Jump to content

העטלף

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. אני לא ישבתי בחיים בשערים אחרים, יש הבדל עצום בין שער 11 הישן, לשער 11 החדש. החדש גדול מדי, הגוש הוא כ-500 אוהדים ואני מגזים וכל השאר מעודדים רק בפיקים. ששער 11 היה 2500 מקומות היה אווירה יותר טובה, לפחות בהרגשה שלי, בחדש באמצע בגוש שרים שיר בקצב מסויים, הצדדים שמאל וימין שרים בקצב אחר. למעלה ממהרים מדי. זה לא היה בשער 11 הישן, זאת עובדה. אני לא מדבר על שער 13.8.7 אלא על שער 11. התווספו לשם המון טרמפיסטים שרובם הגדול לא הצליח להשיג ל-11 אז הוא ישב ב-7 וכנראה התרגלו כבר לשבת במקום לעודד וחושבים ששער 11 זה יציע ישיבה. גם ב-11 הישן היו פעמים שבצדדים היו יושבים אבל לא בצורה שיש עכשיו. בלומפילד החדש לא מתאים לקהל שלנו, שער 11 נכון לעכשיו לא מתאים לנו, צריך לעשות המון שינויים: מערכת הגברה, פריסת חברי הארגון בכל שער 11(למעלה, באמצע, בצדדים). אצטדיון של 15 אלף מספיק לנו.
  2. טעות גדולה, עדיף 15 אלף שבלומפילד מבצר ושער 11 עם אקוסטיקה מטורפת מאשר מה שיש עכשיו. אם כל משחק היה מלא וואלה הייתי בדעה שלך כי זה מכניס כסף למועדון, אבל ש- 95 אחוז מהמשחקים לא מלא אין טעם באצטדיון כזה. אני מסתפק ב-15 אלף. אתמול למשל רק הגוש מעודד ובקושי שומעים אותו אפילו למעלה ב-11, אין הגברה, כל שער 11 בצדדים לא מעודד/יושב. גם ב-11 הישן היו כאלה אבל פחות, הם התרבו בצורה מפחידה. מאז השיפוץ יותר כיף לי במשחקי חוץ (חוץ מדרבי/חיפה) ששם גם באצטדיון בשכונה תהיה אווירה. אין לי שום עניין בכל הטרמפיסטים שהצטרפו בשנים האחרונות, אני זוכר תקופות שאפילו את שער 7 לא פתחו. הגרעין שמגיע באופן קבוע זה 10000-7000 אוהדים, כל השאר באים פעם ב.....
  3. פתחו מכירה לשלישי לבודדים, ואו איזה קהל בושה אנחנו. מגעיל. העונש שלנו זה לא הפסדים אלא בלומפילד החדש, הגדלה שכולה טעות. היו ימים שאפילו את 7 לא היו פותחים, מתגעגע ל15 אלף וזהו..
  4. מתפלא שאין התייחסות ליאנקו הבן של זונה הזה שהלך עד השופט לפני תחילת המחצית והראה לו את מה שזרקו לעברו וסימן כאילו פגעו לו בראש.
  5. לא יודע אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני אבל שער 11 הפך להיות בית קברות! לפני השיפוץ גם היו כאלה שלא מעודדים/יושבים בצדדים, עכשיו זה הרבה יותר גדול, רק באמצע מעודדים וכולם מצטרפים בפיקים. מתגעגע לבלומפילד הקטן והביתי. על הזין שלי כל הטרמפיסטים שהגיעו. גועל נפש מה שהולך אצלנו. אני יושב למעלה, מעודד לבד, אומר לאחיין שלי כל רגע תעודד, הוא אומר לי שהוא מתבייש לעודד לבד. אני לא בארגון אז לא יודע מה הולך שם אבל יש לי כמה רעיונות שיכולים לעזור. 1. להביא הגברה, זה לא בושה, בקושי שומעים את האיש גדר ולפעמים לוקח כמה שניות עד שקולטים מה שרים. 2. להתפזר בכל שער 11. בצדדים, באמצע, למעלה. שיהיו כמה חברי ארגון שיטריפו את האוהדים הרדומים למעלה ובצדדים וככה המון יצטרפו לעידוד. שער 11 ענק, חייבים להתאים את עצמנו לשער הזה, אי אפשר להתנהל כמו שהתנהלנו שהוא היה 2500...
  6. אתה לא יכול כל פעם לזרוק דברי הבל על נמני ולהגיד זהו מספיק. תכבד קצת את השחקן שכבש הכי הרבה, תכבד את השחקן שנתן לך המון רגעים טובים, תכבד יכפוי טובה.
  7. כשיש הגנה יציבה וטובה, השוער יכול להביא את היכולות שלו לידי ביטוי.
  8. רק לא דוחא חוץ, די באמת... יש לנו עוד דוחא חוץ בליגה עוד מעט
  9. חחחח עכשיו שמתי לב. צריך לעשות במחשב Show All ואז מופיע הכל.
  10. חוזז (למה אין את הסמיילי בצהוב )
  11. ממתי הבאנו 2000 למשחקי בית?
  12. למה המועדון משך את הכרטיסים? לא מבין משחק חסר חשיבות מחיר כזה מופקע תנו לבני יהודה להתעסק עם הקהל שלנו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.