Jump to content

מיכאלח

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אם מכבי תיהיה טובה אין לי בעיה שאלי טביב וגבי קצרה ישדרו תמשחק שלנו
  2. הבעיה שלנו זה שאנחנו סוגרים לעצמנו תמשחק כי הכל צפוף..משחקים עם שתיים אחוריים ומדו שבא ביניהם ועוד שחקני הקישור של היריבה יוצר עומס של 5-6 שחקנים במרכז השדה וככה ההנעת כדור של מכבי תקועה כי אין מי שיפתח באגפים..חייבים לוותר על ייני ולשים במקומו את מדו ובאגף שמאל אבידור\עטר.. תיראו שוב תמשחק השני שלנו נגד מוגרן ותשימו לב שהנעת הכדור שלנו היא..ניבאלדו לבאנינג שמוסר לייני שמוסר לסבן שמוסר לסטרול שמוסר לבאנינג והכל חוזר חלילה.. חבל שלא שמים לב לקטנות האלה..
  3. ברגע שמלול יתן לנו אליפותת אני רץ בחגיגות האליפות עם חוטיני וקעקוע של דור בבטן
  4. הוא שחקן טוב אני לא אומר שלא..אבל בארץ יש לנו יותר טובים ממנו..גולסה גדיר זה רק שתי דוגמאותת הם יותר טובים ממנוו! בקיצור ולעניין אתם אוהדי שחקן ולא קבוצהה!
  5. נמאס כבר מהערצה אליו שחקן עם כשרון אין על זה ויכוח אבל להגיד שדור יותר טוב מקלמי סבן זה כבר מוגזם, להגיד שדור יותר טוב מתמיר כחלון גם מוגזם, הוא יודע להעביר שחקנים טוב-גם בוזגלו יודע, לתת פס הוא יודע גם רפאלוב יודע, הגנה הוא יודע גם דני בונדר יודע, הוא שחקן ענק אני אוהב אותו אבל אתם מגזימים, באמת. הוא לא עשה כלום וגם שהוא משחק בקישור מידי פעם הוא מראה שהוא שחקן הוא לא מכניס גולים ב3 שנים יש לו גול אחד ואולי 4 בישולים אז דיי להשוות אותו לנמני ולכל השאר זה פשוט בושה!
  6. לא יעשו להם כלום אתה תראה..
  7. עצם העובדה שמייקון פותח בהרכב של נבחרת ברזיל ולא אלבס זה אומר הרבה... ולפי האתר הרשמי של אינטר מייקון כבש 6 שערים.
  8. מעמידים תקציב כזה גדול ובסופו של דבר ניפול בשחקנים..הפועל תעמיד עונה הבאה 40 מיליון שקל.. והם יביאו בפחות כסף שחקנים יותר טובים..למה? כי המאמן שלהם לא פריאר הוא ממני וממכם יעשה כוכבים..פשוט כל מה שנעשה אותו קל הוא יהפוך לנו לקשהה..חבל שככה\=
  9. אני מאמין לוואן כי הם הראשונים שפירסמו על חתימת זיו וקולאוטי..למרות שהמנהג שלי לא להאמין עד שהם לא לובשים צהוב..אני מקווה שעונה הבאה יהיה בסדר.. שטרובר גפני ראלדס קפילוטו/סטרול זיו אלברמן ייני אילייב\ורד גיז'ה בוזגלוו קולאוטי
  10. אחחח איזה דרבייייי אנניי מתגעגע כבר למשחקים שזיינו אותםם יואוו..[:
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.