Jump to content

הכל בשביל מכבי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מעדיף שער 2 אבל כל כרטיס לכל שער יתקבל בברכה.
  2. אין לי מילים. כל המשחק,מהתחלה עד הסוף,רק דבר אחד עובר בראש..שריקות בוז של ילדים ומבוגרים עם שכל של ילדים בני 2 באמצע דקת דומייה לזכרו של מישהו? חציתם היום קו אדום ..הם שרים שירי שואה, ועל מני לוי שזה לא פחות גרוע, ואנחנו שרים על אבא של ביבראס.. אבל עדיין התחלקתם על השכל?
  3. ! בתור אחד שחווה כבר את האיומים האלה.. סוקולבסקי יצא פה בסדר גמור ואפילו יותר טוב מזה .. אני זבל אם יש מישהו שיהיה לבד שם כמו סוקלובסקי ולא יעשה במכנסיים במקרה..
  4. דיי כבר, דייי! "השחקן" "אולטראס" איזה חפירה..הדבר היחיד שמעניין זה מכבי!
  5. יופי אנחנו נזרוק להם רימוני עשן,והם מנגד ירססו כתובות נאצה. איזו יריבות,משהו. כל העוסקים במלאכה , גם שלנו ושלהם
  6. הנחיות המשטרה לקראת משחק הדרבי ביום ראשון: . אין לרכוש כרטיסים מספסרים. הדבר מנוגד לחוק ויתכנו אף מקרים בהם ימכרו כרטיסים מזוייפים. אוהד אשר יתפס עם כרטיס מזוייף לא יכנס למגרש ואף עלול להיעצר וכנגדו יפתח תיק פלילי. לא תתאפשר כניסת אוהדים שתויים, גם אם ברשותם כרטיס למשחק, לתחומי המגרש וזאת כדי לא לסכן אוהדים אחרים. ביום המשחק תגביל משטרת ישראל את הגעת כלי הרכב לתחומי המגרש והכניסה תותר רק לבעלי תו חנייה ובחניונים המאושרים. לנוחיות הקהל, שערי המגרש יפתחו בשעה 17:00 כדי לאפשר כניסה בטוחה וחלקה. כמו כן משטרת ישראל מאפשרת הכנסת ציוד עידוד וזאת בתיאום עם נציגי האוהדים בשעה 16:00. קופות האצטדיון ייפתחו בשעה 16:00 לטובת איסוף כרטיסים שנרכשו, לא תתקיים מכירת כרטיסים בקופות. משטרת ישראל תבצע בדיקות קפדניות בכניסה למגרש וכן בדיקות בפריפריה סביב המגרש. אוהד אשר ייתפס כשברשותו אבוקה/ רימון עשן/ חפץ פוגעני, ייעצר ואף יובא לבית המשפט להארכת מעצרו/ להרחקתו ממגרשי הספורט. יש להימנע מקריאות גזעניות המהוות הפרה של החוק. יש להימנע מכל ניסיון לבצע וונדליזם ביציעים. אוהד אשר ייתפס, ייעצר (משטרת ישראל תפעיל כוחות סמויים לאיתור חשודים בעת ביצוע הוונדליזם). לא תתאפשר כניסת אוהדי מכבי ת"א לשער 13 מחשש להפרת הסדר ביציע. הקהל מתבקש להקדים ולהיכנס בשערי האצטדיון על מנת למנוע עומסים בכניסה לשערים ועיכוב כניסת הצופים ליציעים. שוטרי מרחב יפתח עשו ויעשו כל אשר ביכולתם לאפשר לכם האוהדים להגיע בבטחה למגרש, להשתתף בחגיגת הכדורגל ובסיום לשוב הביתה בשלום.
  7. שונא את שתי הקבוצות. יותר טוב לנו שבאר-שבע תנצח(?).יאללה ב"ש. *מוות לערוץ 1 ובמיוחד למירי אלייקים הזאת או איך שלא קוראים לה.
  8. http://www.mako.co.il/news-israel/local/Ar...p;pId=978777604 אבי לא היה צריך לדבר ככה.
  9. מה מעניין אותי חיפה הפועל עכשיו?!? כל עוד מכבי לא משחקת באירופה אתה לא יכול להתלונן על קבוצות אחרות.. אפשר לחשוב כאילו אנחנו יותר טובים מהפועל באירופה ?!
  10. שמע אחי לנו אין אירופה בכלל אז אין מה לדבר.. והפועל מביאה הכי כבוד לארץ באירופה
  11. שאלתי אותי בפרטי אבל אני יענה לך פה. הקהל של המבורג קהל פאשיסטי וזה ידוע. בתפארות שלהם וכל מיני סרטונים רואים את זה. וגם קראתי קצת בפורום של הפועל , וגם שם היה כתוב שהמבורג קהל פאשיסטי.
  12. מה שבטוח שהולך להיות חם גם ביצעים.. למיטב ידיעתי הקהל של הפועל מגדיר עצמו כארגון אנטי-פאשיסטי(antifa) והם משתייכים לכמה קהלים שנמצאים באנטיפה הזה.. אולטראס הפועל ואולטראס סט.פאולי בקשר מצויין והיום גם הולכים להיות חבר'ה של סט.פאולי ביציעי הפועל,גם בגלל הידידות בניהם וגם בגלל דעותיהם שמונגדות לדעותיהם של אוהדי המבורג,שהם בדיוק ההיפך,קהל פאשיסטי. וחשוב לציין שסט.פאולי והמבורג זה כמו הפועל-מכבי מילאן-אינטר וכ'ו..
  13. לדעתי הפועל יצטרכו להיות במיטבם הערב מול משוכה גבוהה בדמות המבורג, מוליכת הבונדסליגה. וגם זה יספיק אולי לתיקו. כמו אתמול ,המשחק באנקר ניצחון להמבורג. אבל פה הפועל לא תפתיע כמו חיפה אתמול. המבורג קבוצה מצויינת. ומי שראה אותם מול באיירן מבין על מה אני מדבר,הם לא הפסיקו לתקוף להם את השער 90 דק'. יאללהמבורג!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.