Jump to content

רן יעקובי

משתמשים רשומים
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

About רן יעקובי

  • Birthday 11 באוגוסט

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4,448 profile views
  1. זה צריך להיות משחק שאנחנו מסיימים אותו עם הצהרה- האליפות שלנו. מצפה לנצחון מוחץ. לא מדבר בכלל מקצועית ועל איזה הרכב צריך לפתוח כי כל מי שבסגל למשחק הזה ויש לו שאיפות בתור שחקן צריך לבוא עם בשיא המוטיבציה והמוכנות.
  2. תחשוב אם זה היה הפוך, כל שאר המשחק היה הולך בשיחה בין 2 הגלמים האלה על כמה השופטים עם מכבי וכו׳ וכו׳ שלא לדבר על הסקרים שהיו יוצאים ״x קופחה נגד מכבי, מכבי נהנתה משיפוט בפעם המי יודע כמה״ ״הצביעו- היה פנדל במגוון הסקרים שלנו״
  3. אני לא מצליח להרגע. שתגמר העונה המסריחה הזו כבר.
  4. אתם עדיין מתעסקים בפאקינג נבדל? הקרן ל-א ח-ו-ק-י-ת למען השם!!! עזבו את הנבדל, נניח ואין נבדל(רואים בוודאות שיש) הפנדל היה אמור להיפסל כי לא הייתה קרן! 2 טעויות שפשוט זיינו אותנו בארדו בפנים. זה לא נתפס! אני לא מבין איך אפשר לדבר על המשחק ועל ניהול המשחק(ויש הרבה מה לדבר) שפשוט ראינו כאן מכירה אמיתית! זה לא יכול לעבור על סדר היום, באמת.
  5. איך אפשר לדבר על כדורגל אחרי תצוגת שיפוט כזו? באמת תפסיקו לנסות להיות אובר אובייקטיביים או להראות ולהוריד ממכבי. הטעויות של השופט וכל הצהובים מזנברים את המשחק ומוציאים את השחקנים מפוקוס
  6. חחחחח פנדל מקרן שלא הייתה איזו קומדיה. פשוט לסגור את הליגה הזו. 8 צהובים כולם למכבי זה פשוט מדהים
  7. הזייה, אנחנו ואנחנו ואנחנו ״ ״מכבי קבוצה חלשה״ חיפה יותר טובה בהרבה״ בנאדם פסיכי.
  8. מה נסגר עם ראובן עטר? חח מאיפה הוא חזר פתאום ומתחיל להתבטא כל שני וחמישי עם אמירות מנותקות? איזה ראיון הזייה בספורט1 כמה חרא יצא לו מהפה.
  9. אצילי חלש האופי יש מצב שיוותר על כסף לחיי נוחות פה בישראל אבל נטע לביא קשה לי לראות אותו חוזר, יש לו קצת שכל. לגבי ג׳וש כהן- לא יודע עד כמה זה חיזוק עבורים אבל ניחא. לגבי סבע- הלוואי ויחזור, יהיה מצחיק זה בטוח.
  10. אחרי העצבים של הלילה הלבן(רציתי לשמור על עירנות, בכל זאת 2 בנות קטנות בבית) אתה לגמרי צודק, להגיב באימפולסיביות באמת לא תעזור לנו אלא תגרום אפילו למצב הפוך של הסלמה.
  11. חחח להשאיר בשקט? הרי זה מועדון שמנוהל על ידי הקהל וכמה שופרות בלבוש עיתונאי, היו חייבים לאשר את הרצון של האוהדים. מועדון חסר קלאס בדיוק כמו השחקנים שמשחקים שם, כיף לראות את זה מהצד גורם לי גאווה לאהוד את מכבי.
  12. קשה לי להאמין, אין לי ביטחון בממשלה הזו, סורי.
  13. מה לא מעשי? ברגע שיוזמים נגדך כזו מתקפה זה אומר שהכפפות כבר הוסרו. אין שום הגיון שהמצב ישאר כך, לא הגיוני שיוזמים נגד מדינת ישראל מתקפה כזו שאם לא יכולות הגנתיות מרשימות היה כאן נזק אדיר ומצד ישראל אין תגובת נגד. זה פשוט בלתי נתפס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.