Jump to content

מעוז

משתמשים רשומים
  • Posts

    113
  • Joined

  • Last visited

  1. אם אתה יודע איזה מקום מכבי זה כבר מראה שהדרך לא טובה ושלא תתבלבל אני גם הייתי בסיפור, אני לא רוצה להיכנס לזה פה אם תרצה בפרטי או בטלפון אני ישמח. ואל תיקח את זה בקרביות אוהב אותך
  2. אז אתה אומר לי שעל פי תורתנו הקדושה אין שום בעיה עם הכדורגל? ומהמשחק הקרוב אני יכול לבוא?! יש לך בית כנסת ליד הבית תלך ותשאל את הרב שם מה הבעיה עם הכדורגל לא שיש בעיה לשחק יש הרבה בעיות סתם לדוגמא: קללות, לשון הרע, שנאת חינם וכמובן חילולי שבת המוניים. ואם כבר נכנסת לזה נזרום איתך יש לה פה כוחי ועוצם ידי ויש לך פה אלילות אתה מוזמן להיכנס לאתר מורשת ולשאול את הרב אברהם יוסף שליטא בנו של מרן הרב עובדיה מה הבעיה עם כדורגל ותקבל תשובות חותכות. בכל מקרה זה לא מה שירחיק אותך מהמגרשים אתה לא מחפש אמת, אם אתה מחפש באמת להשתנות אתה מוזמן בשמחה ליצור קשר בפרטי. ואם כבר הזכרת מסורתי אז תעשה טבלה תרשום בכותרת שבת ואחרי זה טלויזיה, חשמל, אש ותסמן וי או איקס מה נוח ומה לא זה בקצרה מה זה מסורתי. חודש טוב (:
  3. נועם שוהם לא הבנת אותי... אני אומר שכמעט כל אוהדי מכבי הולכים למשחקים שלהם בשבת ובחיים לא התלוננו על משחק שמתחיל בשבת אז למה אתם מצפים שמישהו יקשיב לכם שתתלוננו על משחק שחל בחג מה פתאום אתם שומרי תורה ומצוות. וזה לא משוואה שלי בן אדם שמחלל שבת זה בן אדם מת, עדיף לחלל כיפור ולא שבת, ושבת זה פי מיליון על חג ובכלל אם נתחיל להיכנס לזה כל עיניין הכדורגל זה כוחי ועוצם ידי, אלילות וכולם עוברי עברה.
  4. אתם הולכים בשבת למשחקים ואז אתם באים להתלונן שלא מקדימים לכם משחק שנופל על חג?! קודם שמכבי תפסיק לשחק בשבת וכל מי שהולך למשחקים של מכבי בשבת נותן יד לעבירה.
  5. בן חיים דפק פארטיה אהה דוך להפועל מה שכסף עושה לאנשים מכביסט קראתם לו
  6. השכרת רכבים בחו"ל יצא לכם הרבה יותר זול להתארגן בחמישיות וכל מי שרוצה השכרת רכב שידבר איתי אני מכיר מישהו
  7. נו מה נהייתם לי עצילי נפש כולה דקת דומיה למה מי קבע לשבת בשקט בדקה הזאת זה לא קשור מכבד או לא זה סתם חארטה
  8. תאמינו לי איפה מכבי של פעם אנחנו אמורים להיות שם למעלה ולא מקום 3
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3708314,00.html אךךך אמא של ביבי הזאת
  10. לא אמרתי. שכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שהוא רואה לנכון. אז כמו שאני רואה אין פתרון למצב הקיים , ומה שאומר שלא יהיה עידוד במשחקים הקרובים?
  11. אם היה גב מלא , אז היום היה עידוד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.