Jump to content

number9

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. הייתי לפני שנתיים באזרבייג'אן עם בני-יהודה. למי שרוצה לנסוע, עדיף לו לחסוך את הכסף למקום אטרקטיבי יותר. אין מקומות בילוי מעניינים (מדינה מוסלמית דוברת טורקית), אין מרכזי קניות, ואת הנופים של עיר הבירה באקו אפשר להחליף עם כל עיר נמל מנומנמת בעולם. מה שכן, האזרים עם מאוד נחמד ולמרות היותם מוסלמים לא הרגשנו בעוינות (שם גם הונף לראשונה דגל ענק הקורא לשחרורו של גלעד שליט שהטלוויזיה האזרית התעכבה עליו מס' שניות). החוויה עצומה, המדינה מסבירה פנים, מודרנית בתשתיותיה, אבל חוץ מזה כלום. ושיהיה לכם בהצלחה בכל מקרה.
  2. קח המלצה מאחד שלא מחליף את מסעדת בוסי בתקווה, אבל אם יש חברה לפנק/להרשים/לרגש, אז ה-MEATOS ברחוב ויצמן בת"א מומלצת מאוד, ואם בא לך להדרים עד רחובות, תנסה את "תרזה". ללא ספק בעיני המסעדה עם האוכל הכי טעים במחיר הכי הוגן ובאווירה (בערב) הכי מתאימה.
  3. אין ספק. תזכיר לי מי הבלמים ששיחקו בסנטה קולומה?
  4. זהו שלא אני הוא המתגרה. לא זו היתה כוונתי בכל אופן. ובני-יהודה הוא הרבה יותר מ"קבוצה קטנה ונחמדה" ואם תסתכלו מעט מעל האף שהרמתם גם תבינו שישנן קבוצות ומועדונים גדולים אחרים שלא קוראים להם מכבי. אני מכבד את הקהל של מכבי ת"א והתפאורות שהוא מעמיד הן הכי יפות ומושקעות בארץ בלי תחרות כבר שנים, אבל לא אתן לאף אחד באף מסגרת, להשוות את בני-יהודה שלי לאיזה הפועל עכו משודרגת. לא יקום ולא יהיה. כל שחקן שמכבי לקחה מבני-יהודה הוא שחקן שבני-יהודה לא רצתה בשירותיו (כולל עטר) ונתתי כבר את הדוגמא ההפוכה, לאף שחקן (להוציא שירן ייני) מהסגל של מכבי בעונת 2009-2010 אין מקום בבני-יהודה, זה אמור להכניס אתכם לפרופורציה.
  5. המדליה בדרך. לא מתגרה בכם, אבל אם תגלגל אחורה את הנושא תראה מה אני כתבתי ומה ענו לי. לא רוצים אותי כאן? סבבה. תעיפו אותי. אבל כל עוד אני כאן, אני אתבטא ואגן על המועדון שאני אוהב מהכפשות ושטויות של ילדים בני 14.
  6. כנראה שההפסדים בדרבים האחרונים והעובדה שהפכתם לקבוצה הכי פחות אטרקטיבית בת"א הכניסה בך מירמור, אבל לא נורא, מכבי רגילים להיות אלופי העולם בשוק ההעברות, ובינואר לעשות מחאות. בהצלחה.
  7. "קבוצה קטנה ונחמדה" ??? תמיר כחלון היה מעדיף שיכרתו לו אשך מאשר לחזור למכבי שלך ולהישאר בבני-יהודה. באמת ירידה ברמה, שחקנים כמו מישאלוף, ז'אן, מלול או קפילוטו, אני לא לוקח להיות אפסנאים בבני-יהודה. תכבד ילד, תקרא ותחכים, ואח"כ אולי תחווה דעה שונה על מועדון מפואר וותיק כמו בני-יהודה.
  8. נו, מה רצית להוכיח לי בקישור הזה? מה שכתבתי אז היתה משאלת לב + התרשמות שלי מכל הראיונות שנתן. , הוא תמיד אמר שבארץ ישחק רק בבני-יהודה, אבל שוב הוכח שכסף מעוור גם עיני טיפשים. את מה שכתבתי על בוזגלו הבאתי ממקום הרבה יותר מוצק, ועם יסוד טוב להניח שאכן כך יקרה.
  9. את המקור אני משאיר לעצמי בינתיים, וההגיון הבריא אומר שעם פיצוי הולם עדיף לו לשחק בקבוצה לא פחות טובה, במפעל אירופי זהה, ועם מאמן שמחזיק ממנו. בני-יהודה של 2010/2011 תהיה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שחלקכם חושבים. אבל הכי טוב לתת לזמן לעשות את שלו, אני מאמין שעד המשחק הראשון שלנו באירופה (1.7) בוזגלו יהיה בכתום, הבעיה שלי זה החבילה שבאה יחד איתו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.