Jump to content

עידן מוסקונה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About עידן מוסקונה

  • Birthday 29/12/1990

Recent Profile Visitors

7,596 profile views
  1. זה באמת אחד הגדולים, פשכצקי ממציא שניר ביטון חוזר בקרוב וההחלמה שלו מפתיעה את כולם והוא בעצמו מגיב על זה בסטורי שלו ואומר "לא היה ולא נברא", איך האיש הזה עדיין ממשיך לעבוד בתקשורת? לא ברור...
  2. כן עבירה על גולסה או לא זה לא משנה בכלל, בזמן האחרון כל פעם ששחקן של היריבה נופל על הדשא כאילו שירו עליו ישר השחקנים שלנו עוצרים ומעיפים את הכדור החוצה, ופתאום כשזה הפוך הם ממשיכים לשחק ואף אחד לא מדבר בכלל על עניין "הספורטיביות"(כמה אכלו את הראש בזמנו על הגול של יצחקי נגד סכנין) אלא על זה שפסלו להם את הגול. אסור להוציא כדורים החוצה יותר אלא אם השופט עצר את המשחק. לחזור לימים של לפני כמה שנים שלא עצרנו בכלל.
  3. לא רוצה לחשוב על אופציה שהוא לא פה בעונה הבאה. לפתוח לו את החוזה ולהסכים לכל מה שיבקש, לא משנה מה לא נמצא אחד כזה בזמן הקרוב.
  4. הבכי של אוהדי חיפה שובר שיאים. המועדון שקנה כל דבר שקשור לכדורגל בוכה. איזו מציאות הזויה.
  5. מעניין אם התיקו היום של חיפה גם בגלל הנקודה שהחזירו לנו...
  6. הפגרה באה בזמן, רק שלא יהיו פציעות של שחקני נבחרת...
  7. אסור להוציא כדורים החוצה יותר ששחקנים של היריבה נופלים על הדשא. כמו טיפשים אנחנו מוציאים והם המשיכו לשחק כאילו כלום. לחזור לימי ג'ורדי.
  8. מהיציע זה הרגיש שחיפשו בכוח מה להמציא בשביל לפסול
  9. לא יודע כבר מה אני חושב על ההרכב.. שיהיה בהצלחה, יאללה מכבי!!
  10. ככה זה שאנשים לא באמת אוהדים קבוצה אלא הצלחות. אם היינו עולים שלב, היית רואה את כולם יוצאים אפטר בדיוק, וסבתא של הדוד רוצה להיות במשחק הראשון שלה. זה תמיד היה ותמיד יהיה. לא יודע מתי בדיוק המשחק נגד חיפה בבית אבל כשזה יגיע אז מה שרשמתי יקרה.
  11. אם בתקשורת ישר רשמו שיש עימות בין שני קהלי האוהדים על הדשא אז לא פלא שגם הוא יכול להחליט דברים שלא היו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.