Jump to content

yarinas

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. למי שתקוע במקרה בעבודה ואין את הערוצים..... יש במקרה קישור לצפייה ישירה?
  2. תודה שולח סליחתי לאלפי הגולשים הצהובים אשר עימם הפרתי את הסדר (:
  3. ידידי , 5 שנים אני כאן ותגובה אחת לא הגבתי. נהנה לקרוא. ראיתי אז מהר חשבתי לשתף , את החוקים אינני מכיר (לא נולדתי בעידן המחשבים לצערי) אם צריך למחוק אז תמחקו (או שאני אמחק - איך?) שיהיה בהצלחה לכולנו וסוף שבוע מקסים.
  4. http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.145860.html טוב ליהודים?
  5. מה זה אומר יש פירו? יש אפשרות לראות את המשחק? אודה לעונים , תודה!
  6. http://sports.walla.co.il/?w=/7/1750479 עידכנו בידיוק לפני עשר דקות את הכתבה !!!!!!!!!!! עדכון התקשרתי ויש שידור בערוץ 5!
  7. התקשרתי בפעם האלף. והמזכירה הסתירה את פתח הטלפון ועדיין שמעו :"תמי,המשחק ישודר בערוץ 5?" השניה ענתה כי הם עוד לא מוציאים שום תשובה. נקווה לטוב.לחיפה אני כבר לא אגיע.חבל שלא אמרו מוקדם יותר.
  8. התקשרתי אליהם,ואחרי שהעבירו אותי 30 אנשים הגעתי למקום הנכון. המזכירה אמרה שזה עתה יושבים "ומזיעים" על מנת לשדר את המשחק. טענתי שאין פה מקום לוויכוח כיוון שאת כספי האגרה הם מקבלים. היא אמרה שאתקשר עוד 10 דקות ואקבל ממנה תשובה סופית.
  9. http://www.one.co.il/Article/167656.html לא על תנאי, הקבוצה לא תשחק במשחק בית הקרוב עם קהל. חבר'ה אני לא נוהג להגיב פה,אבל נשברו כל הכלים. מספיק!רכשנו מנוי ואין כזה דבר עונש קולקטיבי,משחק אחד בעונה סביל,אבל 2? לי אין כסף מיותר בחשבון הבנק, לא יודע מה איתכם. אם יש לכם טלפון שאליו אפשר להתקשר והתלונן,אשמח לקבל אותו.
  10. חבר'ה שאלה לי אליכם. עשיתי מנוי דרך הסתדרות המורים לפני כמה ימים וכאמור לא קיבלתי עוד את המנוי. מה אעשה על מנת לקבל את הכרטיס למשחק עוד היום? תודה רבה.
  11. שוב התקשרתי,ביקשתי לדבר עם סמכות גדולה יותר מהמזכירה עצמה והיא אמרה שהיא הסמכות הגדולה ביותר שאוכל לדבר איתה כרגע. אמרתי לה שאין מצב שלא ישדרו את המשחק אם הבטיחו לי שישדרו את המסע האירופי של מכבי ת"א באירופה ועל סמך זה הזמנתי את הערוץ. היא אמרה שיש תקלה ושכנראה המשחק הזה לא ישודר,אך שאר המשחקים בהמשך של מכבי באירופה ישודרו, המזכירה יודעת אם נעבור שלב או לא? זה יפה.
  12. התקשרתי לערוץ הספורט, ונכון המזכירה אכן נשמעת מיואשת ורצתה לענות לפני ששאלתי את השאלה המתבקשת. היא ענתה שהם עושים את כל המאמצים על מנת שמשחק ישודר, אך הסיכויים שהמשחק ישודר הם כמו שהוא לא ישודר , רואים שהיא עשתה 3 יחידות מתמטיקה. איימתי בהתנתקות,היא אמרה שהיא תעביר את הנושא הלאה ( ממש ) ושאשקול זאת שנית. (כאילו שבאמת אתנתק)
  13. חבר'ה אני שם לב שהרבה שואלים ולא מקבלים תשובה. גם אני מעוניין לדעת האם יוצאים מנויים דרך הסתדרות המורים?
  14. ממילא אנו משלמים את המנוי היקר בליגה,אוהדי מכבי יצביעו ברגליהם אם המנוי יתייקר משמעותית. אל תשכח,התקציב לעונה הבאה ינוע סביב ה50 מיליון,כאשר 35 מתוכם יוקצה לשכר שחקנים. בעונות עברו התקציבים כיסו חובות משנים קודמות לגבי שחקנים שעדיין היינו אמורים לשלם להם. בקיצור,אל תדאג לכסף,יש לבעל הבית שלך כסף,אנחנו רוצים את השחקנים הטובים ביותר על מנת שנרכיב קבוצה שתחזיר לנו את הברק בעיניים.
  15. כמה שטויות אתם מדברים. מכבי צריכים להביא אותו,ולא עניינו של הקהל כמה משלמים כי זה לא יוצא מהכיס הפרטי שלנו. ראו טעויות קודמות על פערים כספיים או משיכה יתרה במו"מ בין שכטר ובן דיין שבסופו של דבר הלכו ליריבה העירונית. להביא,חוד של קולאוטי וברק יצחקי הוא חוד שיכול להחזיר את כוח ההרתעה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.