Jump to content

עידן מוסקונה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by עידן מוסקונה

  1. לגמרי סוף סוף, אם לא עכשיו אז מתי? רק שכל המנויים יגיעו.
  2. מתי היה משחק נגד מכבי חיפה בשבת בצהריים? בכל אופן, הכוונה במיוחד לכל אותם אנשים פה שבכל נושא שלא יהיה דוחפים את עניין של קין וכמה שאנחנו קבוצה גרועה ושהאליפות של חיפה כבר.
  3. מקווה שאנשים יבואו על מנת לעודד ולא לפרשן מהיציע כמה קין לא מאמן ושילך הביתה.
  4. וואלה זה כלכך לא משנה איזה שופט ישפוט אותנו באיזה משחק, כולם אותו חרא, כולם גרועים, כולם עיוורים וכולם בסופו של דבר נגדנו.
  5. הכי גרוע שהם לקחו תמונה, עשו זום על קארצב בלי לראות את שלב הנגיעה בכדור של השחקן באותו זמן שהרים ומצדקים את ההחלטה של השופטים שלא היה נבדל. לא יודע כבר מה להגיד באמת. הכל פה שכונה.
  6. ברור, בשביל שהאשמה לא תהיה עליהם אלא על צוות השיפוט. בפועל הם אשמים באותה מידה. מדהים כמה שהכל פה מכור.
  7. בשביל להראות שכאילו מזיז להם משהו, מכבי חייבים לפחות להוציא הודעה רשמית כלשהי על מה שהלך אתמול, זו לא עוד טעות שיפוט, זה שיא שנשבר(וזה לא היה קל לשבור אותו עם כל הטעויות נגדנו).
  8. העיקר במשחק שלנו נגד מכבי פתח תקווה בליגה הקוונים לא רצו לתת לשום מהלך להמשיך. ליגת תחת, לא ליגת העל.
  9. הגיע הזמן לשחק את המשחק. אי אפשר להיות כלכך ספורטיביים בזמן שכולם פה משחקים כאילו זו ליגה א'.
  10. מקווה שלשם שינוי כמו שכולנו פה לא יכולים להירגע ממה שהלך פה היום, גם מכבי ככה ושאולי אחרי היום משהו ישתנה. אי אפשר להמשיך להתנהג כאילו שזה מתקזז ופעם לטובתך ופעם לרעתך כי אצלנו זה רק לרעה. זו לא שאלה על אולי פנדל ואולי לא ואפילו לא על האם יש אדום במהלך כלשהו או שלא אלא על אשכרה חוסר בזווית, באיזו עוד ליגה זה יכול לקרות?
  11. גם הקטע הזוי הזה שכדור יכול לעבור את הקו בזמן ששחקן נמצא ליד החוץ והשופט לא שורק ובמידה ויש קרן לאחר מכן שמובילה לגול אי אפשר לפסול. האמת לא מבין למה צריך את הואר הזה? חוץ מלבזבז את הזמן זה לא נותן כלום, אם מישהו יבדוק את כמות הטעויות נגדנו מול הפעמים ש"הצילו" אותנו זה יהיה 10,000 מול 2 בערך
  12. העניין שזה כבר עבר את גבול הסכנה, הם פשוט בדרך מסוימת השפיעו על מהלך המשחק.
  13. אחרי היום מכבי חייבים פשוט לעבור שלב בחרם של לא להתראיין ל-לא להיות משודרים בערוץ הזה.
  14. מצחיק שיש נושא כזה האמת, אחרי היום צריך פורום שלם על הסיפור של השופטים.
  15. מצב דפוק האמת כי זה בעייתי לא פחות מבדיקת נבדל, פנדל או כרטיס אדום כמו שראינו היום.
  16. עוד מילא הטעויות שיפוט שהיו נגדנו לאורך השנים לפני הואר אבל יש פה אופציה לראות שידור חוזר ואשכרה אין זוית לראות את המהלך הכי בסיסי שיש בכדורגל- בדיקת נבדל. הסבר של השופט יותר גרוע מההחלטה עצמה שהוא קיבל. מודה שלא היה אפשר לבדוק אם יש נבדל ובעקבות זה החליט להמשיך עם ההחלטה הראשונית לפנדל. גם גולים הוא יחלק ככה במידה ולא תהיה זוית שתראה אם הכדור עבר את הקו או לא? אנשים פה בוכים על רובי קין או על השחקנים בזמן שיש לנו פשוט ליגה זבל, גם אם קלופ יבוא זה יכול לא לעזור.
  17. וואלה גם אותי זה לא היה מעניין אם זה היה לטובתנו. לא חושב שיש מישהו שלא חושב שהיה נבדל.
  18. אל תתחיל משחק ברגע שאתה לא בודק מראש שיש לך זוויות נורמליות לבדיקת נבדל בשני הצדדים, אחרת מה הפואנטה בואר? לא מדובר על משחק בי"א או במגרש פח אחר זה לא נכון לדחוף את האשמה רק על הערוץ הפח הזה.
  19. איזה מצב דפוק זה שבכל סיטואציה אחרת שהשופט היה פוסק משהו "לטובתנו" שפיכלר ואפק היו מתעסקים 17 דקות רק בזה ופה הם פשוט קיבלו את זה שלא הייתה זווית מתאימה ואפשר לזיין אותנו בכיף. ערוץ דוחה.
  20. אם התירוץ שלא הייתה זווית מתאימה כשרואים פה בוודאות אחרי שחלק פה העלו שהיא קיימת צריך פה ועדת חקירה. זה הרבה מעבר ללשמוע הקלטה של הטיפשים האלה מגמגמים מהבורקס בפה תוך כדי כאילו בדיקה של זיוות שמראה בכלל את הקהל שלהם במקום לבדוק אם יש נבדל או לא.
  21. עזוב שספורט 5 לא מראים, איך לא היה שידור חוזר מהזויות הזאת לואר? (או שהיה והם העדיפו לעצום עיניים)
  22. מדהים שלמשחק מרכזי בליגה הראשונה באיצטדיון מודרני אין מספיק מצלמות בשביל לראות אם היה פאקינג נבדל. לא יודע כבר מה לרשום. עד מתי הערוץ הזה יהיה קיים? ספורט אין שם זה בטוח.
  23. "לדבר", אהבתי. אם זה היה לדבר זה היה סבבה, אנשים פה פשוט חבורה של לוזרים פי אלף מהשחקנים על המגרש.
  24. מי שנתן לחיפה את האליפות כבר או החליט ששבוע הבא יהיה 4 הפרש, בחייאת אל תבואו למשחקים. אתם לא באמת אוהדים, נטו בכיינים. נסתדר גם עם 5000 שיעודדו באמת ולא עם 20,000 פרשנים שמזיינים את המוח.
  25. לא צריך את גוטמן או את אוהדי באר שבע, כל אחד שראה את המשחק, ראה שיש נבדל ברור של 3 מטרים לפחות. איך הקוון לא הרים את הדגל? איך אין עוד זוויות צילום במשחק מרכזי? מה זה החרא הזה? בא צוות שיפוט נותן לקבוצה פנדל מתנה מנבדל ומקרן שלא הייתה ובסוף התקשורת קוראת לזה: "פנדל גבולי", "פנדל מפוקפק". באיזה עולם אנחנו חיים? מתי יגיע הגיבוי? היום בלילה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.