Jump to content

RaZ8

משתמשים רשומים
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. גם לי יש בעיה רצינית, איזה יום שיחקתי וקפץ הפקק והמחשב נכבה באמצע שמירה. מאז כל פעם אני נכנס למשחק, לא משנה באיזה שמירה זה כל פעם עושה לי הודעת שגיאה וזורק אותי החוצה לפני משחק.
  2. אני יכול לעשות את כל זה ולהספיק להגיע לשם ב8 בבוקר?
  3. אבל איך מגיעים לשם? יענו קווים של אוטובוסים וזה..
  4. אני צריך להיות ביום ראשון ב8 בבוקר בית חיל הים בתל השומר, איך אני מגיע מאחת מהתחנות רכבת בתל אביב לשם? ואיך בתוך תל השומר מגיעים לשם? תודה
  5. כן, אבל הם מדברים על 20 פצועים שמתוכם 2 קשה מפגיעת מרגמות, ועוד עשרה פצועים מכוויות קור. ככה שביחד זה 30.
  6. בן אלף זונות, להפציץ עכשיו את ההפגנה המגעילה הזאת, לפטר כל איש ציבור שנמצא שם ולגרש אותו מהארץ.
  7. מישהו יכול לתת לי לינק לשיר הזה? (המקורי לא הרמיקסים)
  8. מי אתה שתחליט איך אוהד צריך להתנהג? אוהד שלא מעודד הוא לא אוהד "אמיתי" ו"גבר" בשבילך? מי אתה בכלל?! כפוי טובה עלאק, אני משלם 100 שקל למשחק ואם אני לא מעודד אז אני כפוי טובה? זה בחירה של כל אחד לעשות מה שבזין שלו, ומי שלא מעודד זכותו, וזה שאתה מעודד לא הופך אותך לאיזה אוהד יותר טוב ממנו, וואלה לא בא לי לקפוץ, בלי לעמוד או לשבת ולראות המשחק של הקבוצה שלי, ומדי פעם לעודד להצטרף לטירוף, או לצעוק או לזרוק קללה, אסור לי? שר האוהדים לא מאשר?!
  9. לאו דווקא.. השיטה הכי טובה זה להיכנס להיסטוריה של השחקן, ואם כתוב שהוא התחיל את הקריירה שלו אחרי שיצא המשחק (יענו אחרי 2008) זה אומר שהוא ריג'ן.
  10. אם תעבור באוגוסוט את היום סיירות, ותרצה ללכת למה שקיבלת דוחים לך למרץ.
  11. למי שיש לינק, שישלח גם... תודה.
  12. זה מאורע שקורה פעם בעשרות, אם לא מאות שנים. אומרים שבלידת ישו קרה המאורע הזה ובגלל זה שמו שזה משהו שקשור לבית לחם. בנוסף, אומרים שזה קרה גם מתי שמוחמד ברח ממכה, והוא ראה את זה ומשם נשאב הסמל של החצי ירח וכוכבים שיש הרבה באיסלאם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.