Jump to content

liory

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. מה המצב אלמוג?

    אני מוכר ניקוב -מנוי של חבר שלי.

    אתה יכול לסמס לי ל0506349097, ליאור.

  2. לא , מי שנפטר אחי לא יקבל.אבל אם יש בני משפחה בחיים אז להם יש סיכוי לקבל.
  3. בגדול , הבנתי מאבא שלי שבגלל שממשלת גרמניה הכריזה לפני שבועיים שיקבלו המדינות שציינתי , אז הבנתי כי הסיכויים טובים. מה גם שמגישים טופס ואם מקבלים מקבלים , אין מה להפסיד...., המשרד של דוד שלי , לפחות לגבי יוצאי מרוקו , גובה עמלה על בסיס הצלחה..
  4. שלום לכולם , לכל מי שיש סבא/סבתא/אבא/אמא או כל בן משפחה אשר נולד באחד מהתנאים הבאים ואשר עדיין בחיים : עד 08/1943 במרוקו. עד 06/1945 בבולגריה. עד 05/1945 ברומניה. ובנוסף בן המשפחה חי באחת המדינות הנ"ל בזמן מלחמת העולם הראשונה, יש לו סיכוי טוב לקבל מענק מממשלת גרמניה בסך 13,000 ש"ח. מטפלים גם ביוצאי טוניס/לוב ואלגי'ר. מי שמעוניין לעזור לבן משפחתו לקבל את כספים אלו ( מדובר בהגשת טופס דרך המשרד ולמיטב הבנתי הסיכויים גבוהים ) שייצור קשר בטלפונים הבאים : 03-5101159 , 072-2146200 , 050-2157480 או פקס : 03-5104038 או דרך מייל germanclaims@gmail.com לדוד שלי יש משרד שלפי מה שהבנתי כרגע היחידי שעוסק בזה וממה שהבנתי הסיכויים די גבוהים לקבל כסף.
  5. כמה שהשריקות האלה משפיעות על הקבוצה היריבה וכמה זה חסר ...
  6. למה כי אני מביע דעתי ומה שאני חושב, ואני בטוח שהרבה ( אני לא יכליל ) חושבים ככה, או שאולי אתם רוצים ללכת להפגין ביום שישי בבילעין עם הערבים ולתמוך בהם שאחרי זה יבוא ויטבחו לך משפחות ויירו עלייך טילים שעוד מעט גם מגיעים אלינו???
  7. אתה מכיר אותי בכלל שאתה קורא לי אידיוט , מי אתה בכלל ???
  8. לא יהיה ולא ניתן לזה לקרות ! לא יהיו ערבים במכבי !!
  9. תיארת את זה הכי נכון שאפשר ואת הסיבות שבגללם כ"כ שונאים את הנאצים שוב אלירן לא יודע למה אתה כ"כ מתעקש לזה ואני מוכן להביא לך לפחות 50 אנשים שאני מכיר שלא אוהדים אף קבוצה בארץ והם יגידו לך למה הם כ"כ שונאים את הנאצים בגלל כל מה שנכתב פה. תבין הם מושכים את השנאה הזאת אל עצמם והם כ"כ אוהבים שישנאו אותם ואם כבר דיברת על זה ששונאים את מכבי זה רק בגלל השנאה של ההצלחות אתה בטח לא תגיד בחיים שאתה לא מייצג את ישראל אלא רק את מכבי. תחושב על זה...
  10. אלירן אחי , חושב שאתה טועה בגדול..תראה לי אדם בארץ שלא שמח בתיקו בדרבי שנה שעברה כאילו הוא לקח אליפות... אין ספק שהנאצים הכי שנואים בארץ ואין על זה ויכוח בכלל...
  11. רק קנסות !!!! רק לפגוע להם בכיס !!! ככה הם יבינו הכי טוב ויירקו דם על המגרש !!! חייבים להעביר את זה לגולדהאר איכשהו שייפגע להם בכיס !!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.