Jump to content

Sawyerdroid

משתמשים רשומים
  • Posts

    60
  • Joined

Everything posted by Sawyerdroid

  1. סורי, לא השקעתי בפורום בתקופה האחרונה. מצטער. אברר את העניין לעומק ואזיז עניינים.
  2. אתה זוכר שבניגוד אלייך, לא רק שאני אדם אמיתי ואף מוכר ביציע אני גם עוקב אחרי מתן מגיל 15, מכיר אותו ואת משפחתו ואף אחראי על המצאת והכנסת השיר שלו "אתה נולד להיות שחקן, קוראים לך חוזז מתן". אס אם אתה כבר טרול מקולקל שעושה עבודה ככ ככ ככ רעה, תעשה את המינימום של המינימום לראות עם מי אתה מדבר שאתה מאשים אנשים בשטויות כאלו. תגידו.. הוא בעייתי ממש אדיבסי? להתחיל הקמפיין להרחקתו?
  3. יאפ, 3 עונות של רק קללות מכולם לכמעט אפס הצלחה אבל משחק ורבע טובים בפלייאוף לפני שנפצע וזהו - אי אפשר להזיז אותו מהמעמד. היכולת שלך לחרטט ברנדומליות בכל הנושאים הייתה מדהימה אותי אם יכולת החירטוט הייתה אפילו סבירה, אבל אתה כותב כמו מפגר כל הזמן אז זה כמעט רק מעיק.
  4. סתם הטרלתי סלבה אתה יוזר אהוב מוערך, כמעט כל אחד אחר היה מקבל ממני את התשובה "בול." זרוק משהו לקהל שלך בלואיסנה, איזה מהדורת קורונה גל שני.
  5. המוח. מאמין בו. שמח שחזרת הביתה.
  6. והחולצה היא בדיוק החולצה של שנה שעברה רק בצבעים הפוכים.... עזוב. אני אנדרייטד.
  7. אני מעודד את המציצה חסרת הפשרות לגולדהטר מהיום שהוא הגיע, היא מוצדקת. אבל להגיד שהוא יותר תחרותי מרובנו אחרי מהלך כזה? סורי לא. הוא בוחר בצדקנות, נראות והשמעות לחוקים מומצאים ב2020 לפני תחרותיות. לעזאזל, קונטה עדיין משחק בביתר, אסאפה וחטיב משחקים עד הכניסה לכלא, רונאלדו וניימאר קיבלו גב מלא מהקבוצות שלהם במקרי אונס! אבל אצילי ומיכה הביתה ואחרי זה גולדהאר יותר תחרותי מאיתנו? לא. הוא לא. אני הכי אוהב את גולדהאר בעולם + אמשיך להגן עליו ולא אתן לאף אחד לתקוף אותו. אבל האמת צריך להאמר - הוא עושה כאן טעות פטאלית שתפגע בנו שנים קדימה. והסיבה? מפגרת. זהו.
  8. תודה רבה חברים, זה באמת חשוב לי. הרבה פעמים אני מרגיש ממש אנדרייטד בפורום וזה מתנגש עם זה שאני היוזר הכי מוערך, מבין?
  9. אני גאון. באמת. פשוט רגיל שרק ניב מעריך פה בפורום.
  10. אתחיל ואגיד שלא משנה מה יקרה, אני תומך בגולדהאר ומקבל את החלטתו - הוא צבר מספיק קרדיט במכבי כדי לקבל החלטות שאני לא מרוצה מהן. וכשזה נאמר.. לשחרר את מיכה ואצילי יהיה טעות פטאלית שנובעת מאיזה אקלים עולמי, PC ותרבות 2020. תתארו לכם את הסיטואציה ההזויה שבה אצילי ומיכה משוחררים ממכבי אבל משחקים בקבוצה אחרת בישראל, למה זה מצב הגיוני בכלל? אם השחקנים עשו משהו בלתי נסלח - המדינה הייתה צריכה להעניש אותם ולכן לא יכלו לשחק בכלל. (לפחות לתקופת העונש..) אנחנו חיים במדינת חוק ומערכת המשפט מקבלת בנושא הכרעה ברורה - אין אשמה. וזה הרף הקובע. אין שום היגיון או הצדקה להיות הקבוצה שיותר צדיקה מהאפיפיור, גוזרת על עצמה לעמוד בסטנדרטים ממוצאים (ועל הדרך עושה נזק לסמל שגדל במועדון ולכוכב שכבר היכה שורשים במכבי) - זאת לא החלטה שמועדון מקצועני יכול לקבל וזה בלי להכנס למציאות פיירפליי. אוהב את מיטש גולדהאר, מלך מכבי ת"א והסיבה היחידה שחזרנו להיות מכבי תל אביב אבל לצערי הוא בדרך לכתם המשמעותי הראשון שלו במכבי. לכל אדם יש חסרונות וגולדהאר הוא המשיח גם אם ישחרר את שני השחקנים - אבל ככ כואבת לי הטעות הזאת, מבאסת אותי הגישה ונחמץ לי הלב על דור ועומר. למרות שזה לא נראה בכיוון, נתפלל שיישארו איכשהו.
  11. אם כל הנשים בעולם היו חצי חןחן היינו חיים בעולם מדהים.
  12. אני בהלם שיש פה אנשים שיש להם ככ מעט חוצפה וכזאת תעוזה גם אחרי שהכל נגמר והחוק הראה באופן ברור שהשחקנים לא עשו כלום והם קורבנות של ילדות שרצו בולבול/להתפרסם עדיין ממשיכים לזיין את השכל. זה חולני. הדבר היחיד שאני עוד איכשהו מאשר לכעוס על השחקנים זה על זה שהם לא הזמינו אף אחד מפה. וואלה שחסר להם רביעי לפיפא זוגות הם יודעים לשלוח הודעה, כשיש כמה חיילות שבשביל הזדמנות עם אחת מהן אני צריך להשקיע חודשיים הם חוגגים לבד ולא מזמינים. זאת האופציה היחידה להפגע מהסיפור. זהו.
  13. אני בסדר גמור עם זה, אחלה חולצה ולא צריך שיבזבזו על זה את הכסף של המועדון. הכל טוב.
  14. נכון לעכשיו נשארים עם המדים של שנה שעברה אם לא יהיה שינוי תקציבי/מכירת מנויים לפני תחילת העונה.
  15. כמה מידע מעורפל על אלברמן אלוהים ישמור. אם לא הייתי מכיר את הסיפור לא היה לי מושג מה קרה באמת אחרי כל השטויות שזרקו פה
  16. הכל ממשיך להיות נגדנו, אנחנו כבר רגילים ונשארו עוד 90 דק אחרונות לעונה, איביץ' זורק מה שיש לו למגרש בתקווה לסיים את המשחק עם מקסימום שיאים שנשארו. יאנוטיס לא אשם בשער הראשון אבל בחייאת באת להוכיח, תקח את השני. מבאס. גם ההגנה לא תפקדה מדהים היום, שתי הספיגות רשומות על כל החולייה ההגנתית (וגם המרכז). ברסקי לא היה מדהים אבל כן רשם משחק סביר איכשהו, פרץ אכזב, גם ריקן/גולסה. איילון ניסה המון אבל היה רע ואפילו מאיילון לא הגיעה הישועה. ברכות לשופט שהצליח במשימה. פיקנטריה: - הפסד ראשון - מלא שיאים - משחק פרידה מאיביץ' בסופו של דבר עברנו פה שתי עונות.. מטורפות. תנסו שניה להזכר איפה היינו ביום שלפני שאיביץ' הגיע ואיפה אנחנו היום, בנקודה הגבוהה ביותר שאפשר להגיע בכדורגל הישראלי עם שתי עונות ליגה מושלמות ואינספור רגעים שחרטו בצורה בלתי ניתנת לערעור מי הקבוצות כדורגל היחידה בישראל. מיטש, איביץ', שחקני מכבי בשנתיים האחרונות - תודה על זה שהחזרתם אותנו להיות מה שאנחנו, מכבי.
  17. עכשיו כשזה רשמי ונאלצים להפרד אני באמת רוצה להגיד תודה למאמן אולי הגדול ביותר שאימן אותנו איי פעם (תחרות עם סוזה) על 2 עונות מושלמות. אתה מאמן מדהים ואדם מדהים והלב שבור מקווה שנצליח לסגור את הפער שנסגר והמון בהצלחה איביץ.
  18. אחי אנחנו בחודש יולי, זה המשחק..
  19. העובדה שהתיק הזה הולך להסגר בחוסר אשמה הוא נוקאאוט מטורף לכל כתבי התקשורת צמאי הדם, שונאי מכבי והאוהדים האובר אובייקטיבים. האם תראו מישהו מהם מתנצל על העובדה שהם הרסו ל2 ילדות תמימות את החיים בצורה שספק אם הן יוכלו להתאושש ממנה אחרי חשיפה חולנית שלילית וחסרת תקדים רק כאמצעי לפגוע במכבי ולהשיג רייטינג? כלום. אף אחד. זה יגמר ככה, בשקט. השחקנים? קורבנות של המערכת שניזוקו אבל יתאוששו הילדות? קורבנות של התקשורת שספק אם יתאוששו מהמכה הזאת התקשורת? אף אחד לא מדבר עליהם, אף אחד לא מבקר, אף אחד מהם לא מתנצל - ממשיכים בשלהם, הם מבחינתם המנצחים - אפילו שהפסידו. מצב משוגע.
  20. שמע אני סומך עלייך, אנחנו ביחסי פורום טובים חבל שתבגוד באמוני ככה. אני צריך דברים שירגיעו אותי לקראת הבשורה הנוראית שתגיע בשלישי.
  21. שכטר סגור, שילוב של גבר + מבין מה טוב לו + מודע למציאות מאיפה המידע על גראלדס? לא שמעתי כלום ובכלל לא ידוע לי שנפגשו היום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.