Jump to content

M.T.A

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About M.T.A

  • Birthday 17/03/1991

Profile Information

  • Location
    אילת
  1. חחחחחחח איזה פתאטי חחחחח מי הם בכלל??
  2. אתחיל בזה שעל הכשרון של השחקן אין וויכוח, ובנוסף לא מדובר על המשחק הזה ספציפית בלבד. אבל.. במשחקים אחרונים הוא ממעט להיות מעורב, בקושי זז ונראה בעיקר עייף וחלוד. השאלה אם זה הגיוני לבנות על שחקן בגיל 34 כשחקן מרכזי כמו שמכבי עושים, אם הוא מסוגל בכלל לעמוד בזה פיזית? אני אישית מאוד מודאג מהיכולת שהוא מציג במשחקים האחרונים.
  3. חחחחח מצחיקים אתם.. בא להקניט? אנחנו פאקינג 15 אלף איש מקללים אותו שורקים לו וצועקים לו בוז בכל נגיעה שלו בכדור, לפני ואחרי המשחק, מה רציתם ממנו חיבוק ונשיקה? שילך להזדיין הוא וכל הקבוצה המסריחה והבונקריסטית שלו.. תהיו גאים שאתם מכבי והוא יכול למצוץ.
  4. אתה מסתלבט? מי איבד את הכדור במהלך שנגמר בפנדל? מי צריך להיות בצד של סלאח ולשמור עליו בגול השני? ועזוב את הגולים .. כמה מצבים הוא נתן להם עם איבודים וחורים בהגנה ובסגירה לקויה? איפה אתם חיים? משחק מאוד גרוע של זיו.. ומה שסוזה עשה בדקה 30 הוא היה צריך לעשות בדקה 15.. מהרגע שהוא יצא היתה תפנית 180 מעלות.. לא יודע מה זה כל הגב הזה שחלק מכם נותנים לו.. בלי שום קשר לדעתי שחקן פח אבל בליגה הישראלית אין תחליף ראוי.
  5. אם במשחק בית ראדי וזהבי יתעוררו והוא יפתח עם טל בן חיים.. סיכוי טוב.
  6. הגנת ברזל, טיבי הוא פויול הישראלי
  7. בבלומיפלד זה שלנו, אתם יכולים לצטט.
  8. מחצית שניה יהיה בסדר.. 1-0 לא אסון.. אם הם מתעוררים מחצית שניה יהיה בסדר.
  9. ישששש כמה חיכיתייי.. זה המוצר הכי שווה שיכולים להכין. חבל שב2003 לא עשו דיסק.. למי שראה את הקלטת של הדאבל יכול להבין כמה זה מרגש. אגב יש למישהו לתת להורדה את של הדאבל 96/95 ? נעלמה הקלטת.. בא לי למות.
  10. ההשתהות הזאת עלולה לפגוע. חס וחלילה לא חושב שהם רוצים לפגוע בקבוצה. ידוע שמכבי באמת חשובה להם, פשוט צריך לסגור תקצה הזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.