Jump to content

עמית ציפרוט

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About עמית ציפרוט

  • Birthday 25/10/1992

Recent Profile Visitors

2,235 profile views
  1. יש מישהו שתמיד מביא קישור שמתחיל ב Voodc לא יודע מאיפה הוא מביא אבל תמיד רץ חלק.. אמן יביא חח
  2. שידור מישהו? אני בחו״ל והמחצית האחרונה ראיתי 10 שניות על כל דקה עם הלינק המבאס שמצאתי חח
  3. גויאגון זה שחקן שצריך להימכר ב3-4 מיליון יורו + אחוזים ממכירה עתידית. לא מבין את הלחץ למכור את יובא השנה (לא נראה בתחילת הקיץ שהוא כל כך רצה בזה ולך תשלים שחקן שכבר מכיר את הקבוצה ונותן כאלה מספרים במחיר שהוא הלך) ועכשיו עוד יותר לא מבין את העניין של הרצון להיפטר מגויאגון בסכום כזה. אחריו אין לנו שחקן אחד יצירתי בהתקפה, לא יודע לאן העונה הזאת הולכת.
  4. תגידו רק אני חושב ששווה לנסות "מחטף" על סבע? מציעים לו 50-100k יותר, מחלישים את חיפה ותאכלס הוא מצויין לנו גם אם לווא דווקא לפתוח קבוע, שחקן משלים מצוין, לא תופס זר, מכיר את הליגה, גדל פה(אומנם ברור שלא קריטי לו באמת מאיפה באה או לאן הולך העיקר לשחק ולשבת על חוזה סבבה) נשמע לי כמו מהלך דיי מאסט, אולי אני מפספס פה משהו חח
  5. אחד נוסף http://livestream365.com/stream/NmFkYTk4NjI5NjRhMGVhN2M1NGUwOTBjZTFlNWRiZWE
  6. https://365livesport.com/football/maccabi-netanya-maccabi-tel-aviv-22-04-2023-football-49362037
  7. מילה במילה בידיוק בגלל זה נפתח הנושא, עם איך שזה נראה יש פה אדישות מוחלטת לזה שהוא יצא בהשאלה נוספת ולדעתי זה דיי אסון כי כמוך גם אני חושב שעוד השאלה הוא לא יחזור אחריה. אף אחד לא מבטיח לנו שאוסקר למרות החוזה לא ירכש בינואר וכנראה שבכל מקרה הוא מסיים את השנה כאן והולך לאייאקס או קבוצה בסגנון. ברגע כזה - אין לך שחקן אחד יצירתי באמת בסגל.
  8. 30 מצבים - אולי שניים מתוכם היו צריכים להיות שער וגם אני מפרגן.. עוד תסמין של חוסר חדות משווע - תגיע ל30 מצבים מול נס ציונה כשמעל מחצית הם ב10 שחקנים ולא תבקיע? יש פה בעיה רצינית ואם השחקנים שעל המגרש כל כך לא חדים, ובכלל בלי אוריינטציה התקפית, תסלחו לי אבל אני כבר כמה משחקים טובים לא מצליח להיכנס לראש של איביץ'. עכשיו חשוב לי לומר משהו - אני מעריץ את איביץ' אני מאוד מאמין בו ואוהב אותו, אבל משהו פה לא דופק כבר יותר ממשחק-שניים ונראה שהוא לא מחפש פתרונות, לא פועל ביצירתיות ומגיב לסיטואציות ורץ עם הלא עובד הזה יותר מדי זמן.. כאילו מנסה בכל להוכיח למיץ', גם אם זה על חשבון נקודות שחייבים חיזוק. באמת שאנחנו לא צריכים חיזוק כדי לנצח שום קבוצה בליגה מלבד חיפה וב"ש וגם אליהן אנחנו דיי שווים פשוט התקופה באסה הזו קצת מעוורת פה גם את האוהדים שלנו וגם של היריבות. (ברור שאשמח לכנף שמאל טוב, מגן ימני אמיתי ועוד חלוץ נחמד שיתחרה עם יובה, אבל גם עם מה שיש לנו צריכים לקחת לפחות 4-5 נקודות יותר עד עכשיו וללחוץ את הקופים שגם לא מבריקים בליגה יותר מדי)
  9. 357 דקות ב11 משחקים כשמתוכם בשניים-שלושה משחקים שיחק את המחצית +-.. זאת אומרת ממוצע של בערך 25 דקות שהוא מקבל.. עכשיו תגיד לי - כמה פעמים השנה כבר במחצית(במקרה הטוב, אם לא כבר בדקהה30) היה ברור שאנחנו חייבים איזשהו שחקן יצירתי, כזה שפותח את הבונקרים האלו.. ומילא, היו שחקנים שהיית אומר לי וואלה לא רואים אותו או שכל הקבוצה עובדת בטירוף והכל אש. אבל לא, אין לנו באמת שחקנים יצירתיים ועם איך שה11 מחזורים האלו נראו - הוא היה צריך לשחק הרבה יותר.. לא אומר עכשיו שהוא צריך לפתוח קבוע, אבל וואלה אם יש שחקנים שפחות הולך להם בתקופה הזו - לא בושה לספסל קצת פה ושם ולתת הזדמנות לשחקנים יצירתיים וצעירים כמוהו. בואו הוא לא עלה השנה מהנוער, הוא נתן אחלה של עונה בנתניה (מסכנים תראו מה קורה איתם כשעזב - ברור שלא אשמתו הישירה) יחסית לגילו דיי מוכח ולקבל יותר קרדיט ביחס לשחקנים שיש לנו היום, הוא חד משמעית צריך לקבל.
  10. לא מדבר על ליהלחם במכבי, אלא להראות לשחקנים שאנחנו מטפחים ושהמצב הנתון מכניס אותם לקצת בלבלות שאנחנו איתם, תומכים בהם ורוצים אותם (לא מדבר רק על גיאגון, ספציפית בנושא כאן, מדבר עליו) אם הכל ממשיך בקצב הזה, ינואר גיאגון לא פה.. לדעתי האישית זה אסון, בטח שכל כך חסרה לנו יצירתיות בקבוצה (ובטח אם עובר לקבוצה אחרת בארץ)
  11. קודם כל גלוך כבר שני משחקים עולה פצוע (לכו תדעו אולי מחמיר את הפציעה) אז כן אם השחקן פצוע אז עולה במקום גלוך, אבל וואלה מצידי שיעלה כמגן שמאלי כמו שפעם היינו עושים עם מיכה ולפעמים עם יונתן כהן.. חסרה לנו יצירתיות מקדימה, זה מורגש מתחילת העונה וגלוך והוא היחידים שיכולים לספק את זה כרגע.. גלוך מדהים, חייזר והכל, אבל גם הוא כדי לתת את מה שהוא נותן היה צריך לקבל דקות וביטחון.. תאמין לי שאם גלוך היה משחק 5 דקות פה, 10 שם ופעם ב.. נכנס לחצי שעה היינו רואים ממנו מה שאנחנו רואים פחות או יותר מפארפה כרגע.. חלק קדמי של - יובה גלוך/זהבי מתחת לחלוץ גדי/זהבי/גלוך/גיאגון חצי אגפים (כאילו יהלום) או אפילו בתקופות שיובה קצת לא פוגע, להוריד אותו טיפה לספסל ולשחק - זהבי בחוד גדי, אוסקר וגיאגון מתחתיו (כשיוני משלים כנף כלשהי לפעמים כמחליף, לפעמים הרכב כשיהיה יותר כשיר) כשכל אחד מהם משחק באופן עקבי גם אם לא פותח, אז נכנס דקה 55-60 ולא דקה 80 כשהקבוצה כבר בשיא העצבים וכלום לא עובד..
  12. לא אמרתי יחליף את זהבי וממש לא זיכרון קצר - כתבתי פה שיש ים של הערכה אליו, אבל וואלה לא היה כאן בערך 6 שנים, חזר אלינו באהבה בסוף הקריירה אחרי פציעה - הייתי שמח לראות אותו נגיד פותח ב50% המשחקים העונה ונכנס דקה 55-60 ב50% הנותרים (כמובן שככל שיצדיק ויהיה בכושר יותר טוב - שישחק גם 90 דקות כל משחק, אבל זה לא המצב)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.