Jump to content

RoeyK

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

879 profile views
  1. don't u know those people? "judge a player after 3 mins just in order to say after few months "I told u first" or "after 3 mins I saw he is worst
  2. מישהו יודע אם המשחק ישודר באפליקציה של ספורט1? אם לא...אשמח ללינק למשחק. (אפילו שקצת מוקדם עכשיו). סעמק, שוב שעון מעורר ל4 בבוקר לראות מכבי. תודה
  3. עכשיו זה רשמי: הקישור שלי
  4. מהפייסבוק של ראדי: בדרך כלל אני לא כותב כל יום סטאטוס בפייסבוק...אבל בגלל העניין של מעבר לקבוצה אחרת אז אני מבהיר לכל האוהדים השפויים התומכים ה 95% שאני אוהב גם!!!אני נשאר במכבי תל אביב עוד עונה עד תום החוזה לפחות!!!וכמו שאני לא מוותר בכל משחק אני לא אשבר מ 5% שיש להם דעות אחרות ומקווה שישתנו ונעזור להם כולנו להשתנות כי כבוד לבני אדם הוא בסיס לאהבה...תנו לי לנוח יש לי אירוע ועוד פחות מחודש נפגשים אני אתגעגע...ומקווה שנהיה 100% אוהבים ותומכים!!!גזענות החוצה בבקשה!!!! הנה...כל הכתבה הזו זה סתם הנפצה.
  5. צודק. זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות עם כל הנושאים פה - ליישר אותו. הם טעו, אנחנו מנסים להסביר להם שאי אפשר להמשיך ככה. אבל בוא נזכור שזו פעם ראשונה שהם טועים בגדול, אז כבר "לסגור את הארגון"? בוא נמצא פתרון יותר הגיוני שיביא למה שכולנו רוצים- הצלחת מכבי.
  6. הגזמת. אפילו מאוד. אתמול הם טעו (בענק!) עם כל ההתנהגות וה"דווקא" הזה. אבל מפה, ועד "להרוג אותו כשהוא קטן"? בוא ניכנס לפרופורציות.
  7. נראה לי זה היו יותר אוהדי "פאק סגרו את איילון הולך להיות בלאגן"
  8. מהפייסבוק של ראדי: כל משחק שעובר אני מתגאה שאני שחקן של מכבי שמקבל אהבה והערכה שכל שחקן חולם עליה...ומי שמכיר אותי יודע שאני לא חנפן וזה יוצא מהלב!!!!יודע שיש בעיה עם אנשים גזענים שהם אוהדי הקבוצה שהקול שלהם נשמע הכי הרבה...שחוסר בטחון עצמי גורם להם לשנוא את האחר וגם אם הם אוהבים אותי כשחקן אני לא אקבל את האהבה שלהם כל עוד מקללים את הדת שלי והגזע שלי!!!! היום בהפסד הלא נעים שהיה הרגשתי כמה אתם קהל אוהב תומך ומעריך שחקנים על יכולתם....מעריך ומכבד ומתרגש מכל הודעת עידוד בתקופה האחרונה מאלפי אוהדים!!!כן אלפים וכן קראתי את כולם ותסלחו לי שעוד לא חזרתי לכולם אבל בטוח אחזור!!!!אוהב אותכם ושמתי יעד בפניי להיות חלק אתכם הרוב השפוי במלחמה בגזענות שיש בקומץ החסרי תרבות וכבוד לבני אדם!!!!
  9. כל העונה לא היו הדלפות מהחדר הלבשה. אני מקווה מאוד שזה עדיין ככה, וזה סתם עוד הנפצה של שירלי הזונה.
  10. אין ספק ששני הצדדים צריכים קצת ים. אבל גם אי אפשר לדחות את הוויכוחים האלה לתחילת העונה הבאה. אז דבר אחרון לפני שהולכים לים - בואו נעשה "שלום בית".
  11. "כל יהודי צריך לשנוא ערבי"? מצטער לאכזב אותך, זה לא נקרא להיות ימני. זה נקרא להיות גזען. ולא. אני אפילו לא קצת שמאלני. (וגם אם כן, אז מקומי לא פה? נו באמת אחי). אבל עזוב ימני, שמאלני, ערבי, יהודי. מעניין ת'תחת. באמת. אנחנו פה כי אנחנו רוצים את טובת מכבי. ולא לקבוע מי שמאלני, מי ימני, ומי מביניהם צודק. אז בוא נעשה מה שטוב למכבי.
  12. אחי, לה-פמיליה זה לא פה, נראה לי טעית בפורום. את אף אחד לא מעניין מי פה אוהב ערבים, מי שונא ערבים. כולם פה אוהדי מכבי ורוצים את טובת מכבי. וכשזה פוגע במכבי (או בשחקן מכבי), צריך להפסיק עם זה.
  13. סבבה, אז השירה לנמני לא הייתה מתאימה, ולא הייתה במקום. זה סיבה לשריקות בוז, ללכת מכות ולסיים עונה בטעם מר? (ואני הכי נגד שירה לנמני, במיוחד בסוף המשחק האחרון שצריך להודות לשאר השחקנים) השירה לטועמה, ה"לעשות בכוונה" המסריח הזה, זה היה מגעיל וממש לא במקום!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.