Jump to content

מושיק פאו

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. 5 עמודים ושום קטע עידוד מארגנטינה, מוזר. אין כמו תרבות העידוד בארגנטינה: הקהלים מהדרבי של אבז'נדה, אחד מהדרבים היותר רעילים בעולם: ראסינג קלוב: אינדפנדיינטה: הקהל של אינדפנדיינטה מול ריבר:
  2. מסכים איתך, הקהל פה בארץ מבחינת עידוד נטו, בין הטובים באירופה (כמובן שאני לא מדבר על הקהלים מפתח תקווה, גם לא על חיפה ועל בית''ר, מדובר בקהל שלנו ושל הפועל). אבל אני לא יודע מי פה מתעניין בכדורגל דרום אמריקאי, ביחס למה שהולך שמה כבר אין מה להשוות.
  3. זה היה גם בדרבי, זאת אומרת לפני השיפוץ, הם הכינו את זה במיוחד לדרבי. האולטראס שלהם עובד ביחד עם ההנהלה שלהם, וההנלה שלהם באה לקראתם פעם אחר פעם, לעומת ההנהלה שלנו שרק זורקת זין.
  4. זה יהיה מוגן ביום שני לפי מה שהבנתי. ולנושא, לראות ופשוט לקנא בהם, לא ייאמן איך הקהל שלהם מתקדם ונהיה מקורי מעונה לעונה ואצלנו האולטראס הורס את שער 11. פשוט לאכול את הלב.
  5. על אוהדי בית''ר אפשר לסמוך שהם ישירו ללוזון, אני מאמין שאחר התקנה הזאת זה גם ידליק משהו בקהל שלנו ושל הפועל, ואפילו של הפועל פתח תקווה. מעניין אותי אם יעמידו לדין בשבוע אחד ארבע קבוצות.
  6. תמשיכו להתעסק בשטויות האלה, אתמול זה לא שלא הייתה אווירה של דרבי (היו כמה שאמרו שהמשחק לא הרגיש כמו דרבי, אבל תאמינו לי שאנשים יהו בטירוף לדרבי הזה כמו לכל דרבי) פשוט לא היה מי שירים את הקהל, וכבר מהחימום לא נתנו קונטרה לקהל של הפועל ושמעו רוב המשחק רק אותם (וממה שאני ראיתי משער 13 הקהל של הפועל לא היה בשיאו ככה שבאמת היה אפשר להרעיד את בלומפילד).
  7. למה לא קבעו את המשחק בשלוש בצהריים, ככה בכלל כל מי שעובד היה צריך להפוך חצי עולם בשביל להגיע. אבל העיקר שמבט ישודר אצלהם כרגיל בתשע בערב, שונא את ערוץ 1!
  8. לא ייאמן שרוב האוהדים כאן אוהדי בוקה בארגנטינה, למעט הצבע, הקבוצה הזאת והאידאולוגיה של האוהדים שלה מייצגים בדיוק ההפך ממה שאנחנו מייצגים.
  9. פתאום כולם משחקים אותה יפי נפש, אפשר לחשוב שאנחנו לא שרים לאבא של גרשון ושל נאתכו.
  10. שאלה, מה הסיכויים שההנהלה של הפועל תתן לנו רק את 11? כי העונה בכל משחקי הבית שלהם ישבו גם ב-7 וגם ב-8, בגלל כמות המנויים הגדולה שלהם העונה. גם ככה לא נראה שהאולטראס בלי השחקן יכולים לתת קונטרה לקהל של הפועל, אז אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יהיה עם נקבל רק את 11 ו-8 יהיה אדום.
  11. איכסה, באמצע המשחק הדשא מחליף צבעים, שכמעט כל הערוצים מתקדמים לHD הם ממשיכים לשדר לנו באייכות שידור של לפני 15 שנה. ובקשר לדני נוימן, אולי עכשיו שהוא משדר ככה נגד הפועל זה מצחיק אותכם, אבל שאנחנו נשחק נגד בית''ר והוא יהיה נגדנו זה כבר לא יצחיק אתכם, זה גועל נפש. אותו דבר המיקרופון ביציע של חיפה, שמעו רק את הקהל הירוק בטלוויזיה למרות שלפי מה שהבנתי בחבר שהוא דווקא אוהד חיפה, שהעידוד של הפועל היה אדיר, עכשיו זה נראה לנו, אבל אם יעשו אותו דבר נגדנו, זה גם כבר לא יראה לנו. או בקיצור מה שאני רוצה להגיד זה, ערוץ 11
  12. השיר הראשון גאוני! גם המישה מישה מישה לא קופץ זה גאוני, רק בקשר לבית המילים נראות לי קצת ילדותיות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.