Jump to content

מושיקו 22

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מכבי תל אביב-הפועל עכו 1 הפועל ב"ש-הפועל חיפה 2 מכבי נתניה-עירוני ק"ש X מ.ס אשדוד-בני יהודה X מכבי פתח תקווה-הפועל אשקלון 1 בני סכנין-הפועל פתח תקווה X מכבי חיפה-הפועל ר"ג 1 ביתר ירושלים-הפועל תל אביב X
  2. יואב זיו ושטראובר-תפרשו. לא מסוגל לראות את ''השחקנים'' האלה.
  3. מכבי תל אביב-בית"ר ירושלים 1-1 מכבי פתח תקווה-מכבי חיפה 2-1 הפועל אשקלון-הפועל תל אביב 3-1 הפועל חיפה-הפועל ר"ג 0-2 מכבי נתניה-בני סכנין 1-1 בני יהודה-הפועל באר שבע 1-2 הפועל עכו-הפועל פתח תקווה0-1 עירוני ק"ש-מ.ס אשדוד 1-1
  4. רפאלוב בינוני פלוס שחקן של משחקים קטנים. ורד וגולסה יותר טובים ממנו.
  5. גל שיש אמנם מגן בינוני מאוד אבל בכל זאת הוא יותר טוב מיואב זיו. אין לי מושג מה אנשים רואים ביואב זיו. שחקן חלש מאוד. חלש בהגנה וחלש בהתקפה.
  6. מה מצחיק? גולסה השחקן ההישראלי הכי מוכשר שגדל בארץ מאז בניון. עם כל הכבוד לדור שהוא בסך הכל שחקן מוכשר, גולסה הוא עילוי.
  7. בן דיין מגן סביר ועותמאן מגן ימני מצוין. לא ברור איך פרננדז לא זימן את עותמאן הוא המגן הימני הטוב בארץ ביי פאר.
  8. ימצחיק, את הפדיחה שלך כבר עשית אחרי שכתבת שבאדיר אחד הבלמים הטובים ששיחקו בארץ. ועוד כתבת שהוא היה יותר טוב מגרשון חחחח, ושהוא כיום יותר טוב מסטרול. באדיר רק במשחקי הנבחרת שיחק קשר אחורי קלאסי. לרוב הוא הצטיין בעמדת הקשר 50-50 שזה התפקיד שהכי התאים לו במהלך הקריירה.
  9. אתה באמת כזה מטומטם או שאתה עושה את עצמך? כתבתי שהתפקיד הטבעי של באדיר זה קשר 50-50, וזה עובדה, כמעט כל הקרירה שלו הוא שיחק בתפקיד הזה. רק בשנתיים האחרונות הוא משחק בעמדת הבלם. בעמדת הקשר 50-50 הוא הבקיע מעל 40 שערי ליגה. להגיד שהוא שחקן אפור ושאין לו ראיית משחק זה בורות. אם אתה לא מבין כדורגל אתה לא חייב להגיב. אתה סתם עושה מעצמך צחוק. כרגיל.
  10. התפקיד הטבעי של באדיר זה קשר 50-50. רק בשנתיים האחרונות הוא משחק בלם. העונות הטובות שלו היו בעמדת הקשר.
  11. באדיר לא היה טוב בעונה שעברה. הוא היה נקודת התורפה בהגנה של הפועל. שחקן גמור. בסוף העונה הוא יפרוש. גם גוטמן יודע את ובגלל זה הוא הביא את פרנסמן.
  12. ורמוט-שכטר-סהר, שלושתם בקבוצה המאומנת של גוטמן, ללא ספק מפחיד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.