Jump to content

רק מכבי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. חחחחחחח אני ידבר איתך בשבת ארז חח מה אתה מתעצבן, אתה באמת לא יודע מי אני?? אני נותן לך ולעמי 2 ניחושים
  2. או הנה הטבח מדבר. תעשו לי טובה אתה תבשל והוא יערוך לי שולחן.
  3. שירות מפרך כלוחם? איזה לוחם? אתה סרס"פ פחח.. לך תכין לי אוכל
  4. חח מה אתם עונים על הנושא פתחתי אותו סתם בצחוק אבל ברור שצנחנים הרבה יותר טובים בלי שום קשר. וגם מזיינים הרבה יותר. תשאלו את הבנות
  5. לוחם שם אותו. מי שלא לוחם לא אמור לשים אותו. אין קשר ליחידה. אם אתה טבח בגולני אתה לא שם. אם אתה לוחם בגולני אתה שם.
  6. בואנה צהוב בליסטי יחתיכת יצור מי אמר שהיחס"רים לא עושים עבודה מצוינת מה אתה רוצה? דובדבן היום היא היחידה הכי פעילה בשטחים שמקבלת את הפעולות הכי חשובות ואין מה להתווכח עם זה. נכון, בלבנון היא לא הייתה אפילו והגדסרים עשו פי מאה ממה שהם עשו או ישו בחיים שלהם אבל מה הקשר?
  7. דובדבן היא היחידה הכי פעילה היום בשטחים שעושה את הפעולות הכי מענינות והכי מאתגרות, מעצרים של המבוקשים הכי בכירים, יותר מכל הסיירות.
  8. תלוי אם זה רק התרג"ד עצמו כלומר באים הגדוד כובש את היעד וחוזרים לבסיס, ואז זה כולה כמה שעות וזה שום דבר, או אם זה תרג"ד מתגלגל כלומר שבוע שלם שהגדוד כאילו נמצא במלחמה וכל הזמן מקבל משימות עם הליכות ארוכות וכיבוש של כל מיני יעדים בלי שינה ובלי אוכל עם משקלים על הגב אז זה סיוט רציני.
  9. שהיא אוגדה מסווגת ואתה לא אמור לפרסם את המספר שלה או את מיקום הבסיס שלה.
  10. בבא"ח צנחנים, כל 4 החודשים הראשונים של הטירונות יש חוק שעה וחצי שעת ט"ש (טרום שינה) ולא שעת ת"ש אגב, ואחרי זה 7 וחצי שעות שינה. אחרי ה4 החודשים הראשנים, 3 חודשים של אימון מתקדם זה הופך להיות כרגיל (שעת ט"ש ו6 שעות שינה).
  11. תהילה איזה קו צפון? כל הנח"ל עוד קצת פחות מחודשיים עוזב את הקווים ואת הפעילות המבצעית ויוצא לאימון חטיבתי. אופטימיסט, מאיפה הגעת לזה שהנח"ל עושים פעילות דווקא באיזור בית לחם או חברון ה' יודע. הנח"ל תופסים קווים בכל איו"ש. כרגע 50 בחברון, 931 בשכם, ו932 בחלמיש. שחטיבת הצנחנים מסיימת את האימון החטיבתי שלה בעוד חודשיים, שלושת הגדודים שלה מחליפים את שלושת הגדודים של הנח"ל בקווים המבצעיים שלהם והנח"ל יוצאים לאימון חטיבתי.
  12. חחח יוסיניו אתה אחד המצחיקים. עידן בחיים אל תגיד כזה דבר כי אז אתה יכול לשכוח מהדרבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.