Jump to content

דורון אלון

משתמשים רשומים
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

About דורון אלון

  • Birthday 03/06/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    עיר הפשע והרשע

Recent Profile Visitors

809 profile views
  1. עשה מה שהיה צריך לעשות,לנער קצת את הרמת שיפוט כאן... אל תשכחו שלפני כמה שבועות סמרו לכולנו השערות נוכח כל הטעויות שיפוט שנעשו לנו.
  2. לא קרה שום דבר,להרים ת'ראש גבר... תאמין לי...שזה יהיה הצרות שלנו בחיים.. קח את זה בפרופורציה-הכל בסדר.
  3. כנראה שלא הבנת אותי.. אף אחד לא אמר לך להיות סמרטוט.. הכוונה ללעודד ולתמוך זה לא לשיר ולקרוע את הגרון כל המשחק גם שאתה בפיגור 3-0...אלא בטח ובטח שלא לקלל לשרוק בוז ולהוריד ת'ביטחון... הכוונה זה לתת ת'שקט כדי לצאת מהמצב הזה,נכון שזה קשה אך לא לשרוק בוז על כל החמצה ודבר כזה או אחר... הם רוצים להבקיע ת'גול לא פחות מאיתנו תאמין לי, וזה קשה תחת לחץ. זה שהם ביישו אותי היום אין ספק,אישית אגיד לך שאני לא מתפלא מה גם שמדובר סה"כ בחבורה של שחקנים בינוניים,שלא ישרפו לך ת'ליגה ויילכו כל הדרך אל הדאבל. יהיה בסדר להרים ת'ראש.
  4. אמר פה אחד מהאנשים דבר נכון...באחד מהנושאים.. מכבי ת"א תמיד דורשת הכל טוב כאן ועכשיו ... יש דרך,צריך קצת סבלנות,צריך הקנייה של הרגשת ביטחון...וצריך להחדיר לשחקנים שאנחנו איתם.
  5. " בני טבק F-16 בוזגלו צריך ללכת לשיחה אחד על אחד עם נמני ולהגיד לו: שמע, זה לא הולך.. אני לא מרים יותר קרנות או בעיטות חופשיות... קרנות קצרות? סבבה.. בעיטות חופשיות ישירות? יש מצב.. אבל לא הרמות. " ממש לא אתה טועה... כאן הוא צריך להרים את עצמו ולהגיד לאבי שלא משנה מה הוא לא מוותר לעצמו ולומד מהטעויות והוא יתעלה על עצמו וייתן בפעם הבאה את מאת האחוזים כדי שאותו קרן\הרמה יהיו יותר טובים.. תמיד קל להרים ידיים...החוכמה זה להרים את עצמך ולהגיע שוב לפיסגה מבחינת יכולת...והוא מנסה,ומסוגל.
  6. כאן אנחנו נמדדים... לקלל לגדף ולהפוך יציעים כולם יכולים,אך מה עשינו בזה... מצד שני לשבת בחיבוק ידיים ברור שלא צריך.. צריך בסופו של דבר לתת לשחקנים ת'שקט שהם צריכים...מה גם שמדובר במרביתם בשחקנים יחסית בינוניים... הכוונה לצעירים,שחקנים שלא ישרפו לך ת'ליגה כי מה לעשות זה מה יש... לשחק במכבי ת"א כרגע זה לא קל,צריך להבין שאנחנו כאן כדי לתמוך ולעודד גם ברגעים קשים...כאן אנחנו נמדדים.
  7. הלוואי ולכולם היה את האופי של מושיקו. אך מה לעשות שהכדורגל בסופו של דבר הוא שקובע,ואת זה עם יד על הלב,פשוט אין...בעצם יש,אבל לא בשביל מכבי.
  8. צודק. מה לעשות שמכבי של השנים האחרונות בוחרת בעצם להיות מובלת בידי שחקנים יחסית בינוניים. והכוונה לצעירים שגדלים במועדון.
  9. אתם לא יכולים להגיד שיש שלד ישראלי די טוב אם בהרכב ובסגל עם יד על הלב סה"כ מדובר בשחקנים די בינוניים, שעם כל הרצון הטוב מה לעשות שלא יביאו את מכבי להצלחה כמו שמייחלים לה. קבוצה שמחזיקה מעצמה עם שאיפות ממשיות לאליפות חייבת להחזיק מעצמה מבחינת הרכב בכל עמדה במגרש,כנ"ל במחליפים. חייבים גם לפחות 6 שחקנים שמאליים ...ואני לא אמשיך לפרט כאן עוד מה חייבים כי באמת שלא חסר. נשאר להרים ת'ראש ולקוות לטוב.
  10. די נו הגזמתם... מודה לכם מקרב לב,ומתגעגע אליכם ברמה שמילים ימעיטו מערך הגעגוע. שוב פעם,תודה רבה,אוהב אותכם כ"כ. (i'll be back)
  11. וכל מילה נוספת עליו מיותרת,מזל טוב מלך.
  12. אדון עובדיה...שכחת מי היה מקרצץ לך על השיר הזה במשך שנים...שכחת. ועדיף לשיר אלה אלה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.