני העונות האחרונות. מצד אחד צבירת נקודות סבירה מאוד (כללית) של לפני שנתיים מצד שני צבירת נקודות של מקום 2 היא סבירה גם כן.
  8. באתר של היורוליג - מכבי מקום 2 בבית
  9. לפי השדר הוא אמר שהאוהדים של המשוונית מחכים בחוץ לאוהדים של גאנה
  10. ק"ש-סכנין נקבע להיות מרכזי כבר אתמול
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.