Jump to content

ירין היימן

משתמשים רשומים
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

  1. אני פורש מהטורניר שהנרשם הבא יחליף אותי, גיליתי שאני שחקן של זוגות ואין לי כח לכאב ראש של קביעת המשחקים ומציאת זמן נכון. בהצלחה לכל המשתתפים.
  2. התמכרתי לזה בגלל הדיון הקודם, ואחרי אימונים רבים נראלי אני טוב. תרשום....Yarinh10 במשחק.
  3. עכשיו בתוכנית של אופירע וברקוביץ' , הוא אמר שהוא רוצה להיות המנג'ר של מכבי , והוא הסביר שמנג'ר זה לקבוע את הדברים מלמעלה , להביא מאמן ולקבל החלטות גדולות , אבל לתת למאמן לנהל את המשחק וחופש פעולה ולשבת ביציע, כל מה שנמני לא עשה .
  4. אין מה לעשות קשה להיות בטירוף לקראת דרבי שבקושי אפשר לזכור את הדרבי האחרון שניצחנו בו. כרגע , הדרבי זה משהו שמזכיר משהו רע למכבי , וגם לי כמובן , אבל זה נושא עידוד והגיע הזמן , באמת הגיע הזמן לנצח דרבי ולהוריד ממנו כובד רב ולהשתחרר , כן , אפשר וצריך לעשות את זה כי זה הזמן הכי טוב ואנחנו סוף סוף עם קבוצה שכיף לראות אותה ואפשר לסמוך עליה. מספיק לפחד ולהגיד שגם אם נפסיד אז זה לא סוף העולם והכל , חלאס צריך לנצח כבר , רק תאמינו , יאאלה מכבי
  5. נצחון נאה של הפועל ? אתה ראית את המחצית השניה של המשחק ? אפילו ברוב המשחק זה היה , ליון לא שיחקה כל כך טוב , יש להם הגנה חזקה נכון , אבל ההחלק ההתקפי יוצא להתקפה כל כך לאט שזה עיצבן אותי כל כך אתמול. ההגנה של הפועל לא טובה מתחילת השנה , ואם מכבי היו שם במקום ליון ועם המהירות של עטר, בוזגלו,רנגלוב - להפועל יהיו הרבה צרות בהגנה וחייב לנצל את זה לקראת הדרבי.
  6. נתון מעודד , עד עכשיו מכבי עם ההגנה הטובה בליגה - 2 שערים ב4 משחקים(ללא ניבאלדו) אבל בכל זאת לפי צריך לשים את פאביצ'ביץ במקום סבן כשניבאלדו יחזור. לפחות במשחקים שבאמת צריך הגנה.
  7. לאשדוד יש יותר מידי צהוב בחולצה ככה שזה לא היה אפשרי בצהוב , אבל אני לא מבין למה עשו תלבושת חוץ כחולה אם לא משתמשים בה .
  8. חח שימו לב לדקה 0:40 בסרטון של מכבי נגד צפרירים . השחקן שבא לחבק את נמני אחרי הגול (מס' 14 ) היה עם חולצה שונה
  9. הפועל זלזלו (המשיכו לזלזל ) היום וכולם ראו את זה . אבל הבעיה העיקרית שלהם היא בהגנה , בן דיין אפור כל כך השנה , חוסר תיאום בן דה סילבה לפרנסמן (מזל שלא הבאנו אותו ) . הגולים של קריית שמונה באו ממתפרצות , וכשהקשר האחורי של הפועל נותן מתנות ליריב (השער השלישי) הם לא יכולים לנצח .
  10. אין ספק שהפרו נהיה יותר דומה לפיפא משנה לשנה . בהתחלה הייחודיות של הפרו היה המשחק המהיר והכיף עם גראפיקה טובה שאפשר לשחק בו עם חברים ולהנות. השנה הוא נהיה הרבה יותר טקטי , חובה הנעת כדור וחוכמת משחק כדי להגיע לשער של היריב. אין יותר את מסי או רונאלדו שירוצו 90 דקות ויעברו הגנות שלמות בלי להתעייף. יקח קצת זמן להתרגל למשחק , אבל לפי דעתי קונאמי יקחו השנה , ותזכרו שהדמו הזה זה רק דוגמית שנותן לראות איך המשחק יראה בערך , זה לא יהיה בידיוק ככה יהיו עוד שינויים.
  11. הקליפ אכן נדיר. אבל הרבה בגלל שזו הייתה עונת אליפות שלנו אחרי הרבה זמן . עוד עונה כזאת השנה והקהל בטירוף שלא נראה כמוהו בארץ מעולם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.