Jump to content

אביעד ב

משתמשים רשומים
  • Posts

    205
  • Joined

  • Last visited

About אביעד ב

  • Birthday 21/11/1989

Recent Profile Visitors

1,104 profile views
  1. הזמנתי הרגע 2 נוער אבל זה לא ביקש ממני להזין מספר מנוי או משהו...המכירה פתוחה לכולם?
  2. אם הנאחס שעשית לעצמך עדיף לך לא להירשם, ככה לא תתאכזב
  3. באזל בלי סלאח זה לא אותו דבר זה כמו הפועל בלי טועמה
  4. רכבות בגרמניה ליהודים זה חינם. (באמת שניסיתי להתאפק ולא הצלחתי)
  5. מוכן להכפיל כל תרומה בתנאי שהכל ילך לתרופות.
  6. למה בכלל להתעסק בהם?! שימותו ויפה שעה אחת קודם.
  7. נמאס כבר מהחולשה המטורפת שלנו במצבים נייחים כדורי גובה לא הגיוני שכל כדור גובה שמגיע לרחבה שלנו נגמר בגול/הזדמנות של הקבוצה היריבה, שילמנו על זה בב"ש בהפסד(!) מול אשדוד מקרייב בנגיחה והיום במזל לוקמן לא כבש. לא הגיע הזמן למצוא לזה כבר פיתרון?!
  8. יואבי אתה לא אשם,אתה גם לא שחקן. יאללה הגיע זמנך לפרוש ולהתחיל עם החלטורות אולי בפרשנות יש לך יותר כישרון.
  9. זה זיכרון קצר?! אם אניימה יחתום במכבי זה זיכרון קצר! לא משנה גם אם הוא היה השוער הכי טוב בעולם אחרי מה שהוא אמר, לא מגיע לו ללבוש בחיים את החולצה של מכבי!
  10. אתה גבר רצחחחחח!!!!111 יצאת ילד במקום שתגיד וואלה טעיתי לא שמתי לב אז אתה ממשיך לחפש איפה להוציא אותי "זיין מוח גדול". אני ממש לא שמאלני ובטח שלא ימני, לפגוע בצה"ל [בצבא הגנה לישראל(!)] זה קצת כפייות טובה לא? (אני יודע שקשה לך להסכים איתי אבל אולי בכל זאת הבנת את העמדה שלי על הבחורים הטובים האלה אחשרמוטהההה שבזכותם אני פה שפוגעים בצבא) אגב גם אם ארגון שמאלני היה מבצע את המעשים האלה הייתי מגיב באותה צורה. אה והנה כמה אתרים וממש לא הייתי צריך להתאמץ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3162760,00.html http://news.walla.co.il/?w=/21/1510533 וקח הנה הגיבור שלך...הלוחם! http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/246/070.html
  11. הבנת הנקרא פשוטה בערך ברמה של כיתה א-ב לא יותר מזה... הכללתי? אמרתי כל המתנחלים? הגבתי למקרה הזה ספציפי. אני בטוח שהאנשים שעשו את זה הם לא מאותם מתנחלים שמשרתים ביחידות עילית, לאנשים האלה אין ערכים! וכן האנשים האלה שפגעו בצה"ל ולא משנה אם זה רכוש או בחיי אדם, הם כפויי טובה ואוכלי חינם!
  12. חבורה של כפויי טובה אוכלי חינם, לא שונים בכלל מ"החברים" בצד השני
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.