Jump to content

Miroslav salto Klose

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,157
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About Miroslav salto Klose

  • Birthday 14/07/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

8,816 profile views
  1. ממה שאני קורא, מתבשלת פה פארטיה יפה. אוהדי חיפה התפרעו נגדנו וגרמו להפסקת המשחק לדקה - התובע דורש הפחתת נקודה, למרות שהעל תנאי שלהם היה לפני כניסת התקנון החדש. "באשר למשחק מול מכבי ת"א מבקש התובע להפחית נקודה אחת ממאזנה של מכבי חיפה על אף שהתנאי שעומד כנגד הקבוצה היה עוד לפני כניסת התקנון החדש." אוהדי חיפה התפרעו בדרבי שלהם וגרמו להפסקה ארוכה של המשחק - התובע לא דורש הפחתת נקודה, למרות שהמשחק היה *אחרי כניסת התקנון החדש*. "מדובר במשחק מול הפועל חיפה בדרבי שם ועל אף שהמשחק הופסקה לכמה דקות ולא כמו במשחק מול מכבי ת"א לדקה אחת בלבד, מבקש התובע לא להשית על הקבוצה עונש של הפחתת נקודות." אני לא אופתע כלל אם מתבשלת פה קומבינה שחיפה תקבל את ההפחתה על המשחק הלא נכון, כדי שבערעור יחזירו להם את הנקודה מסיבה הזויה כלשהי.
  2. הייתי במשחק, אגיד לכם ככה: המפגינים תפסו טרמפ על העניין, הם אפילו לא צעקו יש בשער השיוויון של האיסלנדים - אני בספק אם הם בכלל הבינו מה קרה. בתוך היציע היו 3-4 ערבים שבהתחלה היו שקטים, אבל אחרי השער של ביטון (הבנתי שלא ראו בטלוויזיה את החגיגה, אז הוא פשוט רץ לספסל והביאו לו דגל ישראל) - קמו והתחילו לצעוק בתוך המגרש פלסטין חינם וקללות בערבית. מה שהיה יפה, שמאז בכל פעם שהם ניסו לצעוק פלסטין - הקהל שלהם קם כולו וצעק בריידבליק בריידבליק. גם הם לא בדיוק רצו אותם שמה. אסכם את זה ואגיד שבתוך המגרש היו אולי 10-15 אנשים שהגיעו מסיבות פוליטיות, וה-80 בערך שהיו בחוץ היו חסרי כל קשר למשחק.
  3. כנראה לא הבנתם את הרעיון. אתם באמת חושבים שמישהו מתרגש ממנו? אתם באמת חושבים שלמישהו אכפת מה יש ליצור הזה להגיד? סה"כ יש פה הזדמנות טובה לתת לו אחת קטנה איפה שזה באמת יפריע. ברוב מדינות העולם פרשן שהיה מתבטא ככה היה מסיים לעבוד בכלל גופי התקשורת.
  4. אין לי מושג מי זה, לא מכיר אותו, אבל ממה שאני מבין הוא עובד בערוץ הספורט + רדיו חיפה. רץ ברשת סירטון שלו אחרי ה-2-2 מסתובב לכיוון הקהל של מכבי וצועק "את אמא שלכם נזיין, יא גרמנים" https://www.facebook.com/755824141/videos/466424638252601/ לגבי רדיו ההזויים - לא מעניין. לגבי ערוץ הספורט - בואו נגרום לבן אדם החביב הזה לסיים את דרכו שם, או ששם הערוץ יושחר פעם נוספת - והפעם ברמה קשה. מוזמנים להפיץ את זה לכל מקום אפשרי. *אם למישהו בא לשים כאן את הוידאו ישירות במקום הלינק לפייסבוק - בכיף.
  5. יצא לי להיות בתוך האיצטדיון בדרבי בשבת האחרונה. כשעה לפני המשחק הרמקולים התחילו לנגן הקלטות של שירי אוהדים רנדומליים, ואלה שירים שלא שומעים בשידור של הטלוויזיה, אלא רק במגרש. רוב הזמן היו שירים רגילים, אבל: מכבי יוצאים להתחמם - פאק מכבי תוך כדי החימום - שישרפו הצהובים ובהמשך היו עוד כמה שירים בסיגנון. גם במשחק בלי קהל, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מוצא דרך לקלל את מכבי, ואלו שירים שהמועדון בוחר לשים אותם ברמקולים, לא שירים שאוהדים שרים ביציע. אני לא חושב שאנחנו צריכים לרדת לרמה הזאת ולשים בשבת שירי נאצה ברמקולים, אבל להניף את הצלחת במידה ונוכתר רשמית לאלופת המדינה? רצוי, ואף מבורך. גם בתוספת איזה דגל יפה לציון האירוע. לא צריך להיות יותר נחמדים מנחמדים, יש הזדמנות להניף צלחת מול היריבה הכי גדולה שלנו? צריך לקחת אותה, זה לא דבר שקורה בכל שנה (כי פשוט בדרך כלל הם בפלייאוף התחתון).
  6. ואם היו לוקחים 70 שקל על המשחק הזה במקום 105? זה היה עדיין יותר יקר מאשר מה שעולה למנוי. אתה חושב ש-105 שקל למשחק בית נגד הפועל רעננה זה סכום לגיטימי?
  7. מסוג המשחקים שעליהם לוקחים אליפות. אני אזכיר את 2 העונות האחרונות: "הפסדנו את האליפות על התיקו עם אשקלון" "התיקו עם אשדוד גמר אותנו" וכו' וכו', וגם ההפסד בעונה שעברה לרעננה נכנס לקטגוריה הזאת. למשחק הזה הגענו ראשונים בטבלה, המגרש היה די ריק עקב יום ממש גשום, אווירה לא טובה, ונפלנו מהפסגה עם הפסד סופר מרגיז. הפעם התנאים אידיאליים: שבת, 18:00 בערב שעה נפלאה והמשחק לא נגמר מאוחר, הכבישים ריקים, מזג האוויר מעולה, משחק בית, מכבי במומנטום טוב. ספויילר: המגרש לא יהיה מלא. למה לקחת 105 ש"ח לכרטיס מבוגר? בואו ניקח משפחה של אבא, אמא ו-2 ילדים, שהם חובבי ספורט עם זיקה למכבי (לא אוהדים גדולים, לא מנויים, לא חברים בפורום). הם רוצים לצאת לבלות את היום החופשי שלהם, ומתלבטים אם לבוא למשחק או ללכת לסרט בקולנוע: 2 כרטיסי מבוגר + 2 כרטיסי ילד = 320 ש"ח. 4 כרטיסים לסרט בקולנוע - 160-170 ש"ח +- (וזה עוד לפני מבצעי 1+1 בחברות האשראי למיניהן). למה לנהוג בכזה חוסר היגיון? אם אתם רוצים לקנות כרטיס ליציע של רעננה אגב, המחיר הוא 55 ש"ח, כחלק מהסכם הדדיות. אז למה את האוהדים שלנו עצמנו לתפור? ואל תאמרו פייר-פליי. חלון ההעברות עומד להיסגר, אנחנו לא נביא עוד רכש מפוצץ - וגם אם כן, יש לנו כסף מהמכירה של וידאר. ובלי קשר, במסגרת העונש שקיבלנו אפשר לרכוש שחקנים חדשים רק מכסף של מכירת שחקנים. ועדיין, גם אם זה כן היה הפייר פליי, זו לא סיבה לתפור את הקהל שלנו בכאלה מחירים למשחק בית נגד רעננה. התנהלות מאכזבת ואני מאוד מקווה שלמשחק הבית הבא נגד קבוצה שהיא לא מהגדולות, המחירים יהיו הוגנים וימשכו קהל להגיע. https://www.leaan.co.il/he-IL/shows/%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99%20%D7%AA'%D7%90%20-%20%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C%20%D7%A8%D7%A2%D7%A0%D7%A0%D7%94/events
  8. שלושת האופציות הריאליות אחרי הערב הזה: קאייראט אלמאטי - אלקמאר: 0-2 צ'יחורה - מאריבור: 0-0 ספרטק סובוטיצ'ה - ספרטה פראג: 0-2 צריך שאחת מאלקמאר / מאריבור / ספרטה פראג תעוף, ואנחנו מדורגים בפלייאוף במידה ונגיע אליו.
  9. הם כבר כמה שנים לוקחים אליפות איכשהו במחזור האחרון, ועולים לצ'מפיונס עם איזה ניצחון דרמטי בהארכה הקבוצה עם התחת הכי גדול שיש.
  10. כן, במסלול הקבוצות שנושרות מליגת האלופות (לא יכולים להיפגש איתנו לאורך כל המוקדמות).
  11. סנסציה אדירה, אין לזה הגדרה אחרת. ראיתי את המשחק, ניקוסיה ישבו עליהם והכדורים נהדפו, טיילו, פגעו בקורה וכו'. גם במשחק הראשון ניקוסיה שלטו וסודובה הדהימו אותם עם 3 גולים ב-3 התקפות בערך, וניקוסיה הצליחו לכבוש שער חוץ במזל בהתקפה האחרונה של המשחק. עכשיו סודובה "גונבת" את הדירוג של ניקוסיה ותשחק בסיבוב הבא נגד המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לספרטק יורמלה (אלופת לטביה), ואילו ניקוסיה יורדת לליגה האירופאית ותשחק נגד פלורה טאלין (אלה שב"ש העיפו).
  12. די חארטה הקטע עם מודריץ', הוא כבר אז היה מסומן בהרבה קבוצות באירופה. זה לא ממש אמין. אבל מה שכן היה אמיתי, באמצע שנות ה-90 (עדיין לא היה חוק בוסמן) פאבל נדבד היה קרוב לבית"ר וזה התפספס. אלי כהן אמר שהם חיפשו להחליף את לאסלו צה, והציעו להם את נדבד בסכום של חצי מיליון דולר (היה קצת יקר, אבל עדיין ריאלי מאוד). הוא ראה את הקלטות שלו והיה בהלם, אבל ההנהלה של בית"ר אמרה לו שלא מתאפשר להם להוציא סכום כזה באותו רגע. באותו קיץ של 1996 נדבד כבר כיכב עם צ'כיה ביורו, ונמכר בהמשך הקיץ מספרטה פראג ללאציו. באותה תקופה באמת היה אפשר להביא זרים מאוד איכותיים לארץ.... כמובן שנדבד זה מקרה קיצוני מדי, אבל עדיין היו פה זרים אדירים ממזרח אירופה שבאו יחסית בזול.
  13. אהלן חברים, בשעה טובה רכשתי אתמול את השיאומי MI6 החדש, אני עוד בשלבי התרשמות אבל הטלפון מרגיש ממש טוב. שאלה קטנה: למה על כל תמונה שאני מצלם יש למטה בצד שמאל חותמת "SHOT ON MI6 MI DUAL CAMERA"? עם שני עיגולים קטנים ליד זה. ראיתי שיש אופציה לחותמת תאריך ולחותמת זמן ואת זה ביטלתי, אבל את האופציה לחותמת הזאת אני לא מוצא. מישהו יכול בבקשה לעזור? תודה!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.