Jump to content

amn

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

About amn

  • Birthday 11/02/1987

Recent Profile Visitors

1,148 profile views
  1. amn

    FM21

    כן, פדיחה שלי... זה מתוקן כבר למשחק המלא.
  2. amn

    FM21

    בן ביטון ירד עוד קצת וקארצב שופר מאז שנסגר הדאטאבייס לקראת הבטא אם אני זוכר נכון, דן ביטון נראה לי משקף, ייני לצערי בירידה רצינית.
  3. כמו שציינו פה, ההבדל המרכזי ביניהם טמון באופי. רוב אנשי המקצוע שעבדו עם איילון אלמוג יגידו שאין יותר מדי הבדל בינו לבין סולומון. בעיקר המערכת שבה הם גדלו - בקבוצה אחרת, איילון אלמוג היה משחק כבר בגיל 17 בליגת העל, כמו סולומון. גם קארצב למי שיש ספק.
  4. אני מאוד מחבב את אינברום, ויכול להבין על פניו את הרציונאל בהחתמה של שחקן בן 21 וחצי עם נתונים כמו שלו. לא חושב שהרציונאל הזה מצדיק 2.1 מיליון יורו, אבל אני באופן כללי כנראה "שמרן" מהאדם הממוצע בענף. האם עשו את זה? ככל הנראה לא. האם יעשו את זה מעכשיו? מי יודע?
  5. 2 מקורות שונים אמרו לי את זה... בסוף מדובר על זכויות כלכליות. אם אתה מאפשר לקבוצה המוכרת (במקרה הזה מכבי) השפעה, אז איפה הגבול עובר? הרי האינטרס של מכבי הוא שהשחקנים האלה שיש לנו אחוזים בזכויות הכלכליות שלהם ישחקו 90 דקות כל משחק... "ויש לנו אחוזים, אז יש לנו עניין". לצורך העניין, אם לכוכב האדום היו עדיין אחוזים (אפילו 50%) בזכויות הכלכליות על ראיקוביץ', לפי מה שאתם אומרים, יש להם say לבוא ולהגיד למכבי "שומעים? אתם לא מאריכים לו חוזה עכשיו, אלא מוכרים אותו הקיץ, למרבה במחיר"? זה נשמע לכם הגיוני? אני מאוד מעריך את היכולות שלו כבר עכשיו, וחושב שמבחינת תקרה - היא מאוד גבוהה. והעניין המרכזי הוא שמהמעט שהספקתי להתרשם באופן אישי, וגם משיחות עליו לא עם איש מקצוע אחד ולא עם שניים, יש לו אופי מצויין שאמור לאפשר לו להצליח לעשות את הפריצה גם לליגת העל (ואני מעריך שגם בחו"ל). בניגוד לירדן שועה למשל (או מרגוליס). אם יש כאן עניין כלכלי שהפייר-פליי לוחץ זה דבר אחד. אם זה רק כי אלמוג קיבל הצעה גבוהה שסובבה לו את הראש? או כי יש "הזדמנות"? אז אני מעדיף למצוא פתרון ולקחת את ההימור ולנסות להצליח עם השחקן כשהוא עדיין שייך למכבי, מאשר לשלם עליו (או על שחקן אחר בעמדתו) בעוד שנה-שנתיים סכומים גבוהים בהרבה. אני אזכיר שלפני שנה אור פאקינג אינברום נמכר תמורת 2.1 מיליון יורו לחצי מכרטיס השחקן שלו. אז לא, זו לא רק ב"ש/הפועל של כבירי/בית"ר של חוגג (@Omer), השוק השתגע. ואם המצב הכלכלי שלנו מאפשר (ואני מאוד מקווה שגורלנו לא תלוי במיליון וחצי יורו על איילון אלמוג), אני מעדיף לקחת את ההימור עליו, מאשר להביא בעוד שנה/שנתיים/שלוש שחקן אחר שהוא בעצמו יהווה הימור (מי אמר שגיב יחזקאל ולא קיבל? או אלרואי כהן? או יובל אבידור? או...).
  6. אין דבר כזה כרטיס שחקן שאפשר לחלוק בו. אפשר לחלוק בזכויות הכלכליות, ולמעט מקרים מאוד נדירים (אני לא מצליח לחשוב על יותר מאחד - טל בן-חיים), שבהם זה הוגדר באופן מפורש בחוזה, כל ההחלטות נתונות בידי הקבוצה שבה השחקן רשום. בהקשר הזה, ולאחר שבדקתי את זה מול 2 מקורות - למכבי לא הייתה שום השפעה על עסקת תאמבי סגס שעבר עכשיו מבני סכנין לבני יהודה תמורת 200 אלף ש"ח וסוהיל ארמלי. ה-50% מהכרטיס שמכבי החזיקו הלכו לפח. נכון, אף אחד לא יודע. אבל בהיבט הזה, אפשר להסתכל על כל העסקאות שבהן קבוצות שמרו על זכויות כלכליות בעסקאות מכירה בשנים האחרונות, ובכולן, ללא יוצא מן הכלל, דווח שמדובר על אחוזים מהרווח. גם כאן, על סמך מישהו שמכיר את המו"מ, מדובר על 50% שמכבי ירוויחו מהרווח בעסקה עתידית. אני לא ראיתי משהו מיוחד באף אחד מהמשחקים של אליאל פרץ במכבי, ואני מוכן למסור אותו למרבה במחיר כדי שאיילון אלמוג (אותו ראיתי במגרש מספיק פעמים, ועוד הרבה מאוד פעמים בטלוויזיה, כולל מרבית המשחקים שלו ברמלה)). בלי לחשוב פעמיים. אני מוכן להישבע שתגובות בנוסח דומה על כך שמדובר בסכומים ש"אף אחד לא היה משלם..." קראתי ממך גם בעסקה של רייכרט. מאז עברו מיליונים רבים בין קבוצות בתוך הליגה (רק בשבוע האחרון: חצי מיליון יורו על פלומיין, חצי מיליון יורו על טאפוקו (סעיף השחרור של שניהם, ואני מניח שאם לא היה סעיף שחרור, הסכום היה עולה בעוד כמה מאות אלפים), 200 אלף ש"ח + סוהיל ארמלי על סגס (שאין לו חוזה!), 1.4 מיליון יורו על 60% ירדן שועה וכמובן 6 מיליון יורו על מנור סולומון). לא תסתמך על המילה שלי, זה בסדר כמובן. אבל מספיק אנשי מקצוע אחרים יסכימו איתי באמירה שאם איילון אלמוג מצליח "לברוח" ממכבי תל-אביב בגיל 17 לבני יהודה/הפועל רעננה/מכבי פתח-תקווה/קרית שמונה, הוא היום במעמד די דומה לשל מנור סולומון. תקרת הזכוכית שלהם לא שונה משמעותית, סולומון פשוט נהנה מהעובדה שהוא שיחק בקבוצה קטנה ששמה דגש על קידום צעירים וקידום שלו באופן ספציפי. ולמי שכתב כאן שאת שניהם לא הכירו, אז מידיעה - זה כ"כ רחוק מלהיות נכון שאין לי אפילו דוגמא מספיק טובה כדי להמחיש עד כמה זה מופרך. בכל מקרה עומר, השוק, והפלא ופלא, גם בארץ, השתגע. בענק. מאז קיץ 2015, המחירים בארץ זינקו, כשקבוצות שלא מכרו שחקן מימיהן מוכרות בסכומים הזויים, שלא לדבר על כמות השחקנים שמתעקשים לחתום על סעיפי שחרור על מנת להיות מסוגלים לצאת מהחוזים שלהם. שכחת את דור ג'אן, אחד שבמקרה כן חשבו שיוכל להגיע לקבוצה הבוגרת (כולל לפני שנה ו-3 ימים כשהחתימו אותו על חוזה ארוך טווח לפני שהשאילו לאשדוד). מכבי לא היו צד בעניין. כתוב שם שגולדהאר השקיע 13 מיליון ש"ח. זה אמנם לא קשור לפייר פליי, אבל לכאורה, יש שם בור של 13 מיליון ש"ח לסגור (וזה עוד לפני ה-1.5 מיליון ש"ח שאתה מציין).
  7. כבר לא רלוונטי בשבילך, אבל יש אפליקציה של נטפליקס גם ל-Windows, ודרכה אפשר להוריד סדרות וסרטים כמו בפלאפון.
  8. אדום סבבה, הקולוני נהפך למקום של אירועים, זה כבר לא מסעדה. מה את מחפשת? יש מסעדה על הגג של מלון נוטרדאם שיש בה אחלה אוכל, טיפה יקרה. שווה לדעתי את הנוף אם יושבים בחוץ - משקיף על כל העיר העתיקה. נקודה אחת - המקום מתנהל כאילו את בחו"ל - הכל באנגלית - מההזמנה של השולחן (הכרחי בשישי-שבת), דרך האוכל וגם המחירים הם בדולרים. לא יודע בדיוק מה הסיפור, אבל כל הצוות של המסעדה ממוצא ערבי (לא נתקלתי באף עובד יהודי שם). לא יודע אם זה שיקול מבחינתך. האווירה נעימה והכל, אבל בואי נגיד שהמון אהבה אין שם. אגב, אפשר לשלם בשקלים, אבל השער חליפין שלהם שערורייה, עדיף לגהץ באשראי ולבקש שזה יהיה בדולרים. ה-rooftop של מלון ממילא גם נחמד, ועל אותו עקרון, למרות שפחות טעים לדעתי. Zuni במרכז העיר גם אחלה (ההמבורגר והסטייקים מומלצים). אם פיצה - אז פי בריבוע בקרן היסוד מעולה!! יש עוד כל מיני, וכמובן שגם בעין כרם יש כמה מקומות, אבל אני אישית פחות אוהב.
  9. אחלה שיטה, כל הכבוד למכבי ולכל מי שהשפיע, טרח ועזר שנגיע למצב הזה!
  10. בקיצור - 460 אלף דולר מובטחים (אלא אם אנחנו בעונה באמת קטסטרופלית). לא פער כזה משמעותי. יש לו חוזה עד 2019 עם מכבי, גבוה מזה שמרבית הקבוצות יכולות להרשות לעצמן. אז כן. מה גם שבינתיים הוא עוד לא חתם בשום מקום לעונה הקרובה.
  11. הם גם היו בנפרד מיורון, וגם דיברו על זה שהם בכלל הולכים למצוא להם איזה אי ולהתנחל בו עד אחרי החורף. אם הם היו עם יורון הם כנראה היו בדרך לאסוס.
  12. אשמח לראות כתבה אחרי שחתם שמזכירה את הסכום הזה. הרב התיישרו על חצי מיליון יורו (למשל: https://sports.walla.co.il/item/3074605),ספורט1 על 600 אלף יורו (http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-783610)
  13. ריאלית? אני מקווה שלא. זה כנראה לא יהיה סימן מעודד...
  14. יכול לשחק בשתי הכנפיים. זה נכון שהוא שיחק יותר בימנית, אבל אני חושב שהוא אפקטיבי גם משמאל. (חוץ מזה שבאופן תיאורטי, מיכה יכול לחזור לשחק בשמאל (מה שהוא לא עשה כבר בערך 4 עונות בצורה רציפה) ובלאקמן יכול לשחק בימין). שורה תחתונה - שחקן רעב, שמגיע במטרה לחזור לעצמו לקראת עונת חוזה באנגליה - חכם במשחק שלו ופיזי מאוד, מגוון ביכולות שלו ויכול לשחק בכל עמדות ההתקפה.
  15. דו"ח FM? אני בטוח שהעלו את הפרופיל שלו איפשהו... בסך הכל מההיכרות שלי עם השחקן אני מאוד שמח שהחתימו אותו. לדעתי שדרוג משמעותי לכנף.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.