Jump to content

טלקר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,183 profile views
  1. במקרים רגילים אתה צודק.במקרה הזה בגלל חוסר מקומות בשוק היינו צריכים להרים מטוס מיוחד שמגיע ריק מפראג והעלות שלו משמועתית יקרה יותר.מי שמכיר אותי יודע שאני את אוהדי מכבי לא שודד כי אני אחד מהם ,כבר 10 שנים האוהדים טסים איתי עם אפס תלונות .בכל מקרה ההערה שלך נכונה אבל לא למקרה הנ"ל.
  2. הגיע כמו סוזה ויוהאן קרויף לכבד את תום יד ימינו ונציגו בארץ של מיץ גולדהאר בחתונה שלו.
  3. חברים המקומות למכירה נחטפו תוך שלוש שעות .כמו גם המקומות שהוקצו לאוהדי מכבי מעוטף עזה.תודה לתורם ולאחים לסמל על העזרה בארגון החברים מהדרום.
  4. יש אוהד מכבי יקר שהחליט לעשות מצווה גדולה וביחד עם השטיח המעופף החליטו להרים מטוס מיוחד שיטיס את אוהדי מכבי מעוטף עזה למשחק החשוב שלנו בלרנקה.עדיין יהיו מקומות פתוחים למכירה במחיר מסובסד של 199$ בלבד . יציאה ב28.08 ב16:10 וחזרה אחרי המשחק. כולל העברות למשחק וחזרה אז אם אם תושבי עוטף עזה (מנויים למכבי) או בא לכם להשקיע קצת .צרו איתי קשר.
  5. בעיקרון יש מלונות זולים יותר אבל בשביל 30 יורו הבדל זה לא שווה .אני פשוט מוציא קבוצה קטנה של אוהדים שנוסעים דרכי הרבה שנים והם לוקחים את מלון DIVANI CARAVEL שהוא מלון פצצה באוזר שקט
  6. רביעי - שישי אני יכול לסדר לך ב450 יורו כולל מלון 5 כוכבים העברות למלון ולמשחק וחזרה .הטיסה קצת יוצר יקרה כי זה טיסה סדירה אבל זה עדיין מחיר טוב אם תעשה את החישוב של כל החבילה. אם תרצה אז בכיף
  7. חברים התפנה עכשיו מקום אחד בשעה 17:15 מי שרוצה שישלח לי בפרטי אני ירשום אותו ,250 יורו.
  8. הלוואי שזה יקרה .אם תחגוג אז כולם יחגגו והאוטובוס לא ייסע לבד. אל תדאגו התקשרנו לכל הלקוחות להודיע להם
  9. *מי שיגיע לקופה עם מנוי יהיה חייב למסור צילום דרכון ,לא מספיק להראות דרכון אלא חובה צילום דרכון. *כל מי שטס בטיסת הבוקר של 07:30 או בטיסת הצהריים של 13:30 מועבר באוטובוס מאורגן של השטיח המעופף לעיר לרנקה ,שם תוכלו להנות מזמן חופשי עד שעה 19:00 השעה של ההעברה לאיצטדיון.כל מי שמגיע בטיסות ערב מועבר ישירות לאיצטדיון. *יש לציין שסידורי האבטחה יהיו נוקשים מהרגיל בעקבות המצב ,יש לגלות סבלנות מול המשטרה הקפריסאית. *לטסים בבוקר אני חייב להדגיש שהאוטובוס לא יחכה מעבר לשעה שקבענו בעיר בגלל סידורי האבטחה. *לאחר המשחק האוטובוסים יחכו בחניון לצורך העברה לשדה התעופה - נא לא להתעכב יותר מידי זמן. יאללה שיהיה בהצלחה ואמן שנחזור עם העפלה !!!! יום צהוב לכולם!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.