Jump to content

קבל ברדוגו

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אין לי שיעורי בית כבר כמה שנים . זה בסדר . לכו לקנות שרוכים חדשים . במילא עכשיו אמרו לי בהודעה פרטית שאני יותר לא יכול להגיב לכם , אז להתראות . יש גביע .
  2. מה אתה באמת כזה מפגר ? אתה לא יודע מה ההבדל בין דרבי לבין עכו או אורווה ? ובלי קשר, אני יכול להבטיח לך שהאווירה בסיום המשחק נגד עכו הייתה קשה מאוד . ובקשר לעמנואל רוזן, את מי הוא מעניין ? הטורים שלו לא עניינים את אוהדי הפועל . מה נדבקתם אליו בכלל
  3. אתה אוהד הפועל או מכבי ? אה, והמשפט הזה באנגלית - No one likes us, we don't care לקוח מהחתימה שלי (לשעבר) לא ?
  4. מה הקשר ? גם שכחתי להגיד לכם, העונה כשתיהיו נגד קבוצות מאנדורה תשתדלו לא לעשות בושות . במילא אתם " הקבוצה של המדינה "(השנה זאת חיפה בכדורגל).
  5. אני לא מאמין שאתם אשכרה חושבים שאתם הקבוצה הכי שנואה במדינה . " בכדורסל קונים,בכדורגל מוכרים "
  6. אחלה סמל אישי יש לך . סרט יפה . וברצינות,אם אני "טועה" , למה אתם ממשיכים להגיב ? יש גביע, ועם עובדות אני לא מתווכח . לא אתם הרסתם לנו את האליפות , בכל זאת זיינו אותכם כבר 3 שנים רצוף בכל דרבי . את האליפות הפסדנו בעכו, ובארווה פעמיים . אל תשכחו שאתם אחראיים גם על הפסד של מכב* חיפה העונה . ואיתנו עשיתם תיקו ואתם חוגגים כאילו זכיתם במשהו . הקבוצה הקטנה בעיר .
  7. המשתמש NIKE,אתה יודע יותר טוב מכולם שהייתי פה עוד לפני הזכייה שלנו בגביע . פשוט עכשיו קצת כיף לי לצחוק עליכם . תמיד אפשר להעיף אותי מפה .
  8. אחת בשנת 2000 . והצבע עם הסמל, שתוק רבאק . שתוק כבר . אתה מזכיר לי ילדים מ FXP . ולהוא שאמר שאני אחנק עם הגביע , בכיף . אגב, הסמיילים שלכם גייז אחד אחד . זה במיוחד -
  9. איזה כיף לראות אותכם מתפוצצים אחרי כל הודעה שלי . לכו תחנקו מתאי גזים . אנחנו הפועל, מה אתם ? וכן,אני אוהב ששונאים אותנו . מה לעשות ? שהמכונה שלנו עובדת על השנאה שלכם,והופכת אותה לאהבה . תחזיקו אצבעות לבני יהודה בשלישי, כי זה מה שנשאר לכם לעשות . ותמסרו ליבגני ד"ש ממני . מהקומה ה2 או ה-3 .
  10. ??? ?? ???? , ????????? ???? ? ??? 11 ?????????, ??? ???? ?? ????? ???? ???? . ?????? ?????, ?? ???? ????? . ??? ??"? ??? .
  11. מה אתה מטיף לי מוסר בכלל ? אתה שוטר . (לפי ההודעה שלך מקודם) ואל תלמדו אותנו על שמחה לאיד .
  12. בובאן, נשארתי לעוד תגובה רק בשבילך . ועשה טובה, תוריד את הסמיילי ההומו הזה הכי מצחיקים אותי פה אלה, שנשארו אתמול בבית כי פחדו לקבל מכות . למה לא הגעתם לדרבי ?! וליצורים האלה שכותבים פה בכתב ענקים - רק בריאות . בכל מקרה, הקטע אתמול עם הדקת דומיה זה היה קו אדום . למרות שלא נראה לי שאתם יודעים על מה מדובר, כי הייתם בבית .
  13. וואלה .. קבוצה עם עבר,בלי הווה , וכנראה בלי עתיד . זה מה שאתם . יאלה להתראות .אל תשכחו לשיר את הקונטרה אחרי התיקו . תודה לך,פרטיזן .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.