Jump to content

מתן11

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About מתן11

  • Birthday 10/04/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    ת"א
  1. היא לא ביקשה פרטים שלי, רק של בעל המנוי
  2. הייתי שם היום, אחד האוהדים שלהם זיהה אותי והלשין למוכרת שם. באתי מוכן עם רקע אדום בפלאפון ואלף תירוצים היא אמרה שהיא יודעת שאני אוהד מכבי רק אם אני ישיג מנוי ות.ז של בעל המנוי היא תמכור לי. חבר שלח לי את התמונה של המנוי והת.ז שלו וגם אחרי זה היא ביקשה לדבר איתו בפלאפון!! היא איימה עליו שאם יתפסו אותי אז יחרימו לו את המנוי וכל מיני שטויות כאלה, הוא אמר לה בסדר והיא מכרה לי 4!! היא ידעה שאני אוהד מכבי ומכרה לי! ככה שזה אפשרי מאוד לקנות פשוט תבואו מוכנים, ועם הרבה כוח שכנוע, היא מכרה שם ללא מעט אנשים שלא הציגו מנוי. הכי הרבה תשכנעו מישהו שם שיקנה לכם, כל מנוי יכול לקנות 4. ראיתי שאפילו היא נכנסה שם לפייסבוק של אנשים כדי לראות אם אוהדי הפועל. אה ואם את קוראת את זה לכי זדייני!
  3. אם משום מה מישהו רוצה למכור.. (עם עדיפות לנוער/חייל) מתן-0545436364
  4. מתן-0545436364 עם עדיפות לנוער/חייל
  5. נכון לעכשיו אני עדיין בלי כרטיס. אושרי אשמח אם תעדכן אותי לגבי המנוי. כל מישהו אחר גם מוזמן ליצור קשר, כל שער בא בחשבון.
  6. כן...אז עכשיו התבשרתי שאני יהיה במשחק ההיסטורי הזה בבית.. ובתור אחד שעד הצבא היה מנוי עשר שנים אין לי כוונה לפספס את זה.. אז בבקשה ממכם..מי שיש לו איזהשהו כיוון לכרטיס.. עשו מצווה.. ואל תתנו לחייל שמרוויח 750 שקל בחודש להוציא 300 שקל או יותר על כרטיס מספסר..כי אין סיכוי שאפסיד את המשחק הזה.. בחייייייאת רבאקקק עשו מצווה..מתן-0545436364
  7. כל שער טוב, אפילו 5, תעשו מצווה. בפרטי
  8. מעוניין להחליף כרטיס של שער 7 בעד 8/13/11, הכרטיס הינו כרטיס נוער. מי שמעוניין שיפנה אלי בפרטי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.