Jump to content

עומר גולדברג

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. צריך להביא שחקן צעיר מוכשר מאפריקה כי שם הם ממש זולים. יש שם שחקנים צעירים מאוד מוכשרים שמרוויחים גרושים חבל שאין יועץ טוב בעל ידע נרחב בנושאים כה חשובים כמה חבל.
  2. זה השער היפה שראיתי בחיי ואני רואה הרבה זמן כדורגל. למה נימני לא מביא את אלירן? אני לא מבין
  3. אני לא מבין למה אתה משבח את הפועל נראה לי אתה אוהד הפועל אחי נכון שהיא הקבוצה הטובה בארץ והיא קבוצה אירופאית לכול דבר ועניין אבל לא צריך לשבח אותם אח שלי זה מנטליות של מועדון. תראה את מנצסטר לא משנה מי פצוע וכמה שנים עברו הם תמיד יהיו אריות תמיד ישחקו כמו שצריך וכך עושה הפועל כול הכבוד אבל אני חושב שהקהל שלנו הוא מספר 1!!!!
  4. בצער רב אני מודיע שאני עוזב את הפורום הזה ,מפני שאני מקבל פה בקורת קשה מאוד על תגובותי.
  5. מה אתה רוצה אני אומר את האמת אנחנו גם פחות טובים מהפועל בלי שום צל של ספק.
  6. אין מה לעשות נגד בני יהודה אנחנו חייבים לשחק על תיקו הם יותר מדי טובים. אם כול השחקנים יעלו למעלה נקבל 5 מהם בקלות. נתפלל שיהיה תיקו במשחק.
  7. רואים שהשחקן הזה פשוט חלש יחסית לאחרים וכמובן לא רק הוא גם קינן,גל אלברמן ודדי.
  8. אני אוהד הקבוצה 22 שנה אין לך זכות להגיד לי שאני לא אוהד.אני מתבייש בך "בן נעוות המרדות רחוק מרשעים ישועה" אתה רשע בן אדם רע.
  9. שירן ייני לא שחקן הוא אנטי כדורגל כמו ארז מסיקה אין לו מושג מזה כדורגל. שירן, תדע לך שלא אוהבים אותך במכבי.
  10. שירן לא יכול להיות שחקן כי הוא לא שחקן עדיף שימכור בננות בשוק.פי איזה גועל של שחקן. צריך להביא שחקנים צעירים כדלקמן.
  11. קשה לי מצג אחד אני אוהד מכבי מצד שני הבן שלי משחק בנוער של בני יהודה והאחים שלי שחקני עבר של הקבוצה הכתומה. אני חושב כי המשחק התקיים ב12.9
  12. אני נותן למכבי מקום 4-6 חייבים שחקנים פשוט בושה אני מתבייש מזה שבחון?
  13. פשוט אני אומר שמכבי צריכה בעצם לקחת לדוגמא את בני יהודה בגלל זה במשך שנים אנחנו על הפנים גועל נפש של קבוצה חלאס מספיק צריך להסתכל על מועדון כגון בני יהודה ולראות אותם כדוגמא לקחת אותה כפרוייקט ואני חושב שזה השתלם לנו. תודה
  14. אני כאוהד מכבי כבר 20 שנה אני רואה את בני יהודה בשקט בשקט משלבים שחקנים צעירים מצויינים,ואיך שהם נראו מול איידהובן פשוט תענוג לעיניים משחק יפייפה לעין כול הכבוד בני יהודה אתם פשוט מצויינים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.